Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kraftwerkin hack pohjista 8x170(+kelkka)
Etukyykky vyöllä 8x130
Takakyykky svnl-syviä 4x160, 3x20x100
Pena 5x150,5x4x145, 160 otin merkistä, enempää en koittanut, 170 ilman stoppia, enempää en koittanut :)
Mave vyöllä stopeilla 6x200
Ranskis kp istuen, 2x10x60 ja kunnolla alhaalta ja täydellä liikeradalla
Yates-kulmasoutu 10x130 (ei maailman kaunein, mutta ei _todellakaan_ ruminta soutua)

Jne.

190/~115

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
1. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat

- Penkkipunnerrus tanko 85kg / Souttupenkki 85kg
- Prässi 4 x 8 200kg
- Reiden ojennukset 2 x 10 60kg
- Vipunostot sivulle 2 x 10 6kg
- Pystypunnerrus käsipainot 3 x 10 10kg
- Ranskalainen punnerrus tangolla 3 x 10 22,5kg / - Dipit max. 10
-´Sivuvatsarutistus´ 4 x 10 45kg

2. Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, forkut/epäkkäät

- Alatalja 3 x 10 60kg
- Ylätalja 3 x 8 65kg / leuanveto max. 5
- SJMV 5 x 10 60kg ( 80kg ei enää pysy käsissä, muuten menis ja enemmänkin…)
- Koukistukset 2 x 10 60kg
- Pohkeet istuen 4x 10 50kg ( ilman kenkiä )
- Hauikset scott 3 x 8 17½kg / hauikset kp ( istuaalteen…) 3 x 8 15kg
- Vatsarutistus 3 x 10 55kg

Ylä- ja alataljassa ja reiden ojennuksissa ja koukistuksissa saattaa olla nuo painot 5kg enemmän/vähemmän. Ja kyllä nuo laitteet vähän vaihteleekin esim. vatsarutistuksessa saan laittaa 20kg lisää noihin sarjoihin samantyylisellä laitteella.

Jos tää on oikea paikka kysyä tätä niin vastatkaa tai ohjatkaa mut muualle kyselemään .. ;o Mitä mieltä ootte, että onko noi mun painot suhteessa toisiinsa mallillaan?

Jepjep. Painoa 84kg tällä hetkellä.. Up we go

- Pystypunnerrus käsipainot 3 x 10 10kg

Mitä mieltä ootte, että onko noi mun painot suhteessa toisiinsa mallillaan?

Jepjep. Painoa 84kg tällä hetkellä.. Up we go
Pystypunnerruksen painot ovat kyllä nopeasti katsottuna muita treenipainoja jäljessä.

Pystypunnerruksen painot ovat kyllä nopeasti katsottuna muita treenipainoja jäljessä.

OK. Pitää ensi treeneissä tehdä ne heti kärkeen ja katsoa miten menee. Vai onko ne ia hirveesti jäljes :eek:

OK. Pitää ensi treeneissä tehdä ne heti kärkeen ja katsoa miten menee. Vai onko ne ia hirveesti jäljes :eek:
No ei nuo painot hirveen montaa kiloa jäljessä ole mutta kannattaa kuitenkin kiinnittää pystypunnerrukseen erityistä huomiota jatkossa, jos haluat että painot on hyvin suhteessa toisiinsa. Kannattaa tehdä pystypunnerrusta myös tangolla esim smithissä, niin tulee vähän vaihteluakin.

Lihasryhmien järjestyksenkin vaihtoa voi olla ihan ok kokeilla. Yleinen suositus on kuitenkin, että raskaimmat liikkeet eli jalkaliikkeet tässä tapauksessa ensin. Toki saat tehdä olkapäät ensin, jos sille tuntuu.

no onhan tuo pystypunnerrus IMO ihan vitusti jäljessä..

e. mulla on penkki sua vaan 5 kiloa edellä, mutta pystypunnerrusta oon ottanut käsipainoilla 26*10

Pituus 175 - paino 97.
Kyykky 5*135 + 5*145
Maastaveto 9*150
Penkki 8*135 / 162.5
sotilaspenkki 22*100kg
hauis suoral tangolla 14*50kg
Niskan takaa 95 kg
kulmasoutu yxkäsi 8*50kg
treenit kotona 8 neliön huoneessa.
Yläpäätä olen treenannu vuodesta -01, kyykkyä -03, silloin tällöin maastavetoa.
Ruokavalio lähinnä pizzaa, jäätelöä ja tonnikalaa, lisänä proteiini, kreatiini, vitamiinit.
Kommenttia kiitos?
Ja minä olen todellakin luomu.

Originally Posted by Itula
Ikää 18 vuotta painoa tällä hetkellä n.83-84 kg

kyykky: 185 kg

Joo.. todella noloa? Paljonko pitäisi pojan ponnistaa että olisi ?

No joo :rolleyes: ... itse nyt ainakin pyrin kovaa vauhtia ainakin tuohon kahteen markkaan. Ja maasta tavoitteena on 240-250kg... ainakin.

Katsoo nyt kuinka helposti homma hoituu

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oma paino ~63kg, pituus 178cm

Penkistä 77.5kg, kohta lähemmäs kuukaus taottu tota 80:iä, ei vaan tahdo mennä rikki :D

Jalkakyykky: 150kg:lla muutamia toistoja, ei todellakaan mitään syväkyykkyjä.

Ikää 18,5vee ja kunnollista treeniä öbaut 8kk takana.

Zone-sarja -42%
Lähetin tossa pari postia sitten mun suorituksia ja pystypunnerrusta haukuttiin. Tänään kun koitin parin päivän salilevon jälkeen niitä ensimmäisinä liikkeinä niin meni 10,10,8 14kg käsipainoilla, noi vikat meni kyllä niin täristen ja vinoo että alko ihan naurattaa :D Treenaankohan liian kovaa kun normisti menee toi 10,10,10 10kg salitreenin viimeisinä liikkeinä (pari vikaa nostoa menee tossaki aina suht väkisin puskien)? Miten tuo vaikuttaa kehitykseen?
Ohjelmana toimii Timban 2-jakoinen.

en osaa sanoa onko toi pystyp. _niin_ paska kun voi mutta heikko se kyllä ainakin on. Tuolla penkki tuloksella olettas että sarjapainot ois kumminki jtn tyyliin 8-10 x ~20kg.

kyykky = kyykky vapaalla tangolla
jalkaprässi = jalkaprässi, eli laite jossa punnerretaan jaloilla kyykyn omaisesti, muttei se missään tapauksessa vastaa tai ole suoritukseltaan verrattavissa kyykkyyn.

Suositut

Back
Ylös Bottom