Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
B0006U85EW.01-A4LOQGBCKQGK._AA280_SCLZZZZZZZ_.jpg

Joku tän tapanen mut vähän vanhempi, mut kulma suurinpiirtein sama. Laskin siis
tohon laitteen painonkin, tänään meni: 8x120kg + laite 50kg = 8x170kg

Toistot niin että reisi on samassa suunnassa pohjalevyn kanssa.

Plaah itse asiassa en ole varma tosta kuvasta..mutta siis laite toimii niinpäin että siinä seisotaan, kuhan googletin kuvan nopeata.

Ikää kohta 16v.

Jalkaprässi 15*300kg
Hack-kyykky 10*110kg
Penkkipunnerrus 2*6 80kg
Pystypunnerrus 2*10 29,1kg

29 v. 170/93. Tulokset tältä syksyltä kevyesti diettaillen:

Kyykky perse pohkeisiin ilman vyötä&siteitä 170 kg x 6
Penkki 130 kg x 2 ilman paitaa:jahas: (<-nousussa)
Kulmasoutu 130 kg x 4, repimiseksi meni

17v 180cm 91kg

pitkästä aikaa jotain tuloksia saanu otettua kun reenaamaanki ehtiny..
Kehityshän ei ole ollut mitään päätä huimaavaa mutta on sitä jotakin saatu aikaan..

Kyykky 150kg x 4
Veto 170 x 7, 200kg x 1
Penkki 110 x 6, 125 x 1
Kulmasoutu 110 x 6
ranskalainen otsaan 50 kg x 8
pystypunnerrus vapaalla tangolla istuen 60 kg x 8 :arvi:

ykköset päin helvettiä hermotuksen ollessa vitullaan lukuisten pakkotoistojen takia.. :nolo:

Ikää 18 vuotta painoa tällä hetkellä n.83-84 kg

penkki: 4x120kg, 1x135kg ( Jalat ylhäällä )
mave: 220kg
kyykky: 185 kg :nolo:
dippi: 6x 60kg lisällä
kulmasoutu : ~6-8x90kg

Ei olla ykkösiä vähän aikaan kokeiltu, mutta nyt alkavalla viikolla tsempataan 140kg penkissä.
Samoin myös kyykyssä ja mavessa otetaan kova tsemppaus päälle kesää odotellessa, kuten penkissäkin. Nyt vasta alettu syömään kunnolla ja tulokset alkavat olemaan alkuperässään kovan kiristelyn jälkeen. Kulmasoudussa ehkä suhteellisen pienet painot, mutta puolustelen sitä todella puhtaalla suorituksella. :thumbs: Useilla sattuu olemaan isot painot, mutta tekniikka on mitä on...

Pari tulosta parantunut...Voi olla et olen jo päivittänytkin,ei muista:)

Hauiskääntö tangolla 8x60kg
Ranskis tangolla 9x60kg(otsalle)
Sotilaspenkki 4x120kg

Niin,oma paino 83kg

No laitetaan nyt tännekin... ei kummosia painoja mutta toivottavasti mennään kovaa vauhtia ylöspäin...

Penkki 1x117,5 ja 5x100
Kyykky 1x170 ja 5x140 (ekassa vyö+lämmppärit tokassa lämppärit)
Veto 1x215 (vyö)
E-kyykky 6x100
k-penkki 4x6x85
Rive 1x95
Leuat 1x40

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Melko turha noita prässituloksia laittaa ku ne voi olla vaikka minkälaisia nytkytyksiä (niinkai muutki liikkeet...) mutta hassuja suhteita ihmisillä täälä
Jalkaprässi 15*300kg
Penkkipunnerrus 2*6 80kg

Olisin mielelläni laittanu nämä salanimellä punttimimmien osastoon, mutta samapa tuolle. Kuulun sarjaan luonnostaankin heikot. Olen nyt treenannut 8-9 kuukautta. Sitä ennen nörtteilyä ja viime vuosina äärimmäisen vähän fyysistä työtä. Pituutta on 180cm ja painoa noin 98kg. :nolo:

Maastaveto 6x97,5kg
Penkki 6x57,5kg
Kulmasoutu 8x52,5kg (Selkä noin 45 asteen kulmassa maahan nähden)
Ylätalja 8x55kg
Hauiskääntö tangolla 8x30kg
Pystypunnerrus Smithissä 8x30kg
Taljaojennus 8x55 "kg" (eli painon puolittavalla taljalla)
SJMV 8x55kg

joo elikkä painoa on sellaiset 61-63kg päivästä riippuen mutta tuloksia sitte:
Mave 5x5x125 1x160
Sotilaspenkki 6x70
Penkki joskus 10x80 3x100 nykyään n. 6x80
Pystypunnerrus tangolla 10x45
Hauis kp 20x20

Nuo prässitulokset on kyllä aika turhia mun mielestä ilmottaa...
itekki tehny toisella salilla 380kgx10 ja toisella taas 250kg on jo samantuntoinen...mutta jaa nyt kun tarkemmin funtsaan, niin mitäpä se on multa pois:rolleyes:

ps.minkälainen on teidän mielestä turha postaus:hyper:

Nuo prässitulokset on kyllä aika turhia mun mielestä ilmottaa...
itekki tehny toisella salilla 380kgx10 ja toisella taas 250kg on jo samantuntoinen...mutta jaa nyt kun tarkemmin funtsaan, niin mitäpä se on multa pois:rolleyes:

ps.minkälainen on teidän mielestä turha postaus:hyper:

Prässituloksista tuli mieleeni hauska tapaus. Olin painamassa tiukkaa sarjaa prässissä, 320 kg rautaa kiinni. No viimeisen sarjan jälkeen perinteiseen tapaani puhisin hetken ja aloin nostamaan rautoja pois laitteesta. No paikalle pöllähtää n. 35-40 vuotias nainen, tämä on sitten ihan täysarvio mutta kuitenkin vanha :D . Kysyy lopetinko jo. Vastasin, että juu kyl tämä tuli valmiiksi. No mummu siihen, että jätä painot siihen vaan niin "mää lämmittelen". No vähän katoin tätiä ja kysyin, että eikös siinä ole aika paljon rautaa lämmittelyyn. Täti katsoo koppavan näköisenä päin ja räjäyttää pankin lausumalla "Niin mutta mä saan ykkösen 480 kilolla!" En osaa vastata muuta ku hyvä sitten ja koitan pitää naaman peruslukemilla.

No kyllähän se täti niillä painoilla lämmitteli, liikerata vaan oli sitten n. 10 cm :rolleyes: .

Prässituloksista tuli mieleeni hauska tapaus. Olin painamassa tiukkaa sarjaa prässissä, 320 kg rautaa kiinni. No viimeisen sarjan jälkeen perinteiseen tapaani puhisin hetken ja aloin nostamaan rautoja pois laitteesta. No paikalle pöllähtää n. 35-40 vuotias nainen, tämä on sitten ihan täysarvio mutta kuitenkin vanha :D . Kysyy lopetinko jo. Vastasin, että juu kyl tämä tuli valmiiksi. No mummu siihen, että jätä painot siihen vaan niin "mää lämmittelen". No vähän katoin tätiä ja kysyin, että eikös siinä ole aika paljon rautaa lämmittelyyn. Täti katsoo koppavan näköisenä päin ja räjäyttää pankin lausumalla "Niin mutta mä saan ykkösen 480 kilolla!" En osaa vastata muuta ku hyvä sitten ja koitan pitää naaman peruslukemilla.

No kyllähän se täti niillä painoilla lämmitteli, liikerata vaan oli sitten n. 10 cm :rolleyes: .

Juu no tuo vielä lisäksi, moni tekee just näitä 5cm liikettä juttuja...Kerran kuulin ku yks junnu pohti salilla, että "otin eilen prässistä 350kg:lla ykkösen, et kyllä mäki varmaan jonku 200kg kyykystä otan".Siinä se samalla seuraili voimanostajien treeniä...eli vielä tuli kaupan päälle fiilis, että se dorka luulee ottavansa sen syväkyykystä...huoh...

Suositut

Back
Ylös Bottom