Parempi myöhään,jos ollenkaan.Joneghinkin olisi siis aika tarttua voinsilmään ellei olisi jo liian vanha moisiin hullutuksiin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parempi myöhään,jos ollenkaan.Joneghinkin olisi siis aika tarttua voinsilmään ellei olisi jo liian vanha moisiin hullutuksiin
Jalkaprässi 15*300kg
Penkkipunnerrus 2*6 80kg
Ikää 18 vuotta painoa tällä hetkellä n.83-84 kg
kyykky: 185 kg
Nuo prässitulokset on kyllä aika turhia mun mielestä ilmottaa...
itekki tehny toisella salilla 380kgx10 ja toisella taas 250kg on jo samantuntoinen...mutta jaa nyt kun tarkemmin funtsaan, niin mitäpä se on multa pois
ps.minkälainen on teidän mielestä turha postaus
Prässituloksista tuli mieleeni hauska tapaus. Olin painamassa tiukkaa sarjaa prässissä, 320 kg rautaa kiinni. No viimeisen sarjan jälkeen perinteiseen tapaani puhisin hetken ja aloin nostamaan rautoja pois laitteesta. No paikalle pöllähtää n. 35-40 vuotias nainen, tämä on sitten ihan täysarvio mutta kuitenkin vanha :D . Kysyy lopetinko jo. Vastasin, että juu kyl tämä tuli valmiiksi. No mummu siihen, että jätä painot siihen vaan niin "mää lämmittelen". No vähän katoin tätiä ja kysyin, että eikös siinä ole aika paljon rautaa lämmittelyyn. Täti katsoo koppavan näköisenä päin ja räjäyttää pankin lausumalla "Niin mutta mä saan ykkösen 480 kilolla!" En osaa vastata muuta ku hyvä sitten ja koitan pitää naaman peruslukemilla.
No kyllähän se täti niillä painoilla lämmitteli, liikerata vaan oli sitten n. 10 cm .