Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Salilla tullut käytyä noin vuoden ja alusta asti bodaus painotteisesti.
Ikä: 17 :down:
Pituus: 187
Paino: 104

Smittikyykky: 180kgx8, 200kgx5.. ei syväkyykkyä, mutta alle 90*
Penkki: 100kgx6
SJMV: 180kgx4
Mave: 200kg (helppo)
Alatalja A-kahvalla: 120kgx20 (ei suurempia painoja alataljassa)
Kulmasoutu: 100kgx 10

Täs ois mun tuloksii

penkki: 140kgx2
kyykky (smith): 180kgx8
mave: 200kgx6
hack kyykky: 150kgx6

ikä: 24
pituus: 174cm
paino: 89kg

treenivuosia sellanen 5 vuotta. Alottelin kyllä punttailun jo lukio iässä mut enemmän ja vähemmän "tosissaan" vasta intin jälkeen.

Ai olet liian vanha vai:D

Itsellä treenivuosia takana 16 ja painoa noin 88 kg. Tänään tuli koitettua ekaa kertaa maastanostoa "sumotyylillä" 9.5 kuukauteen ja 310 kiloa nousi vanhasta muistista. Aina olen natuna mennyt ja ei nuo voimat näytä mihinkään katoavan vaikka pitäisi pitkänki tauon. jalkatreenit tänä vuonna lähinnä prässi-painotteisia ja muutaman kerran olen syksyllä ottanut normi mavea. Että kyllä sitä natukkanaki voi nostaa kovia painoja, mutta vaatii kärsivällisyyttä.

Ittellä puol vuotta treeniä takana ja treenirunko on vaihdellu bodytyylistä voimaan, miltä nyt itestä tuntuu. Ikää löytyy huimat 16v ja mitat lienee jotain 174/85.
Penkki 90x4x4
Mave 150kg4x4
Kyykky 120kg 4x4
Etukyykky 100kg 4x4
Kaikki ilman mitään varusteita, ei vyötä ei rannesiteitä taikka muita rättejä - t-paita ja verkkarit riittää mulle. Apuliikkeiden painot nyt tuskin ketään kiinnostaa. Omasta mielestä ihan hyvin tullut kehitystä natikkanakin :thumbs:

Ikäisekseen tosi hyvin:thumbs:
Oikeesti suorin jaloin maastaveto 180kgX4? (puhdas suoritus?)
No joo, itse käyny epäsäännöllisesti salilla 14vuotiaasta saakka. Ja kyllä, en saa tehtyä vastaavaa, V...u!

180cm / 100kg

etukyykky
3 x 6 x 125kg (vyö)
1 x 160kg (vyö)

penkki
3 x 6 x 130kg
1 x 155kg

mave
7 x 220kg (remmit + vyö)
1 x 265kg (remmit + vyö)

Siinäpä "tärkeimmät"...

Päivitellääs..

Etukyykky
3 x 6 x 130

Penkki
3 x 6 x 132,5

Mave
1 x 270 (remmit + vyö)

...ja aamupaino 102,2kg

Itselläni ei ole kummosempia tuloksia, kun vasta nyt tällä viikolla ekaa kertaa maastavetoa tuli koitettua ja olis siitä kyssäri, että minkälaiset sarjapainot voisi olla sopivimmat nyt, kun tuota vasta opettelee ? Eli kun pitää keskittyä tosisaan siihen liikerataanki ja että on kaikki oikein, nii mitä painoja tässä uskaltaisi käyttä ? Opastuksen liikkeeseen sain ja vedin sen ihan oikein kuulemma. Painoja oli 50kg tangossa ja sillä sitten ilman painoja lisäämättä vedin 12,10 ja 8 sarjat, muuten tuo vissiin meni hyvin, mutta kun se ei tuntunut missää ? Vähän alaselässä tuntu päivän mittaan aivan kuin ois jotain uusia lihaksia löytynyt sieltä:), muttei mitään erikoisempaa.Tietoja vähän 188cm, 92kg. Penkkimaksimi: 90kg puhtaasti ja aika kevyesti muttei enään 95kg mennyt. Leukoja menee 3x5 lyhkäsillä tauoilla, jalat on hyvässä kunnossa. Ei löytynyt mitään sopivampaa aihetta, missä ois voinu kysyä, enkä tämän takia viitsinyt uuta aihetta aloittaa. Selkääni en haluaisi rikkoa tietystikkään ja mitään muutakaan paikkaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse olen sua noin 30 kiloa kevyempi ja alottelin 50 kilolla, 4x5 tein. Joka viikko lisäsin 10kg, stoppi tuli vastaan ekan kerran siinä vaiheessa ku tangossa oli 110kg. Tekniikan pyrin pitämään kasassa alusta asti. Maksimia kokeilin ennen ku rupesin mavettamaan ja oli muistaakseni reilu 100kg, kehitystä tuli siis nopeasti. Aika vasta rupesin tekemään 4x3 sarjoja ja sarjapainot nyt sellasta 120-130kg luokkaa.. Aloitin siis mavettamaan kesäkuussa.

Hmm, en löytäny vanhempaa postia, mutta päivitetään silti vähän.

syväkyykky: 3x6x90kg
Mave: 1x3x160kg
Penkki: 1x5x110kg
Leuat: 8,7,6(+15kg)
Pendlay row: 3x6x80kg
Dippi: 6,5,5(+50kg)

Oma paino 76kg ja rasvat siinä ~20%

Ja tosiaan, kyykky on melko häpeätulos tossa listassa :(

Tämän satunnaistreenaajan vuosien varrella kokeiltuja maximeita

Penkki: viime viikolla 10 x 110kg. Vuonna 2007 1 x 140 kg
Kyykky: vuonna 2006 20 x 100kg, suurin millä olen tehnyt on jotain 160 kg
Hauiskääntö käsipainoilla: 15 x 25 kg (per käsi). Tangolla max about 65 kg
Mave, kerran kokeilin, 160 kg meni. Selkä ei tykkää ollenkaan.
Pystypunnerrus 4 x 70 kg.

Treenannut olen vuodesta 1998 (ikää tuolloin about 15), aktiivisemmin 2003/2004 eteenpäin.
Syy miksi tulokset ovat noinkin laihoja treenimäärään nähden, löytynee ravinnosta...

Penkki 9x100kg, 1x130kg
Kyykky 6x140kg
Mave 1x200kg
Leuat +20kg lisäpainolla 10
Pystypunnerrus käsipainoilla 3x6x40kg/kp

183/87 ikä 19, pari reenivuotta alla.

On kyl aika masentavaa luettavaa tää ketju. Useimmilla ikää alle 20 vuotta ja salilla käyty pyörähtämässä vaan muutama kerta ja nousee vitusti enemmän rautaa ku itellä. :(

Muutaman sivun lukaisin, kun kaikilla sivuilla toistui sama kaava. Kaveri on ehkä 15-20 -vuotias, treeniä takana parista viikosta muutamaan kuukauteen ja tulokset ovat noin 2-kertaa parempia kuin minulla, vaikka minullakin treenivuosia takana jo 16. Melkein kaikilla on sellaisia tuloksia, ettei niitä kyllä monesti salilla näe. Tai jos näkee, tekijänä harvemmin on 16-vuotias, kolme kuukautta treenannut 60-kiloinen poika.

Helvetti, että minä olen heikko...tai ainakin kateellinen.

Muutaman sivun lukaisin, kun kaikilla sivuilla toistui sama kaava. Kaveri on ehkä 15-20 -vuotias, treeniä takana parista viikosta muutamaan kuukauteen ja tulokset ovat noin 2-kertaa parempia kuin minulla, vaikka minullakin treenivuosia takana jo 16. Melkein kaikilla on sellaisia tuloksia, ettei niitä kyllä monesti salilla näe. Tai jos näkee, tekijänä harvemmin on 16-vuotias, kolme kuukautta treenannut 60-kiloinen poika.
Jep hiukan on kyllä epätodellisen hyviä tuloksia jopa alle vuoden treenaamisella. Tai sitten käyn itse väärällä salilla, koska ainakaan omalla salilla ei noin nuoret ja uudet treenajat nostele tuollaisia rautoja... :)

No tässä jotain omia tuloksia matkan varrelta. Pituus 180 ja paino noin 82. Treenivuosia takana noin 7.

Penkki: 5x120kg tai 7x110kg
Leuat: BW 20 tai 42,5kg lisäpainot x6 @83,5kg omapaino
Hauiskääntö suoralla tangolla: 8x55kg puhdas tyyli
Ojentajat taljassa: 10x90kg puhdas tyyli
Pystypunnerrus tangolla: 8x55kg
Jalkatuloksia ei kehtaa laittaa oikean polven ongelmien takia.. :)

Itselläni ei ole kummosempia tuloksia, kun vasta nyt tällä viikolla ekaa kertaa maastavetoa tuli koitettua ja olis siitä kyssäri, että minkälaiset sarjapainot voisi olla sopivimmat nyt, kun tuota vasta opettelee ? Eli kun pitää keskittyä tosisaan siihen liikerataanki ja että on kaikki oikein, nii mitä painoja tässä uskaltaisi käyttä ? Opastuksen liikkeeseen sain ja vedin sen ihan oikein kuulemma. Painoja oli 50kg tangossa ja sillä sitten ilman painoja lisäämättä vedin 12,10 ja 8 sarjat, muuten tuo vissiin meni hyvin, mutta kun se ei tuntunut missää ? Vähän alaselässä tuntu päivän mittaan aivan kuin ois jotain uusia lihaksia löytynyt sieltä:), muttei mitään erikoisempaa.Tietoja vähän 188cm, 92kg. Penkkimaksimi: 90kg puhtaasti ja aika kevyesti muttei enään 95kg mennyt. Leukoja menee 3x5 lyhkäsillä tauoilla, jalat on hyvässä kunnossa. Ei löytynyt mitään sopivampaa aihetta, missä ois voinu kysyä, enkä tämän takia viitsinyt uuta aihetta aloittaa. Selkääni en haluaisi rikkoa tietystikkään ja mitään muutakaan paikkaa.

Itse kanssa aloittelin vasta tosissani tekemään mavea viime viikolla eikä ollut hajuakaan millaisilla painoilla alottaa.

Minä heitin muistaakseen 50kiloa alkuun enkä oikein saanut mitään tuntumaa mutta jo 80 kilolla sai jonkun tuntuman ja hain tekniikkaa mahdollisimman hyväksi.

Eilen lämmittely 50kilolla ja tekniikka hakua pari pitkää sarjaa sitten 3x10x100kg ja nyt kipeenä kohtia takareisissä minkä en edes tiennyt olevan olemassa :-)

Pistetääs sit jotain omia tuloksia:

mave 5x5 145kg (4x6 142,5kg tosin viimeksi) - suht kevyesti mave mennyt viimeisen pari kuukautta: joka treeniin (1 tai 2 kertaa per viikko) on voinut lisätä 2,5kg lisää.
takakyykky 3x10 120kg
penkkipunnerrus 5x5 92,5kg (3x10 tais olla 87,5kg)

Treeniä nyt takana 8kk, josta tosin totaalitauolla vajaa kuukausi niska- ja hartiaseudun jumiutumisen takia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom