Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
aika tsiitillä vissiin teit noi hauiskäännöt? itsellä muuten samaa luokkaa treenipainot paitsi hauiskääntöjä teen 10 ja 13 kg käsipainoilla, psiitil 16 kg.

Kun aloitin treenaamisen, oli hauis heikoin kohtani. Treenaan sitä sen takia vieläkin 4 kertaa viikossa, ymmärrätkö nyt tuloksen? Palautuu aivan perkeleen nopeasti. Tällä hetkellä itseasiassa 3x7x19kg :puntti:

Kun aloitin treenaamisen, oli hauis heikoin kohtani. Treenaan sitä sen takia vieläkin 4 kertaa viikossa, ymmärrätkö nyt tuloksen? Palautuu aivan perkeleen nopeasti. Tällä hetkellä itseasiassa 3x7x19kg :puntti:

oho!
haluatko kertoa vähän treenistäs?
kuinka usein vedät loppuun asti ja vaihteletko tangon ja käsipainojen välillä?

Hauis tosiaan palautuu nopeaan, kun pieni lihas on. Itse vedän hauiksen usein melko loppuun. Sarja ja toistomääriä kannattaa vaihdella. Itse en tee mitään kikkailu liikkeitä, vaan ihan perus hauiskääntöä tangolla, tai käsipainoilla. Lisäksi tulee vedettyä leukoja, joka erityisesti vastaotteella erittäin mainio hauiksille. Esimerkki viikottaisesta hauistreenistä: Ma: Leukojen vetoa. Ti: Hauiskääntö tangolla (esm.4x10), To: Leukoja, Pe: Hauiskääntö kp. 3x8. Näin. Ja loppuun jotain omia painoja, ettei mene ihan offtopic. Kyykkyä teen sarjaa 80kg:lla, mavea 70kg:lla, penaa 57.5kg:lla. Ja hauista tosiaan 16kg:lla.

oho!
haluatko kertoa vähän treenistäs?
kuinka usein vedät loppuun asti ja vaihteletko tangon ja käsipainojen välillä?

Yleensä käsipainoilla, joskus mutkatangolla tuen kanssa. Kässäreillä aloitin painoilla, joilla sain 3x6 puhtaasti, teen samoilla painoilla niin kauan, kunnes saan 3x10 ja siirryn seuraavaan painoluokkaan (meidän salilla 2,5kg isompiin).

Vedän loppuun asti aina treeniviikon viimeisenä päivänä (perjantai), koska silloin on kaksi päivää palautumistaukoa. Treenit ma,ti,to,pe 2-jakoisella. Varmaan siitäkin on ollut itsellä hyötyä, että tein alussa selkäliikkeet päin vittua ja ne kävi lähinnä pelkkään haukkariin. Välillistä rasitusta tulee vieläkin monesta muusta liikkeestä.

Mielenkiintoinen ketju. Tässä vähän omia tuloksia tältä kesältä. Oma paino pyörii siinä 82kg tuntumassa.

Mave: 2x170kg
Takakyykky: 1x145kg
Penkki: 1x120kg, 7x100kg (sotilaspenatyyliin jalat ilmassa)
Leuat leveällä myötäotteella: 26, 14, 11
Leuat leveällä myötäotteella + 20kg kiekko lisäpainona: 8, 8, 6, 5
Hauikset seisten käyrätangolla: 40kg 3x10

Kaikki liikkeet tehty ilman mitään tukevia härpäkkeitä. Vähän magnesiumia käsissä mavessa ja normi salihanskat kädessä muuten.

tässä on treenipainoja.. ikää 17w ja paino 70kg

penkki: 10*2 90kg kolmas sarja jatkettu
hauis seisten: 10*2 40kg kolmas sarja jatkettu
kyykky: 8*3 120kg
vaikka viimesenä toi hmm...
ojentaja taljassa 10*3 37,5kg

sen verran täs et onko noi ees kohtalaisii sarjoi mitä vois mun ikäsel olla??

tässä on treenipainoja.. ikää 17w ja paino 70kg

penkki: 10*2 90kg kolmas sarja jatkettu
hauis seisten: 10*2 40kg kolmas sarja jatkettu
kyykky: 8*3 120kg
vaikka viimesenä toi hmm...
ojentaja taljassa 10*3 37,5kg

sen verran täs et onko noi ees kohtalaisii sarjoi mitä vois mun ikäsel olla??
Ai että kohtalaisia? Älä poika murehdi.

juu ku ite en sillee tiedä muitten tuloksista.. mikä muuten on 17 vuotiaiden penkki tulos.. mä muistelin että se oli joskus jotain 125kg paikkeilla mut luulen että se on kyllä enempi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Laitampas tähän joitain parhaita tuloksia viime vuoden alusta. Ikää silloin 18v ja painoa n. 90kg.

Penkki 120kgx6 ja 140kgx1 ja penkki käsipainoilla 50kgx7
Mave 180kgx4 ja 200kgx1
Etukyykky 105kgx4
Dippi +55kg lisäpainot x5

Ja viime syksyltä ikää 19v ja painoa 83kg

Penkki 120kgx5, 100kgx13
Dippi +35kg lisäpainot x18

Nyt oli intti välissä eikä vanhat sarjapainot oo vielä palautunu.

^^Aika paljon ku rekisteröityny vuonna 2004.. Olisin kyllä enemmän ku tyytyväinen jos itelläki olis siinä 5v päästä tuollaset tulokset :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom