Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli jos 70kg jätkä tekee +30kglla 5 toistoo ja 100kg jamppa 5 toistoo niin ne on yhtä vahvoja?

Minusta tämä homma menee aika suoraviivaisesti juuri niinkuin itse tuossa sanoit. Dipissähän tavoitteena on taivuttaa kyynärnivel 90 asteen kulmaan ja siitä suoraksi, joten ainut osa kehonpainosta jota ei liikkeessä liikutella on kyynärvarsi, josta hieman eroa tulee. Tämä ero on kyllä aika marginaalinen. Eli tämä homma menee tässkin suhteessa suurinpiirtein kuten leuoissakin.

ysikymppiselle:

teen dipin niin et ottaa mahdollisimman paljon ojentajille, eli ite omaan vahvat ojentajat ja lisäks on vahvat olkapäät ja ku ei penkki ole ikinä kiinnostanut, siitä johtuu paska penkkitulos suhteessa dippiin...normipenkilläkin oon parhaiten nostanut kapeeella otteella 125 kg

Eilen meni vipuvarsilaitteella pystypunnerrusta 120kg:lla 2 x 4. Liike on mulle ihan uusi(4-5 kertaa olen tehnyt), joten en pidä tulosta ihan paskana.

Minusta tämä homma menee aika suoraviivaisesti juuri niinkuin itse tuossa sanoit. Dipissähän tavoitteena on taivuttaa kyynärnivel 90 asteen kulmaan ja siitä suoraksi, joten ainut osa kehonpainosta jota ei liikkeessä liikutella on kyynärvarsi, josta hieman eroa tulee. Tämä ero on kyllä aika marginaalinen. Eli tämä homma menee tässkin suhteessa suurinpiirtein kuten leuoissakin.

Aivan oikein. Suhteessa kehonpainoon tuo 30 kg:n lisäpainoilla touhuava 70-kiloinen jantteri on vahvempi sitä 100-kiloista, mutta absoluuttisestihan nämä kaverit ovat tasan yhtä vahvoja. Understood?

hmm, sen mitä ite oon käsittänyt niin eihän se kyllä ihan suoraan ole sillätavalla että sen voisi omapainoon lisätä suoraan dippituloksen. Etsä kuitenkaan suoraan nosta sitä omaa painoa ojentajilla kun dippailet, lähtee muutakin pois kun pelkkä forkkujen paino. muutenhan mäkin pystyisin sitten perjaatteessa tekemään lattiapunnerrusta käsipainoilla about 60kg painoilla ainakin jos kerran yhteenlaskettu paino dipissäkin on yli 130 kg.. mutta enpäs pysty :D

EDIT: selvennys, eli siis itsekkin kun teen juuri "käsipainolattiapunnerrusta", kyynärvarteni on siis maksimissaan 90' kulmassa, mutta en siis voi kuvitellakkaan samantason painoista verraten dippiin. Dipissä kuitenkin suuri osa yläruumiista auttaa tukemaan ja pitämään paketin kasassa, joten puhtaasti ojentajavoimasta ei ole kyse ja silloin on ehkä hieman epärealistista ja harhaanjohtavaa sanoa dippipunnertavansa sen yhteenlasketun summan. IMO. olen luultavasti väärässä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä itse ainakin väittäisin että dippiäkin on helpompi tehdä jos se on omaa painoa kuin lisäpainoa joka roikkuu vyötäröllä. syynä nyt sitten vaikka se että (oma)painoa on vain yksinkertaisesti niinpaljon helpompi hallita kuin lisäpainoja.

Joten ei nuo kovin vertailukelpoisia ole.

Tässäpä parhaita tuloksia viime vuodelta treenikirjan mukaan (voimapainotteinen periodi):

Mave: vyön kanssa 220kg x 3
Penkki: RAW 150kg X 2, hyvällä paidalla, hyvänä päivänä aina tuonne 2 x 190kg kantturoihin
Kyykky: 170kg x 3, tekniikka kusee
Dippi: 50kg lisäpainolla 5 toistoa (elopaino n. 90kg)
Kulmasoutu kapealla otteella: 120kg x 6
Ranskalainen käsipainoilla: 25kg (per käsi) x 8
Pystypunnerrus smith: 100kg x 5

itsellä silloin kun olen painanut 88 kg ja nyt 75 ei ole mitään merkitystä ollut lisäpainojen määrään, molemmilla on mennyt 70 kg kolme kertaa.... eli oli yhteispainoa 158kg tai 145kg, jotenkin vaan kevyempänä se on haastavampaa!

itsellä silloin kun olen painanut 88 kg ja nyt 75 ei ole mitään merkitystä ollut lisäpainojen määrään, molemmilla on mennyt 70 kg kolme kertaa.... eli oli yhteispainoa 158kg tai 145kg, jotenkin vaan kevyempänä se on haastavampaa!

Niin just. Mä sanoisin et Hyvä, sun tulokset ei ole pudonnu vaikka olet laihtunu aika lailla. Joku ilmeisti olis sitä mieltä että olet heikentynyt.:puntti:

Kannetaa oma korsi kekoon..mitat 185/93

Penkki(sotilastyyliin) 110kg*10 ja 70kg*34(salinostoja,ei pysäytyksellä)
Pystypunnerrus istuen 92,5kg leuan korkeudelta
Maastaveto 160kg*8 (tein just ennätyksen)
Kyykky 130kg*6 ja painonvähennyksen jälkeen heti perään 100kg*15
yhden käden kulmasoutua 50kg*10
hauis scotissa 52,5kg*8
leukoja menee 14:sta
4:jä vuotta reenattu,alotettu reilu 70 kilosena,Kaikki siis puhtaita toistoja ja vapailla painoilla tehtynä.

Jalkoihin ja maveen panostetaan,ne kun on niin surkeita.

Nämä tulokset tehty treeneissä 2009:

Etukyykky ilman vyötä 180kg
mave ilman vyötä 260kg
Mave vyöllä 280kg
Vauhtipunnerrus tangolla 125kg
Punnerrus tangolla 2*95kg
Ylöstyöntö tangolla raakana 3*140kg
8" tukkipunnerrus (allemenolla) 135kg
Raakatempaus 90kg
Raakarive 130kg
Farmit 155kg/käsi 20m
Merimies 360kg 10m
Rolling thunder kahva 75kg R/L

184cm/105-110kg

..
183cm/103kg, parisen vuotta reenannu nyt vähän paremmin, mutta ilman mitään spesifimpiä tavoitteita.
Nyt teen 5x5 pääasiassa, joten laitan esimerkkejä tehdyistä, koska en muusta just nyt tiiä:
Etukyykystä alkulämmöiks pari höntyilysarjaa ja sit 5x80 ja 100
Mave; esim. 5x80, 100, 130, 150.
Penkki; 70, 80, 90, 105, 100
Kulmasoutu; 80, 90, 100, 120, 110
Pypu niskan takaa; 50, 52,5, 55, 60, 57,5
Leukoja 3x5 omalla painolla myötä- ja vasaraotteella
Lopuks haukkareita esim. mutkatangolla esim 2x8x30 (+tanko)
ja oikkareita narulla ylätaljasta 2x8x65
No tuossa viime vuoden lopusta. Nyt on paino n. 96kg.
Mavessa tehnyt sarjana esim. 4x8x115kg.
Etukyykyssä 4x100, mut menis kyllä isommallakin, ehkä 110kg.
Penkissä 4x120kg
Pypu niskasta 4x67,5
Rivee raakana 4x82,5
Dippiä 2x4x30kg (lisäpainona siis)
Leukoja leveellä myötäisellä 2x4x20kg

Siinäpä nuo. Ei niillä juhlita, mutta onpa täällä ainakin sitten tallessa, niin voi joskus taas tarkistaa missä mennään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom