Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika hemmetin kova pystäri verrattuna muihin tuloksiin, vai onko tuo 47kg käsipainojen yhteistulos?penkki 6x70kg
kyykky 5x115kg
mave 5x125kg
Pystäri KP 5x47kg
Leuat 9
Omapaino 88kg ja treeniä takana 3kk
Aika hemmetin kova pystäri verrattuna muihin tuloksiin, vai onko tuo 47kg käsipainojen yhteistulos?
Jaa että 5x115kg menee kolmen kuukauden treenin jälkeen vai? Et haluais videota laittaa? On vaan meinaan sen verran kova tulos että jos tosiaan kunnollisella liikeradalla teet tuon niin kyllä joudun hattua nostamaan... Minä kun aloitin kyykkäämään niin maksimi oli 85kg yhden kuukauden prässäilyn jälkeen, ja minulla on sentään aika hyvät geenit tätä lajia varten, tai näin olen aina itse kuvitellut. Ehkä olen väärässä..kyykky 5x115kg
(...)
treeniä takana 3kk
Minä kun aloitin kyykkäämään niin maksimi oli 85kg yhden kuukauden prässäilyn jälkeen, ja minulla on sentään aika hyvät geenit tätä lajia varten, tai näin olen aina itse kuvitellut. Ehkä olen väärässä..
Jaa että 5x115kg menee kolmen kuukauden treenin jälkeen vai? Et haluais videota laittaa? On vaan meinaan sen verran kova tulos että jos tosiaan kunnollisella liikeradalla teet tuon niin kyllä joudun hattua nostamaan... Minä kun aloitin kyykkäämään niin maksimi oli 85kg yhden kuukauden prässäilyn jälkeen, ja minulla on sentään aika hyvät geenit tätä lajia varten, tai näin olen aina itse kuvitellut. Ehkä olen väärässä..
Perskule sentään, juuri tämänlaisten tapauksien takia en tykkää selailla tätä ketjua. Masentaa vaan tuollaiset.. :(
Johtuu varmaan siitä ku oon kyykänny treenien alusta asti melkein joka treenikerralla. Muutenkin tuntuu että jalat ja selkä on kehon selvästi parhaiten kehittyvät osat.
no kyllä menee kyykyt ihan vaakatasolle tai vähän alapuolelle, ettei oo mitään 10cm liikeradan kyykkyjä. Johtuu varmaan siitä ku oon kyykänny treenien alusta asti melkein joka treenikerralla. Muutenkin tuntuu että jalat ja selkä on kehon selvästi parhaiten kehittyvät osat. esim kakarana olin kova juoksemaan lyhyitä matkoja. Mavea en oo tehny melkeen ollenkaa mutta pari treenikertaa sitten päätin tehä kun ei huvittany kyykätä niin meni toi 5x125kg.
kunnon liikerata tarkoittaa että takareidet osuvat pohkeisiin ei puolikyykkyjä
Penkissä uusia sarjaenkkoja 10x140, 8x150, 5x160, 3x170, 1x185Päivitystä:
JK siteilla 230, raakana 220, 6x180
PP rannesiteet ja vyö 17x3x130, 8x142,5, 6x150, 4x162,5, 1x180
MN kapea vyöllä 10x185, 7x205, 3x220, 1x240, 250 vedetty polvien yli n. 20 kertaa. En oo vaan saanu suoristettua selkää.
Etukyykky 165
Kapee pp mutkatangolla 160
Rrv 125
Ylöstyöntö (pukeilta rinnalle) 135
Sama niskantakaa 130
Veto polvista 300
Prässi 30x320, 10x530
Makaava soutu remmeillä 10x100, 1x135
JK pinnoista n. 20cm liike 6x330
OP n.118 reenivuosia vajaa kuus + pikkupoikana penkkiä joskus
mitat 175cm/67kg
kyykky 1x130 (voimannostosyvyys)
maastaveto 1x140 (sumo tyyliin)
Aika jänniä nämä suhteet joskus, tai sitten omat tulokseni on todella oudot. Itsellä mitat lähes samat ja vastaavien liikkeiden tulokset
kyykky noin 120-130kg, en ole tehnyt koskaan ykkösiä ks.liikkeessä ja maastaveto 190kg.