Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mitat 177cm 83-84kg

Mave (viime vuoden keväällä) 220kg
Leuat 8x25kg 1x50kg
Vino kp 8x42kg
Hauis suoralla tangolla 5x60kg

Treeniä aika monta vuotta takana, mutta viimeset pari vuotta menty alaspäin erinäisistä syistä, lukuunottamatta viimeistä paria kuukautta. Nyt tulokset aikalailla siinä missä ne ollut kovimmillaan mutta enkat tuntuu paukkuvan joka treenissä!

Oma paino heittelee 87-93kg välillä.
pp 165kg
sp 155kg
mv 200kg
jk 170kg
ks 6*105kg
Leuaveto lisäpainolla 1*55kg
Dippi lisäpainolla 1*100kg
Viimeksi sp toistokisassa 26*92,5kg oma paino 91kg.

kyykky 5x115kg
(...)
treeniä takana 3kk
Jaa että 5x115kg menee kolmen kuukauden treenin jälkeen vai? Et haluais videota laittaa? On vaan meinaan sen verran kova tulos että jos tosiaan kunnollisella liikeradalla teet tuon niin kyllä joudun hattua nostamaan... Minä kun aloitin kyykkäämään niin maksimi oli 85kg yhden kuukauden prässäilyn jälkeen, ja minulla on sentään aika hyvät geenit tätä lajia varten, tai näin olen aina itse kuvitellut. Ehkä olen väärässä..

Perskule sentään, juuri tämänlaisten tapauksien takia en tykkää selailla tätä ketjua. Masentaa vaan tuollaiset.. :(

Täällä on niin kovia tuloksia, että viittiikö tänne omiaan ees laitella. No heitetään nyt vaikka tän päivän treenistä parit tulokset:

Hauiskääntö suoralla tangolla: 10*42,5 kg, 8*45 kg, 3,5*50 kg. Kaikki puhtaalla suoritustekniikalla lukuun ottamatta tuota neljännen toiston yritystä 50 kg:lla. Aivan sama siis, olisinko tehnyt perse ja hartiat seinässä kiinni. Toisen sarjan viimeinen toisto niin taistelu, että verotti tällä kertaa 50 kg:n suoritusta, jolla parhaimmillaan mennyt 6 toistoa treenissä.

Ylätalja leveällä myötäotteella: 12*70, 10*80, 8*90, 6*100 kg. Tauot noin minuutin luokkaa sarjojen välissä, suoritustekniikka tarkka.

Oma tavoite ei ole voimanhankinnassa, vaan lihaskasvun maksimoinnissa. Tauot pyrin pitämään lyhyinä ja toistot tekemään melko lailla loppuun asti. Tiedetään, suhteessa kokoon olen heikko, mutta mitä sil on väliä? ;)

Minä kun aloitin kyykkäämään niin maksimi oli 85kg yhden kuukauden prässäilyn jälkeen, ja minulla on sentään aika hyvät geenit tätä lajia varten, tai näin olen aina itse kuvitellut. Ehkä olen väärässä..

Kun minä aloitin kyykkäämisen aktiivisti, sain nostettua reilussa kuukaudessa 10toiston syväkyykky maksimisarjaa 90kgx10-->130x9. Olin tosin treenannut jo jalkoja aiemmin noin 6kk, mutta erittäin neitimäisesti, sillä harrastin sählyä... joka oli muka peruste :david:

Jaa että 5x115kg menee kolmen kuukauden treenin jälkeen vai? Et haluais videota laittaa? On vaan meinaan sen verran kova tulos että jos tosiaan kunnollisella liikeradalla teet tuon niin kyllä joudun hattua nostamaan... Minä kun aloitin kyykkäämään niin maksimi oli 85kg yhden kuukauden prässäilyn jälkeen, ja minulla on sentään aika hyvät geenit tätä lajia varten, tai näin olen aina itse kuvitellut. Ehkä olen väärässä..

Perskule sentään, juuri tämänlaisten tapauksien takia en tykkää selailla tätä ketjua. Masentaa vaan tuollaiset.. :(

:) no kyllä menee kyykyt ihan vaakatasolle tai vähän alapuolelle, ettei oo mitään 10cm liikeradan kyykkyjä. Johtuu varmaan siitä ku oon kyykänny treenien alusta asti melkein joka treenikerralla. Muutenkin tuntuu että jalat ja selkä on kehon selvästi parhaiten kehittyvät osat. esim kakarana olin kova juoksemaan lyhyitä matkoja. Mavea en oo tehny melkeen ollenkaa mutta pari treenikertaa sitten päätin tehä kun ei huvittany kyykätä niin meni toi 5x125kg.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:) no kyllä menee kyykyt ihan vaakatasolle tai vähän alapuolelle, ettei oo mitään 10cm liikeradan kyykkyjä. Johtuu varmaan siitä ku oon kyykänny treenien alusta asti melkein joka treenikerralla. Muutenkin tuntuu että jalat ja selkä on kehon selvästi parhaiten kehittyvät osat. esim kakarana olin kova juoksemaan lyhyitä matkoja. Mavea en oo tehny melkeen ollenkaa mutta pari treenikertaa sitten päätin tehä kun ei huvittany kyykätä niin meni toi 5x125kg.

kunnon liikerata tarkoittaa että takareidet osuvat pohkeisiin ei puolikyykkyjä:)

Kaikki riippuu tekijästä. Joillakin nivelet antaa myöden mennä aivan jumalattoman alas, toisilla paikat ei veny kuin hiukan lattian suuntaista tasoa alaspäin. Ei kannata antaa mitään yleispäteviä ohjeita, antaa jokaisen etsiä se oma kulmansa. Mun puolesta joku saa ihan rauhassa hipaista vaikka perseellään maahan, jos vain paikat antaa myöden ja kestää.

Kyykky 165 voimanosto syvyydestä
Penkki 110
mave 170

tuloksissa olis varmaan vielä vähän varaa. Kun hermottais pari viikkoa

Ikä 17 pituus 185 paino 91

Päivitystä:
JK siteilla 230, raakana 220, 6x180
PP rannesiteet ja vyö 17x3x130, 8x142,5, 6x150, 4x162,5, 1x180
MN kapea vyöllä 10x185, 7x205, 3x220, 1x240, 250 vedetty polvien yli n. 20 kertaa. En oo vaan saanu suoristettua selkää.
Etukyykky 165
Kapee pp mutkatangolla 160
Rrv 125
Ylöstyöntö (pukeilta rinnalle) 135
Sama niskantakaa 130
Veto polvista 300
Prässi 30x320, 10x530
Makaava soutu remmeillä 10x100, 1x135
JK pinnoista n. 20cm liike 6x330
OP n.118 reenivuosia vajaa kuus + pikkupoikana penkkiä joskus
Penkissä uusia sarjaenkkoja 10x140, 8x150, 5x160, 3x170, 1x185
Penkki+minit kaksinkerroin 1x160
Etukyykky 1x172.5

mitat 175cm/67kg

kyykky 1x130 (voimannostosyvyys)
maastaveto 1x140 (sumo tyyliin)
penkki 1x90 3x85
penkki kp 6x35
pystypunnerrus 3x10x35

Noi siis kun viimeksi tein useamman kuukauden sf-treeniä ja testailin sen ohella ykkösiä.. nyt kun 3-jakoista tehnyt useamman kuukauden ja palas takas 1-jakoseen niin oli tulokset tippuneet aikasesti...

mitat 175cm/67kg

kyykky 1x130 (voimannostosyvyys)
maastaveto 1x140 (sumo tyyliin)

Aika jänniä nämä suhteet joskus, tai sitten omat tulokseni on todella oudot. Itsellä mitat lähes samat ja vastaavien liikkeiden tulokset
kyykky noin 120-130kg, en ole tehnyt koskaan ykkösiä ks.liikkeessä ja maastaveto 190kg.

Aika jänniä nämä suhteet joskus, tai sitten omat tulokseni on todella oudot. Itsellä mitat lähes samat ja vastaavien liikkeiden tulokset
kyykky noin 120-130kg, en ole tehnyt koskaan ykkösiä ks.liikkeessä ja maastaveto 190kg.

juu itsellä noi tulokset nyt mitä on, mutta toi kyykky ja veto menee melkein samoilla sarjapainoilla. ei vain omat välitykset tahdo niin millään toimia tossa vedossa. jos painojen alle pistää n.5cm matot niin saa pistää n.20kg lisää. Ei maasta asti tahdo irrota niin millään isommat painot. Sitten kun saa sen irti maasta niin ei ole kuin nostaa ylös :)

ja tietty tota suhdetta varmaan sekoittaa sekin ettei kyykkyä uskalla tehdä niin rajoille kun ei ole mitään häkkiä. mave jos ei nouse niin sit se ei vain nouse ja sillä selvä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom