Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käytätkö tätä kyseistä Hasselhoff-hymiötä kuvaamaan omaa mielipidettäsi sivuunkirjoittaneen treenipainoista ja jos, niin miksi, jos saan kysyä? Liian pienet sarjapainot näinkin massiiviselle kaverille? Jos kuitenkin suuntasit tuo hymiön koko tälle threadille, niin eip sit mittään.
No eiihään. Polvet sattuu tai selkä sattuu tai ei pysty pelaa säbää sen jälkeen tai...Uskomattoman monella ihmisellä on kyykyssä ja vedossa ongelmia pään kanssa.
Ookke, yleensä noi kolme liikettähän (pena, mave, kyykky) syystä tahi toisesta on ne "tärkeimmät" jotka täällä mainitaan. Toi kyykyn selittely oli ehkä vähän turhaa, mutta mavea ei tuolla saililla ole oikeestikaan tilaa tehdä.Penkissä on kovat raudat, ja vaikka ei olisikaan mulle ihan sama. Mutta toi selittely miksi et voi treenata kyykkyä ja mavea anstaitsi yhden Hasselhoff-tunnustuksen.
Ihan mielenkiinnosta; pitäiskö olla pienempi vai suurempi ero? Toi normipena tuli viä melkolailla helpommin ku kapee.Mua ihmetytti tuo normipenkin ja kapean ero.
Ihan mielenkiinnosta; pitäiskö olla pienempi vai suurempi ero? Toi normipena tuli viä melkolailla helpommin ku kapee.
Selvä! Juontanee jälkensä ajoilta jolloin pienenä poikana (13-15v) tuli treenailtua pelkästään sitä normipenkkiä, sehän kun oli se ultimate kovan jätkän mittari :lol2:Kuten tuli jo sanottua, paljon pienempi ero. Esimerkiksi minä saan normipenkin 100kg 2-3 toistoa, kun taas kapeassa pääsen arviolta samoihin lukemiin kuin sinä sanoit pääseväsi (3x8x70kg). Mikäli tossa on kyse heikoista ojentajista, niin siinä tapauksessa niihin panostaminen voisi nostaa paljonkin myös normipenkkiä...;)
Ihan tasapainossaan on meikäläisen silmään ainakin nuo pääliikkeiden satsit, tosin että joku kolmentoista toiston sarja ei vielä paljon ykkösestä kerro. Osaa nuista muuta tuumailla. Oman painosi unohdit mainita...Penkki: 1x 77 kg (tai 80 kg, riippuen tangon painosta); 15x 50 kg
Kyykky: 3x15 65 kg
Maastaveto lattialta: 3x13 70 kg, 6x 90 kg
Leuat kapealla vastaotteella: 12 toistoa ilman lisäp, 5x 10kg lisäp.
Hauis käsipainoilla: 10 kg 3x13
ikää 17 ja treeniä takana joku 5kk
mitäs tuumailette tuloksista? :jahas:
(urheilutaustaa ei ennen tätä kauheasti ole)
Ihan tasapainossaan on meikäläisen silmään ainakin nuo pääliikkeiden satsit, tosin että joku kolmentoista toiston sarja ei vielä paljon ykkösestä kerro. Osaa nuista muuta tuumailla. Oman painosi unohdit mainita...
painoa on 72 kg ja pituutta 172 cm
No itehän olen ollut joskus ihan samanpainoinen ja tulokset oli sillon osapuilleen samassa. Eikun treeniä vaan.
Mistä painosta ollaan lähetty liikkeelle, eli paljonko ollaan saatu painoa lisää tossa 5kk aikana?
paino oli aloittaessani 62-64 kg
hankalan alun jälkeen noussut tasaisesti
eli 62-64 -> 72 kg 5kk (sopiva tahti? :o)