Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hohhohh tämän tredin innoittamana päätin testata vähän maksimeja ja pääsin nyt puolen vuoden treenin jälkeen neljään levyyn eli 180kiloon maastavedossa. Se oli raskas, mutta enemmänkin olisi saattanut nousta.

Rinnallekin repäisin tiukan 105kg, mikä oli aika helvetisti enemmän kun mitä odotin. Molemmat otettiin varsinaisen treenin päätteeksi kun tuntui noi ohjelman mukaiset treeniraudat tänään niin paperilta.

Tuskin tässä kemikaaleihin tarvitsee turvautua vielä piiiiiitkiin aikoihin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Teettekö pompulla noi mavet? Vähän sarjapainoista päätellen siltä vaikuttaisi. Jos teette niin lopettakaa se pomputteleminen ja ottakaa kuolleista jokainen toisto kuten maastavedossa kuuluu tehdäkin. Mulla ei nykyään selkä kestä ehjänä sitä pomputtelemista. Oon ottanut 5x140, joka toisto kuolleista ja max on 170.

Hmm kyllä mä sen tangon kuoletan. Oisko kyse yksinkertaisesti siitä että tekniikassa on annettu periksi sillon 5*155kg sarjaan Tod näk koska venäytin jotain selästä 160kg sarjaa vääntäessä tossa ennen joulua ja oon vasta sen jälkeen ollut vainoharhaisen tarkka tekniikasta. Tällä hetkellä 5*160kg on kovin puhdas mitä oon ottanut ja max on se 180kg.

Oikeestaan sama suhde siinä ku mun viimesimmissä penkki treeni ja maksimipainoissa. 5*80kg ja 1*90kg noh, nyt se laahaava penkkikin tuli mainittua :D Kyykyssä oli tänään 115kg tangossa. helppo vitonen, tein vajaa kuukausi sitten 3x5x115kg ja se oli kyllä paha...

Sori tublat. Editti oli mennyt umpeen.

Tekniikastahan se riippuu. Voihan pystypunnerrustakin tehdä vajaana about otsan korkeudelle selkänojan olessa melkein 45 asteen kulmassa jolloin kyllä romun määrä kasvaa. En nyt viittaa että kukaan nCh tai kannukake liikkeissään huijaisi, mutta voi olla että Bättis tekee ultapuhtaalla tekniikalla ja hitaalla negalla vaikka loukkaantumisten pelossa tai jotain.

Mites tää on menny multa ohi..?

Selkänojan asento laittaa naurattaa monesti,kun kattoo porukkaa tekemässä pystäreitä..Monella se on tosiaan lähes 45 asteen kulmassa ja sillon se liike ottaa myös helvetisti rinnalle..ite laitan penkin siten että tappi on toisessa reijässä jos lähdetään nolla kulmasta eli pyrin tekemään liikkeen niin suorassa kun pystyn..

Smithissä pystypunnerrusta tehtäessä penkin selkänoja n. 20-30asteen kulmassa. Hyvänä treenipäivänä teen 130kilolla kymppejä tätä nykyä.. ja nekin menee viikonloppuisin fyysisesti raskaan työntakia :( (täysin nolla-asteen pystypunnerrusta smithissä olen tehnyt 110kilolla kymppejä, kaks sarjaa)
Penkki maksimi on 175,5kg ja tosi on! Sinänsä pidän itse tuota hyvänä tuloksena koska pelkkää penkkiä en o treenannut juuri paskaakaan, pelkillä penkin apuliikkeillä tulee tuommoisia tuloksia minulla. Ja mainittakoot tässä vielä että pystypunnerrus käsipainoilla menee 38kg painoilla kymppejä, varmaan enemmänkin menis jos viimeiseen hengenvetoon asti vetäis, mutta tuollaiset tulokset on ja pitää tällä hetkellä.
Videota voin kyllä joskus laittaa, hyvä idea. Kiitos.

Pitäis varmaan uskaltaa maksimipäivä tehdä lähiaikoina. Sarjoina menee:

Penkki: 85kg x 5
Takakyykky 135kg x 5
Mave 140kg x 5

Tuntuu kyllä siltä etteivät maxit ole paljoa noita sarjapainoja korkeampia. Veikkaisin että 95(nihkee), 150kg ja 155kg voisi mennä. Ńoilla menis komeasti 400kg rikki. Penkin treenaamisen taidan siirtää puhtaasti käsipainojen varaan vähäksi aikaa. Ei vaan lähe kulkemaan tasapenkki tangolla.

Tuohon maastaveto keskusteltuun senverran, itse tein ennen pompulla ja nykyään kuoletan joka toiston nykyään ei satu vähääkään mihinkään ja kehittyykin paljon paremmin.

Tuohon maastaveto keskusteltuun senverran, itse tein ennen pompulla ja nykyään kuoletan joka toiston nykyään ei satu vähääkään mihinkään ja kehittyykin paljon paremmin.

Sama homma meikäl. Alotin syksyl vetämään parin kuukauden tauon jälkeen ja päätin että jätän kaikki vitun paukautukset ja fiilungit pois vaikka söis sarjapainoja! Aluks tuntu että ois muuttunu raskaammaks, mutta nyt tässä vaiheessa täytyy sanoa että ku alko vetää puhtaasti ni kehitykseen tuli aimo harppaus. Nyt meniki 200kgx4 suht napakasti, vaikka en ollu ennen nostanu yli 200kg raudoilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
2004 syksy tuloksia, Ikä silloin 35 v. ja paino 97,5 kg. Tehty 5 v. treeniä 1 jakoisella HIT ohjelmalla.
1. Pystypunnerrus seisten 75x12 ei vyötä (lievää vippiä sarjan loppua kohti, ei kuitenkaan "push press")
2. Jalkakyykky 135x20 ja 180x8 ei vyötä (pohjasta painonnosto tyyliin jalat kapealla, tanko ylhäällä)
3. Maastaveto suorin jaloin (korokkeella seisten, tanko lasketaan kengännauhojen kohdalle, levyt osuvat lattialle) 135x20 ja 180x8 vetoremmit, ei vyötä

Treeniohjelma käytännössä sama koko ajan, toistoja, frekvenssiä ja apuliikkeitä muuteltiin.
Pohjakuntoa näihin tuloksiin tehtiin 2kk ajan pitkillä sarjoilla, sitten 2kk 8 toiston sarjoja, painoja lisätty 5 kg viikossa. Treenejä oli 1-3 kertaa viikossa.
Kreatiini toi kyykyssä ja vedossa 5 lisätoistoa pitkiin sarjoihin ja 2-3 toistoa lyhyisiin.

Tällä hetkellä lievien alaselkä- ja olkapäävaivojen jälkeinen "jälleenrakennus" käynnissä, kyykky ja veto 135x15 tasolla. Työkiireet piti levon minimissä ja stressin katossa parin vuoden ajan->treenit kärsi.

maastaveto kapealla ja pysäytyksillä 3x220, 2x230 ja 1x240
penkki 39x70, 15x100, 8x120, 4x130, 2x140 ja 1x150
scott hauiskääntö mutkatangolla 8x60 ja 2x70
vinopenkki 8x100 ja 1x130
kyykky 180
etukyykky 150
leukoja riuhtomalla 22
maastaveto ihan vähän polvien yläpuolelta tosi kevyt 1x310
maastaveto yhdellä kädellä myötäotteella 1x120
hauiskääntö hirveällä heijarilla 4x85
pystypunnerrus kp 20x30

Siinä muutama enkka.:) Pituus 180 ja paino 93.

onkohan tässä jotain mätää?

vinopenkki 6x80kg
penkkimaksimi 100kg, jalat ylhäällä
hauiskääntö suorallatangolla 7x60kg
kyykky 90astetta 10x130
kulmasoutu 10x120kg ja puhtaasti

178/80kg

onkohan tässä jotain mätää?

vinopenkki 6x80kg
penkkimaksimi 100kg, jalat ylhäällä
hauiskääntö suorallatangolla 7x60kg
kyykky 90astetta 10x130
kulmasoutu 10x120kg ja puhtaasti

178/80kg

Hauiskääntö suhteettoman kova. Kulmasoutukin melko kova muihin tuloksiin nähden.

Zone-sarja -42%
2004 syksy tuloksia, Ikä silloin 35 v. ja paino 97,5 kg. Tehty 5 v. treeniä 1 jakoisella HIT ohjelmalla.
1. Pystypunnerrus seisten 75x12 ei vyötä (lievää vippiä sarjan loppua kohti, ei kuitenkaan "push press")
2. Jalkakyykky 135x20 ja 180x8 ei vyötä (pohjasta painonnosto tyyliin jalat kapealla, tanko ylhäällä)
3. Maastaveto suorin jaloin (korokkeella seisten, tanko lasketaan kengännauhojen kohdalle, levyt osuvat lattialle) 135x20 ja 180x8 vetoremmit, ei vyötä

Treeniohjelma käytännössä sama koko ajan, toistoja, frekvenssiä ja apuliikkeitä muuteltiin.
Pohjakuntoa näihin tuloksiin tehtiin 2kk ajan pitkillä sarjoilla, sitten 2kk 8 toiston sarjoja, painoja lisätty 5 kg viikossa. Treenejä oli 1-3 kertaa viikossa.
Kreatiini toi kyykyssä ja vedossa 5 lisätoistoa pitkiin sarjoihin ja 2-3 toistoa lyhyisiin.

Tällä hetkellä lievien alaselkä- ja olkapäävaivojen jälkeinen "jälleenrakennus" käynnissä, kyykky ja veto 135x15 tasolla. Työkiireet piti levon minimissä ja stressin katossa parin vuoden ajan->treenit kärsi.

Aikamoinen ihmeaine toi kreatiini sulla :rolleyes: Itse en saa siitä mitään hyötyä enkä ole kuullut muidenkaan saavan kuin ehkä yhden toiston lisää lyhyisiin sarjoihin.

Tosi on.:)
Toistomäärien kasvun lisäksi myös painoa=nestettä? kertynyt kreatiinilataus- ja käyttöjakson aikana 5-7.5 kg. Kun käytön lopettaa niin paino pikkuhiljaa tippuu ennalleen. Muita lisäravinteita (hera, malto, omega 3, vitamiinit) voisi sanoa ruokavalion laatua täydentäviksi/parantaviksi, mutta kreatiini on ainakin minulla toiminut siten kuin sitä aikanaan markkinoille tuotaessa kovat markkinamiehet hypetti...
Muita ihmeaineita tai mullistavia lisäravinneuutuuksia ei yleensä ole toista kertaa tarvinnut kokeilla.

Itellä omapaino sellaset 78kg, ikää 18. Heikko ja naru olen ikäsekseni.... Mut eiköhän se joskus :)

Penkki 72.5kg x 8
Vinopenkki käsipainoilla 25kg x 8
Hauiskääntö kulmatangolla 40kg x 8
Pystypunnerrus koneessa 30kg x 8 , käsipainoilla 25kg x 8
Alatalja 80kg x 8 (tehnyt tätä nyt kuukauden verran)
Kulmasoutu käsipainolla 35kg x 8

Itellä omapaino sellaset 78kg, ikää 18. Heikko ja naru olen ikäsekseni.... Mut eiköhän se joskus :)

Penkki 72.5kg x 8
Vinopenkki käsipainoilla 25kg x 8
Hauiskääntö kulmatangolla 40kg x 8
Pystypunnerrus koneessa 30kg x 8 , käsipainoilla 25kg x 8
Alatalja 80kg x 8 (tehnyt tätä nyt kuukauden verran)
Kulmasoutu käsipainolla 35kg x 8

Ihan hyviä tuloksia nuo on ikään ja painoon nähden.

koetin eilen atg-etykyykyssä treenin loppuun saanko edes 120kg ykköstä. Menikin niin kevyesti että taitaa tulla 10-15kg enemmän..

Kuinka moni tekee / on tehnyt etukyykyn ihan syväkyykkynä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom