Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli lukastua onko kukaan kommentoinut tuloksiani. Itsekin olen tyytyväinen siihen kuinka kovat lukemat menee jo nyt vaikka treeniä tosiaan on melko vähäisen, epäilen että hyvät geenit ovat edesauttaneet asiaa ja sekin (luultavasti) että ihan ensimmäisen kerran rautaan tartuin jo 6luokalla, silloinkin kehitys oli aika nopeaa. Mutta ei kestänyt kauaa kun taas rautojen nostelu hiipui ja pitkienmatkojen juoksu tuli tilalle.
Sitten noista luvuista. Vinopenkki luvut oli tosiaan sen päivän treeneistä. Max sarjoja en ole kokeillut ja en taida kokeillakkaan koska olkapäitten vammautumisen riski on suuri. Tasapenkkiä teen niin että nippanappa selkä on kaarella ja jalat ovat tukevasti maassa, en siis pidä jalkoja päkijöillä! Ja vinopenkki menee niin että selkänoja suoraan pystyssä ja rauta liikkuu aivan alas asti niin että puntin sisäreuna koskettaa olkapäitä, enkä nosta persettä penkistä vaan rauhallisesti ja puhtaasti tekemällä.
Niin ja mainittakoot tässä vielä nuo lisäravinteet, niihin tosiaan uppoaa kuukaudessa aika paljon rahaa omasta mielestä, noin 150euroa. Ei ole päivää etteikö pari ano's special tai muuta juomaa ole mukana.. lisättynä bcaa:t ja glutamiinit ;)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Loistvat tulokset tolla treenihistorilla.Vois luokitella sut jopa super lahjakkaaksi. Vielä 1v lisää treeniä niin penkistä nousee varmaan 230,5kg

Tänä vuonna tarkoitus että 200kg menee penkistä, tosin ammatti valmennusta tulee olemaan apuna. Toivottavasti paikat pysyy ehjänä..

penkki 175 ja vinopenkkiä 140*10 mutta sitte.... pystypunnerrus kp 35kg kässäreillä... aika pienet hanttelit siinä mielessä et jos penkki noin kova niin luulis olevan vähä jerkkua nostella isompiakin hantteleita...

Siis vinopenkkiä kun teen suht kovia sarjoja niin sillon tangossa on rautaa 120kg ja toistot 3*10. Ja niin tosta pystypunnerruksesta että ne oli tuon päivän kilomäärät.
Maksimia en oikeastaan tee missään muussa kuin tasapenkissä, ja niitäkin kokeilen about kerran 1-2 kuukaudessa.

Laitetaan nyt parin viikon sisältä treenipainot

Kyykky: viimeinen sarja sf 5x120kg (reiska vaakatasoon)
Pena: viimeinen sarja sf 5x95kg
Kulmasoutu: ^sama
Mave: 12x150kg (ilman kuoletuksia)
Dippi: 8x45kg
Pystypunnerrus tangolla seisaalta: 5x60kg

Treenausta takana pienestä pitäen. Huonolla ruokavaliolla ja noh siinähän se päällimmäinen syy :) Nyt viimeiset pari kuukautta taas aktiivista treeniä ja ruokavalio "kunnossa"

Paino: >80kg Pituus: ~183cm Syliväli: 197cm

penkki 175 ja vinopenkkiä 140*10 mutta sitte.... pystypunnerrus kp 35kg kässäreillä... aika pienet hanttelit siinä mielessä et jos penkki noin kova niin luulis olevan vähä jerkkua nostella isompiakin hantteleita...

Aika omituinen suhde joo, ite väännän penkissä 140kg:lla vitosia ja pystypunnerruksessa oon käyttänyt 44 kg hantteleita, niillä kympin sarjoja kevyesti. Pystypunnerrus tangolla 100 kg x 8.

Kyykky 160kg
Mave 190kg
Penkki 120kg
Rinnalle veto 130kg
Pystypunnerrus 100kg
Kulmasoutu 120kg

Teen 5 sarjoja 3kpl per treeni.
En tee muita liikkeitä noiden lisäksi punttisalilla paitsi joskus dibbejä.

Tulee harrastettua paljon aerobista liikuntaa vapaaottelussa.
Joka treenin jälkeen menen aina myös uimaan :)

Eilen jalkatreenissä tein Jalkakyykkyä 1x18x100kg varusteena vyö aika löysällä, ja oli ihan riittävän syviä jokainen:dance2: Omapaino 82,5 ikää 17v

Kyykky 160kg
Mave 190kg
Penkki 120kg
Rinnalle veto 130kg
Pystypunnerrus 100kg
Kulmasoutu 120kg

Teen 5 sarjoja 3kpl per treeni.
En tee muita liikkeitä noiden lisäksi punttisalilla paitsi joskus dibbejä.

Tulee harrastettua paljon aerobista liikuntaa vapaaottelussa.
Joka treenin jälkeen menen aina myös uimaan :)

ootko tosissas tuon pystypunnerruksen kans? se ei oikein ole suhteessa muihin rautoihin.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paino 73-74kg
Pituus 169cm

Penkki 85kgx5
Kyykky 120kgx5
Mave 150kgx5

Maasta olisi tarkoituksena saada maaginen 200kg:rock:.. Millähän tuota mavea sais ylöspäin? Perusliikkeitä tulee tehtyä treeneissä. Apuliikkeinä tehny SJMV:tä, vatsalihasliikkeitä ja selänojennusta. Oisko muista liikkeistä apua?

Heikkoa kohtaa parannat. Jos veto jää maahan niin korokevetoa kehiin. Jos veto jää tohon puoleenväliin niin pukeilta vetoa. Ja korsettiin tosiaan ruutia reilusti.

Kyykky 110X4X6 (kyykyt aina atg) (77kg)
Etukyykky 100kgX3 (ei aivan loppuun asti) (77kg)
Mave 135X5 (ei tiukka) (68kg)
Pena 90kgX5 (78kg) / Sotkupena 85kgX5 (68kg)
Leuat 37.5kgX1 /22.5kgX3X3 (68kg)
Dippi 32.5kgX3X8 (~90asteeseen lasku) (68kg)
Js-soutu 70kgX5 (78kg) / 67.5kgX5 (68kg)

Siinä vähän kynistuloksia. Oma paino jotain 78-67kg vähän riippuen ajankohdasta. Jotain abaut 6v salitreeniä takana :lol2:
Ja sitten päivitystä:

Kyykky 3X5X120kg (72kg)
Etukyykky 2X4X100kg (ei aivan tiukka) (70kg) video
Mave 4X150kg (ei aivan tiukka), 1X170kg (72kg) video ekasta ja tokasta
Pena 5X6X85kg ja 6X3X90kg(ei aivan tiukka) (72-73kg)
Leuat vastaotteella 2X3X25kg (70kg)
Leuat kapeella myötäotteella 3X4X15kg (70kg) video
Haba kp. 2X10X20kg, Tangolla 2X6X45kg (72-73kg)

Kaikki tehty tässä reilun kuukauden sisällä.

Maasta olisi tarkoituksena saada maaginen 200kg:rock:.. Millähän tuota mavea sais ylöspäin? Perusliikkeitä tulee tehtyä treeneissä. Apuliikkeinä tehny SJMV:tä, vatsalihasliikkeitä ja selänojennusta. Oisko muista liikkeistä apua?

Itselläni mave lähti nousemaan mukavasti ihan sillä että tein sitä sopivasti vähemmän. Pari kolme kohtuukovaa työsarjaa kerran kahteen viikkoon ja välissä ehkä vähän pidempää hassutellen. SJMV korvaa sitten maven muissa treeneissä (itse kun käytän 1-jakoista). Otin joku aika sitten tuon 200kg kohtuullisen kevyesti ja kovin sarja oli siihen mennessä 5x160, viikko ennen maksimia tein 2x5x150 eikä sekään ihan kevyt ollut. Tuo 200kg taitaa olla suunnilleen sama kuin maaginen satanen penkistä, eli ei siihen mitään ihmeempiä kikkailuita tarvi.

---------------------> itse ketjun aiheeseen

Penkki 11x110 ja 5x120
Mave 1x200 ja 3x180
Etukyykky 5x100 ja 1x120 hikisellä tekniikalla

Takakyykyn teko käytännössä loppui kesällä kun mursin nilkkani, vieläkään ei onnistu kivuttomasti. Etukyykky max taitaa olla suunnilleen sama kuin ennen murtumaa...

Omapaino tasan 90 ja läskiä löytyy ihan tarpeeksi. Salia takana nyt ~2,5 vuotta.

jeee jeee tänään löin ekan kerran 200kg tankoon maastavedossa ja 4 x tuli niinku pitiki :D

183,5cm/93kg aamupainoa
ja viimesiä reenirautoja
mave 6x170kg,6x180kg,4x190kg,4x200kg
syväetukyykky 4x6*100kg
takakyykky 4x6*145kg
penkki 2x6*97,5kg <-- maltilla etiäpäi :D

Otin joku aika sitten tuon 200kg kohtuullisen kevyesti ja kovin sarja oli siihen mennessä 5x160, viikko ennen maksimia tein 2x5x150 eikä sekään ihan kevyt ollut. Tuo 200kg taitaa olla suunnilleen sama kuin maaginen satanen penkistä, eli ei siihen mitään ihmeempiä kikkailuita tarvi.

Ainakin mun mielestä noilla sarjapainoilla toi maksimi on aika kova, saatan toki olla vääräs. Itellä 8x190kg ja maksimi varmaan pyöris siinä +210kg tienoilla. Tai sit mä oon vaan niin vitun paska vetää tälläsellä satunnaisreenil.

Ainakin mun mielestä noilla sarjapainoilla toi maksimi on aika kova, saatan toki olla vääräs. Itellä 8x190kg ja maksimi varmaan pyöris siinä +210kg tienoilla. Tai sit mä oon vaan niin vitun paska vetää tälläsellä satunnaisreenil.

Komppaan. Joskus pari kuukautta takaperin kun vedin 155kg*5 ekan kerran niin kokeilin viikon päästä siitä vetää 170kg eikä noussut. 167,5 vielä tuli.

Tosin tässä voi vaikuttaa se että esim mulla nimenomaan lähtö maasta tuottaa ongelmia ja jollakin muulla joku muu juttu ko. liikkeessä

Ei millään pahalla mut en usko tuota 175kg penkkiä :rolleyes:

videota, kiitos

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom