Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ainakin mun mielestä noilla sarjapainoilla toi maksimi on aika kova, saatan toki olla vääräs. Itellä 8x190kg ja maksimi varmaan pyöris siinä +210kg tienoilla. Tai sit mä oon vaan niin vitun paska vetää tälläsellä satunnaisreenil.

Ite muistan että vedin 2*2*175 viimeisenä treeninä ennen kuin vedin 200. 8*190 sarjalla ykkösen pitäis olla lähempänä 250. Tai no pitäis ja pitäis, se on niin yksilöllistä miten sarjat on suhteessa maksimiin.

Ainakin mun mielestä noilla sarjapainoilla toi maksimi on aika kova, saatan toki olla vääräs. Itellä 8x190kg ja maksimi varmaan pyöris siinä +210kg tienoilla. Tai sit mä oon vaan niin vitun paska vetää tälläsellä satunnaisreenil.
Komppaan. Joskus pari kuukautta takaperin kun vedin 155kg*5 ekan kerran niin kokeilin viikon päästä siitä vetää 170kg eikä noussut. 167,5 vielä tuli.

Tosin tässä voi vaikuttaa se että esim mulla nimenomaan lähtö maasta tuottaa ongelmia ja jollakin muulla joku muu juttu ko. liikkeessä
Teettekö pompulla noi mavet? Vähän sarjapainoista päätellen siltä vaikuttaisi. Jos teette niin lopettakaa se pomputteleminen ja ottakaa kuolleista jokainen toisto kuten maastavedossa kuuluu tehdäkin. Mulla ei nykyään selkä kestä ehjänä sitä pomputtelemista. Oon ottanut 5x140, joka toisto kuolleista ja max on 170.

Teettekö pompulla noi mavet? Vähän sarjapainoista päätellen siltä vaikuttaisi. Jos teette niin lopettakaa se pomputteleminen ja ottakaa kuolleista jokainen toisto kuten maastavedossa kuuluu tehdäkin. Mulla ei nykyään selkä kestä ehjänä sitä pomputtelemista. Oon ottanut 5x140, joka toisto kuolleista ja max on 170.

Kyllä maastavedossa voi "pomputella" , kunhan se ei mene älyttömyyksiin.

Mun mielestä siinä on parempi pysäyttää tanko kokonaan maassa, mutta se onkin vaan mun mielipide.

komppaaan! tuo enemmän sitä voimaakin on vähä sama asia pompauttaa maasta kuin vähä persettä nostaa penkistä!:rock: Kyllähä siteki saa enemmä toistoja ;)

Mun mielestä siinä on parempi pysäyttää tanko kokonaan maassa, mutta se onkin vaan mun mielipide.

Tästä aiheesta kaikkitietävähulkkikin joskus kirjotteli. Itse tein ennen kuoletukset, mutten nykyään. kyllähän se noston alkua parantaa, mutta käy selälle kovasti, kun paineet päästetään pois ja taas päälle (tämä koskee raskaita sarjoja).

Offt: Tuosta pomputtelusta mavessa. Itse teen kunnolliset kuoletukset vasta kovissa työsarjoissa. esim "pompuilla" 8x110, 8x125, 8x140 ja ilman pomppua 8x160.. Noissa lämmön ja hermotuksen herättely sarjoissa HENKILÖKOHTAISESTA näkökulmastani ei ole niin nuukaa tuon pomputtelun kanssa. Jos sormet pysyy pomputtelulla tangossa kiinni esim 8x160kg, niin mielestäni on melko hyvä grippi :D Itselläni ei kyllä oo mitään toivoa sen suhteen vastaotteella vedettäessä :)

Tästä aiheesta kaikkitietävähulkkikin joskus kirjotteli. Itse tein ennen kuoletukset, mutten nykyään. kyllähän se noston alkua parantaa, mutta käy selälle kovasti, kun paineet päästetään pois ja taas päälle (tämä koskee raskaita sarjoja).

Ei siinä kyllä ole tarkoitus päästää paineita pois, vaikka kuoletuksilla tehdään? :wtf:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Millä perusteella? Miulla kyllä tuo ryskäminen, eli pomputtelu ottaa enemmän selän päälle.

Kyllä ainakin voimareenissä ihan paineetkin otetaan uudet. Tai ainakin pitäs, mie en taida ottaa :jahas: Potailusta en osaa sanoa mitään.

Ei siinä kyllä ole tarkoitus päästää paineita pois, vaikka kuoletuksilla tehdään? :wtf:

Oma moka ollut kun olen päästänyt löysäksi, pitäisi varmaan harjoitella enemmän.

Millä perusteella? Miulla kyllä tuo ryskäminen, eli pomputtelu ottaa enemmän selän päälle.

Kyllä ainakin voimareenissä ihan paineetkin otetaan uudet. Tai ainakin pitäs, mie en taida ottaa :jahas: Potailusta en osaa sanoa mitään.

Nikamiin kohdistuva paineenvaihtelu, siten olen ymmärtänyt. tuo ryskiminen saatta tuntua lihoissa ikävältä, jollain.

Zone-sarja -42%
Kyllä se ryskyttely ihan nikamissa pahalta tuntuu, eikä lihaksissa.

Jokaisen ykkösenä ottaminen ei tunnu pahalta missään.

Mut emmie tiijä, mie vaan treenaan niinku käsketään.

Pituutta 177cm ja painoa n 87kg

Etukyykky 4x6*95
Penkki 3x6*90
Mave 4x8*130

Maastaveto on aikalailla harjoitelu asteella, et siinä menis varmaan enemmänki jos vaan kokeilis.

Saako kysyä miksi et?

Noh ensinnäki sanoisin maksimin olevan suurempi kuin 175kg jos saa vinopenkistä 10x140kg. Toiseksi sen nostaneen profiilissa (en tiedä onko vanhaa tekstiä) lukee: "Salia väännetty n 4.v joista viimeiset 2.v jonkinnäkösellä järjellä, mutta silti hyvinkin epäsäännöllisesti." Tuossa ajassa tuommoiset tulokset ovat aika kovat + että nostaja on 75kg:nen.

Noh ensinnäki sanoisin maksimin olevan suurempi kuin 175kg jos saa vinopenkistä 10x140kg. Toiseksi sen nostaneen profiilissa (en tiedä onko vanhaa tekstiä) lukee: "Salia väännetty n 4.v joista viimeiset 2.v jonkinnäkösellä järjellä, mutta silti hyvinkin epäsäännöllisesti." Tuossa ajassa tuommoiset tulokset ovat aika kovat + että nostaja on 75kg:nen.
video ois kiva tosta vinopenkistä tai yleensäkki jostaki penkistä...

Heh, mulle se on almost ihan sama otanko sen kuolletuksella vai en silti tulee sama määrä. Oikeastaan kuolletuksella vois tulla enemmän ku saa "lepää" välissä. Ja kuka täällä on puhunut mistään pomputtelusta? Älä päättele, vaan tiedä.

Ps. anteeks jos oon tehny maven väärin, varmaa johtuu paskat tulokset siitä.

Muuten hyvä, mutta nCh:han tossa vaan kommentoi Bättiksen painoja.

Heh, mulle se on almost ihan sama otanko sen kuolletuksella vai en silti tulee sama määrä. Oikeastaan kuolletuksella vois tulla enemmän ku saa "lepää" välissä. Ja kuka täällä on puhunut mistään pomputtelusta? Älä päättele, vaan tiedä.

Ps. anteeks jos oon tehny maven väärin, varmaa johtuu paskat tulokset siitä.
Ei tarvitse suuttua. Kunhan vaan kyselin ja samaan postiin sitten jaoin omia kokemuksiani. :piis: Minä puhuin siitä pomputtelusta ja kysyin sitä sinulta, että teetkö itse niin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom