Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Laitetaan nyt sitten munkin painoja, eihän pienissä oo mitään noloa jossei oo kauheesti treenaillu :D
Penkki 2x6x55kg
Leuanveto lisäpainoilla 6x15kg ja 1x30kg
Ylätalja yhdellä kädellä 3x40kg
Hauiskääntö käsipainolla 4x15kg
Kulmatangolla seisten 2x6x35kg
Sama paino myötäotteella 1x :whip:

Jalkoja teen suurimmaksi osaksi omalla painolla, yhden jalan kyykkyjä ja kaikkea mitä keksii.

Mitat vielä: 172cm/63kg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Penkki 3x8 65kg
Pystypunnerrus 2x6 40kg
Hauis 2x6 35kg
Kyykky 15x90kg

penkkiä 3x10 80kg
kyykky 4x10 85kg
pystypunnerrus 4x10 ~70kg

...ja oma paino ~78kg...niin ja HYVÄT JOULUT VAAN KAIKILLE....olikin aatto just vasta hokasin :)

Oon 176 / 70 vuoden tehookkaasti reenannut

Penkki: 1x 90 (erittäin paska tyyli, lättänä) 8x 70
Vinopenkki kp: 4x8x30
Hauiskääntö: 4x10x37.5
Pystypunnerrus laitteella: 4x6x60
Kyykky: 4x10x85
Jalkaprässi: 4x10x125
ylätalja niskantaakse: 4x10x75 6x90 (hieman epäpuhtaasti 90')
Alatalja(vyöllä): 4x6x110
Maastaveto(remmit+vyö): 3x6x135 (jos treenin alussa)

Treenissä mukana paljon todella eristäviä liikeeitä, poikkeuksena selän treenaus joka tuntuu olevan mun vahva puoli.

penkkiä 3x10 80kg
kyykky 4x10 85kg
pystypunnerrus 4x10 ~70kg

...ja oma paino ~78kg...niin ja HYVÄT JOULUT VAAN KAIKILLE....olikin aatto just vasta hokasin :)

aika jännät suhteet sul ton penkin ja pystypunneruksen välil:rolleyes: luulis et ku noin paljo pystypunnertelee nii penkki olis jonkin verran kovempi:)

aika jännät suhteet sul ton penkin ja pystypunneruksen välil:rolleyes: luulis et ku noin paljo pystypunnertelee nii penkki olis jonkin verran kovempi:)
veikkaisinpa että kyseessä nyt kuitenkin on jollain laitteella tapahtuva tai sitten liikerata on mitä on.

Joo, vaikka itse kynis olenkin niin mullakin jotenki jännä ero penkillä ja pystypunnerruksella, vaikka molemmat liikkeet yläkehon työntäviä. Pystypunnerruksessa saan helpon kasin 27.5kg:n kässäreillä ja penkistä otan hyvänä päivänä 85kg (huom. nettilisä). Taas nämä, jotka ottavat mua penkistä 15kg enemmän tekevät olkapäät samoilla painoilla. Onko mullakin tuollainen epätasaisuus vai kuvittelenko olevani ''erilainen'', mielipiteitä?

E: Pitää vielä sen verran tilittää, että penkissä kässereillä tullut 8x32.kg, ja taas sama ilmiö - ne jotka penkkaavat tangolla 15kg enemmän tekevät samoilla painoilla kässäri penan. Vai enkö mä vaan handlaa tekniikkaa tangolla? :david: :tuplaego:

Zone-sarja -42%
Mulla taas vähä toisinpäin, penkist nostan joku 110kg, mut pystypunnerruksessa seisten tangol 10x40kg alkaa olla jo tosi tiukka. Ja nyt toi pystypunnerrus on parantunu enemmän tän syksyn aikana ku oon siihe panostanu.

Joo, vaikka itse kynis olenkin niin mullakin jotenki jännä ero penkillä ja pystypunnerruksella, vaikka molemmat liikkeet yläkehon työntäviä. Pystypunnerruksessa saan helpon kasin 27.5kg:n kässäreillä ja penkistä otan hyvänä päivänä 85kg (huom. nettilisä). Taas nämä, jotka ottavat mua penkistä 15kg enemmän tekevät olkapäät samoilla painoilla. Onko mullakin tuollainen epätasaisuus vai kuvittelenko olevani ''erilainen'', mielipiteitä?

E: Pitää vielä sen verran tilittää, että penkissä kässereillä tullut 8x32.kg, ja taas sama ilmiö - ne jotka penkkaavat tangolla 15kg enemmän tekevät samoilla painoilla kässäri penan. Vai enkö mä vaan handlaa tekniikkaa tangolla? :david: :tuplaego:

Tiedän, että viittaat muhun. Mulla on huonot ja heikot olkapäät ja sä oot vahva! :) ..ja vielä sen verran että otan vähemmän käsipainoilla kun sä. :) JYNOU.

E: Penkki on lihas. :kuola:

Tiedän, että viittaat muhun. Mulla on huonot ja heikot olkapäät ja sä oot vahva! :) ..ja vielä sen verran että otan vähemmän käsipainoilla kun sä. :) JYNOU.

E: Penkki on lihas. :kuola:
No en kyllä nyt pelkistänyt suhun. Esim. toisella foorumilla kaveri nappasi juuri ykköset penkissä 90kg:lla ja tekee pystypunnerruksessa kaseja 17.5kg:n kässäreillä, ja tiedän pari muutakin tapausta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nii no veikkaanpa et toi on sit kovin yksillöllistä pystypunnerrusten ja penkkipunnerusten välinen suhde. iteki juuri huomannu et aika epätasapainos on munki olkapäät rintaan verrattuna:lol2:

Ei ole toista foorumia.

on näitä foorumeja :D mut se on totta että ei oo toista pakkista:hyvä:

Penkkipunnerrus tangolla on aika lailla eri liike kuin kässäreillä. Jos siinä on huono tekniikka, niin menettää tosi paljon kiloja.

mitat 181 / 82

Penkki: 3x5x75kg :(
Vinopenkki kp: 2x6x27,5kg
Hauiskääntö suoratanko: 3x6x40kg
ranskalainen punnerr: 3x6x40kg
Pystypunnerrus smith: 3x6x50kg
Kyykky: 3x5x120kg
Jalkaprässi: 3x5x180kg
ylätalja eteen: 3x8x70kg
Alatalja: 3x8x55kg
Mave: 3x5x140kg (vyöllä)

tuossa nyt jotain poimintoja viime ajan reeneistä.

Dodiih, päivitelläänpä itsekin tänne tuloksia, eli mitat on 174/90 tällä hetkellä ja myös suoritushetkellä samaa luokkaa.
Eli mavessa on noussut nyt 1x280kg myötäotteella ja kapeella, välineenä vyö ja remmit. Penkissä on enkka täl hetkel 1x170kg, varusteina rannesitteet sekä vyö. Ikää on 24 ja rapiat ja salitreeniä takana jo HUIMASTI aina vuoden 2005 alusta :hyper:

Eiköhän tulokset tuosta taas nouse, kun alkaa olkapääkin taas olemaan ripustuksissaan ja kestää kovia treenejä ja polvet eivät vittuile enää mavessa..:dance2:

Laitetaas tähän ny jotain omiakin, niin ehkä saa joku normijamppakin tsemppiä, kun ei kaikkien tartte mörköjä olla :)

183cm/103kg, parisen vuotta reenannu nyt vähän paremmin, mutta ilman mitään spesifimpiä tavoitteita.
Nyt teen 5x5 pääasiassa, joten laitan esimerkkejä tehdyistä, koska en muusta just nyt tiiä:
Etukyykystä alkulämmöiks pari höntyilysarjaa ja sit 5x80 ja 100
Mave; esim. 5x80, 100, 130, 150.
Penkki; 70, 80, 90, 105, 100
Kulmasoutu; 80, 90, 100, 120, 110
Pypu niskan takaa; 50, 52,5, 55, 60, 57,5
Leukoja 3x5 omalla painolla myötä- ja vasaraotteella
Lopuks haukkareita esim. mutkatangolla esim 2x8x30 (+tanko)
ja oikkareita narulla ylätaljasta 2x8x65

Laitetaan nyt tän hetkiset statsit tänne.

Omapaino: ~72kg
Pituus: 181cm

Mave: ~130kg
Kyykky: ~123kg
Penkki: ~93kg
Kulmasoutu: ~87kg
Pysty. pun.: ~62kg
Hauiskääntö: ~55kg

Tiedä sallitaanko tänne alaikästen tuloksia kun nuita aiheita on nuoremmillekkin ympäriinsä.
Mutta noh jos jotain suuntaa antavaa antas tänne (maksimia/sarjapainoa):

Ikä: 16
Paino: ~60kg
Pituus: 165~cm

Mave: 100kg 3x6 tai 3x10 riippuu ihan olosta.
Kyykky: Arskaa tehdessä oon käyttäny vaan 4x10:ssä 65kg tai 60kg ja kyllä jaksas tehä ylimääräisiäkin. Vois siirtyä jonkun ajan päästä 70kg tekemään tätä.
Penkki: 80kg~
Pystypunnerus: 4x10 30-35kg
Leuat: myötäotteella 19
Leuat: 10kg lisäpainolla vasta/myötäote: 3 x 10 (tosin ei se ole kyllä 30x yhteensä vaan pikemmin jotain 25 - 28)
Ranskalainen: 4x10 30-35kg (puhtaasti 30 kilolla)
Hauiskääntö: 35-40kg 3x10
jne...

Suositut

Back
Ylös Bottom