Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kyllä se on Pevelius itse, vaatimattomana miehenä ei vain ole jaksanut kisoissa käydä.
Kova tulos!!! Onko tuo nostettu millä varusteilla???Ainakin Ilman paitaa nostettuna nostan hattua...
160kg penkki tuli, jiuhiiiii :P Tavote oli saaha se ensvuoden puolella, mut mikäs siinä ku tärähti jo nyt. Seuraava tavote 170 paino 80kilosena :P
Ihan kova kunto. Ootkos kisoja miten nostanu?160kg penkki tuli, jiuhiiiii :P Tavote oli saaha se ensvuoden puolella, mut mikäs siinä ku tärähti jo nyt. Seuraava tavote 170 paino 80kilosena :P
No eihän tuo mitenkään mahoton tulos ole vaikkakin kohtuu kova tulos tähän threadiin!! Enempihän tuota pitäs ihmetellä jos kaveri olis 2metriä pitkä ja painas vain 80kg...X-treme,
Aika mahottomalta tuntuu toi sun 160kg, Varsinkin tässä natu threadissa mainittuna..
Sittenki uskoisin tuon painon jos et olis tommoinen 170cm kääpiö, aika uskomatonta. (psst, can i get some tips?)
No eihän tuo mitenkään mahoton tulos ole vaikkakin kohtuu kova tulos tähän threadiin!! Enempihän tuota pitäs ihmetellä jos kaveri olis 2metriä pitkä ja painas vain 80kg...
Mulla ainaki on kavereita jotka penkkaa 2x oma paino.Toinen 70kg ja 75kg ja kumpiki vain käy salilla kohtuu säännöllisesti mutta ei käsittääkseni ole elämäntehtäväkseen tuota penkkiä ottanu;) Tällä vain halusin sanoa että mielestäni tuo paljon puhuttu 2x omapaino on monelle ihan realistinen tavoite jos vähänkään omaa geenejä.Totta, just noilla kropan välityksillä toi tuntuu viel uskottavalta.
Ja muistetaanpas nyt sekin että on eriasia ottaa tuo merkistä kuin salinostona. Omasta mielestäni tuo 2x omapaino ei enää siinä vaiheessa olekaan välttämättä niin realistinen ja on vaikea päästä siihen kun veto/kyykky-tuloskin on kohdallaan. No jokatapauksessa kaverini joka on sm tason kärkinostajia penkkipunnerruksessa niin oli kysellyt porukoiden raw tuloksia niin eipä ollut juuri kovinkaan moni nostanut tuota 2x omapainoa enemmän.Mulla ainaki on kavereita jotka penkkaa 2x oma paino.Toinen 70kg ja 75kg ja kumpiki vain käy salilla kohtuu säännöllisesti mutta ei käsittääkseni ole elämäntehtäväkseen tuota penkkiä ottanu;) Tällä vain halusin sanoa että mielestäni tuo paljon puhuttu 2x omapaino on monelle ihan realistinen tavoite jos vähänkään omaa geenejä.