Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pyranha 30.07.2006 sanoi:
Penkki 120
Mave 150
Etukyykky 100 :D

Tjaa, pari vuotta vierähtänyt. Kaikenlaista iloa ja surua on mukaan mahtunut. Tämmöisissä mennään:

Penkki 5*117,5
Etukyykky 1*130
Mave 1*220
Rive 1*110 (raaka ja normi )
Työntö 1*100 (muistaakseni)

Jumppaillaan sen mukaan mitä paikat kestää, koitan saada tämän vuoden puolella kahdesta ekasta 140. Töönnöstä 115-120 olisi kiva.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hmmm... Kun 16-vuotias kaveri kiskaisee 140 kg:n penaykkösen ilman varmistajaa, herää kysymys: Helvetillinen luonnonlahjakkuus vai väärä tredi?

Tai sit mä oon vaan kade.

terv. nimim. "pena 40 kg 16-vuotiaana"

No oon mä sielä salilla jo 3 vuotta käynytkin, että ehkä se selittää jotain.
Jos jotain kiinnostaa, niin muita tuloksia on:
maastaveto vyöllä 220 (noin 10 kuukautta sitten)
kyykky vyöllä 170
etukyykky vyöllä 145
pystypunnerrus seisten 70*3:D
rinnalleveto 110 (tästä on myös aikaa, olisko jotain puolisen vuotta)
kulmasoutu 125*12
hammerkääntö kp 41*5 per käsi

Tuosta penkistä vielä, olen 130 nostanut pysäytyksellä ja tällä videon tyylillä sain silloin 135. Että tulos ei siis tipu mihinkään seittemäänkymppiin puhtaalla tekniikalla:)

Ok, selittäähän se vähän. Lahjakas olet silti, koska itse sain kolmen vuoden treenin jälkeen about 120 kg kauheella runkkutyylillä...

Tuut oleen 30-vuotiaana aika kova luu. (Toivottavasti edelleen puhtaana.)

Jos jotain kiinnostaa, niin muita tuloksia on:
maastaveto vyöllä 220 (noin 10 kuukautta sitten)
kyykky vyöllä 170
etukyykky vyöllä 145
pystypunnerrus seisten 70*3:D
rinnalleveto 110 (tästä on myös aikaa, olisko jotain puolisen vuotta)
kulmasoutu 125*12
hammerkääntö kp 41*5 per käsi

Tuosta penkistä vielä, olen 130 nostanut pysäytyksellä ja tällä videon tyylillä sain silloin 135. Että tulos ei siis tipu mihinkään seittemäänkymppiin puhtaalla tekniikalla:)

Sen vaan sanon että 16 vuotiaat pikkupojat ei 40kg hantteleilla hammereita tee, ei niin minkäänlaisia:D Samaten noi kulmasoutupainot viittaa enempi olankohautuksiin...:lol2:

Laitetaas sitten itekki jotain salituloksia.

Kulmasoutu 160kgx10

Maastaveto ilman vyötä 240kgx4x6 (oma paino 81kg)

Stopparikyykky(1s pohjassa, raw ilman vyötä 170kgx3x3

Kyykky vyöllä 200kgx4

Alatalja 150kgx10x3

Hauiskääntö kp 32.5kgx10

Maastaveto 10cm polven alapuolelta vyöllä 325kgx7

Penkistä ei puhuta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään Paitapenkkiä 230kg ja raw lankku 7,5 senttiseltä 1x170kg stopilla tieteki lankulta. Ja näitte perään 7x120 raakana. Kuukauden päästä on saatava se 10x120.

KyntöSika: -Onko sulla metrin sääret vai miten tuo 10cm polven alapuolelta veto on lattiasta asti vetoa nui järettömän paljon kovempi? Vai onko tuo polven alta veto tehty huomattavasti painavempana? Enivei, kovat on tulokset vetävissä liikkeissä.

Ottopotto...Penkki paidalla 230kg ja samassa treenissä 7x120kg??Paljonkos on raw ykkönen???Noita paitatuloksia kun ei oikein voi verrata...Sorry vaan mutta kun ne ei mielestäni ole "rehellisesti" nostettuja rautoja.

En osaa raw ykköstä tällä hetkellä sanoa mutta se tullaan kokeileen aika lähitulevaisuudessa.
:) 150 pitäis olla ihan varma nakki. Mutta ei puhuta ennen kuin on rauta nostettu! :whip:

KyntöSika: -Onko sulla metrin sääret vai miten tuo 10cm polven alapuolelta veto on lattiasta asti vetoa nui järettömän paljon kovempi? Vai onko tuo polven alta veto tehty huomattavasti painavempana? Enivei, kovat on tulokset vetävissä liikkeissä.

Heikoimmat kohdat vedossa on takareidet, lantio ja pakarat. Polviin jää jos jää, selästä ei jää kiinni. Painoa oli 5-6 kiloa enemmän.

Kyykyt on raakana mitä on, ei tuu paljoa isoilla tehtyä, paitsi peruskuntokaudella.

KyntöSika: -Merkillistä. Eikös tuota pukeilta vetoa tehdä juurikin lantion vahvistamiseen, eli luulisi siinä jos kulkee, että persauksissa ainakin on voimaa? Muutenkin kumma, että jos veto jää polviin, niin miten pukeilta sitten tulee melkein satku enempi kuin maasta? Ei ymmärrä.

No itsehän sitä heikoimmat kohdat parhaiten tietää.

KyntöSika: -Merkillistä. Eikös tuota pukeilta vetoa tehdä juurikin lantion vahvistamiseen, eli luulisi siinä jos kulkee, että persauksissa ainakin on voimaa? Muutenkin kumma, että jos veto jää polviin, niin miten pukeilta sitten tulee melkein satku enempi kuin maasta? Ei ymmärrä.

Samojen kysymysten äärellä oon ite ollu viimeset 5 vuotta. Vedossa kehitys rajottu treenivuosiin 0-1.5v, sen jälkeen on tullu 2.5kg lisää ja sekin sarjanvaihdon myötä. Sarjapainot on noussu, mut en oo pystyny hyödyntämään sitä vielä kunnolla. Takareidet on todella heikot ja niitä aion tulevaisuudessa kehittää.

Ei tolla pukkivedolla ole paljoa merkitystä, ei noita kiloja kisoissa lasketa.

Eräissä kansaivälisissä kisoissa eräs maamme nuorisonostaja kertoi nostaneensa pukilta 400kg ennen kisoja. Kisoissa jäi 300kg tonttiin...

Suositut

Back
Ylös Bottom