Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
en kauheesti ole ykkösiä viime aikoina testaillut, mutta viimeisimmät ykköset / sarjapainot
Penkki 1x110kg, 4x100kg, 8x90kg <- painot joilla tulee yli 5 toistoa teen jalat penkillä/ilmassa.
Kyykky(~90'kulma) 3x10x75kg
Mave 3x10x100kg
Niskantakaa punnerrus 3x10x40kg (<- välillä ei tule vikaan sarjaan kuin 8 jos ei jaksa:( )
HK levytangolla 3x10x40kg
Leveä leuanveto +20kg-paino 3x5x(93kg)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
^ itseasiassa ei siinä taida mitään eksaktia syytä olla, mutta kunhan tuntuu itestä siltä että niihin koviin kolmosiin pitää ottaa jalat maahan.. Ja sitten kun tekee pidempiä sarjoja missä enemmän sitten massaa niin jalat ylös niin ei tarvi kasvattaa muuta kuin niitä tissejä justii.. ~omaa ideologiaa (:

Kyykky siksi, että sillä taitaa saada pitempiä sarjoja isommilla painoilla ja puhki on silti aina reidet.. ja ohjelmassa kehotettiin siihen 90' kulmaan..

Aamut on kivoja.

Kovimmat sarjat mitä itte on tullu liikuteltua ilman mitään varusteita. Painoa se 82 - 85kg

pena: 5x 100kg
sjmv: 3x6, 120kg
syväkyykky smith: 3x6, 90kg
pystypunnerrus rinnasta 3x6, 65kg

Penkkipunnerrus 10x100
Pystypunnerrus (vipuvarsi) 4x100
Ylätalja 8x100
Lat Pulldown 10x120
Käsipainosoutu 10x69
Maastaveto 3x180
Jalkakyykky 6x140 :(

Tuossa noita kovimpia sarjoja mitä on tullu tehtyä

Ja sitten kun tekee pidempiä sarjoja missä enemmän sitten massaa niin jalat ylös niin ei tarvi kasvattaa muuta kuin niitä tissejä justii.. ~omaa ideologiaa (:

Jos haluat tissejä kasvattaa, niin pidä vaan jalat maassa ja selkää kaarella.
Enemmän se ottaa etuolkiin jos teet jalat penkillä/ilmassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Kivoja tuloksia porukalla kehtaako omia säälittäviä tuloksia edes laittaa... :) itsellä reeniä semmonen puol vuotta takana ja siinä jotain millä yleensä teen, ykkösiä en ole ottanut kun liikkeitä harjoitellessa lähtenyt saliura käyntiin:

Penkki jalat penkillä 3x6x50kg
hauiskääntö kp 3x8x12,5kg
kulmasoutu tangolla 3x8x35kg
pystypunnerrus tangolla eteen 3x8x30kg:(:down:

Hmmm... Kun 16-vuotias kaveri kiskaisee 140 kg:n penaykkösen ilman varmistajaa, herää kysymys: Helvetillinen luonnonlahjakkuus vai väärä tredi?

Tai sit mä oon vaan kade.

terv. nimim. "pena 40 kg 16-vuotiaana"

Hmmm... Kun 16-vuotias kaveri kiskaisee 140 kg:n penaykkösen ilman varmistajaa, herää kysymys: Helvetillinen luonnonlahjakkuus vai väärä tredi?

Tai sit mä oon vaan kade.

terv. nimim. "pena 40 kg 16-vuotiaana"

Ei sillä että vähättelisin thompzonin kovaa tulosta mutta kyllä noita näkee..

Hyvä kaari oli tossa Thompzonin nostossa, sanoisin että hyvään tulokseen on yksi syy ainakin se, että tekniikka on hallussa paremmin kuin suurella osalla ikätovereista :thumbs:

Lonkankoukistajat eivät liene kireät :lol2:

Mä en ole kyllä nähnyt vielä ikinä livenä 16-vuotiaan jannun nostavan perse penkissä 140 kiloa, erilaisia runkkupenkkiviritelmiä onkin sitten nähnyt paljon; ei tosin noilla raudoilla. Tiedän että tällaisia nostajia on, mutta harvassa silti.

Mä en ole kyllä nähnyt vielä ikinä livenä 16-vuotiaan jannun nostavan perse penkissä 140 kiloa, erilaisia runkkupenkkiviritelmiä onkin sitten nähnyt paljon; ei tosin noilla raudoilla. Tiedän että tällaisia nostajia on, mutta harvassa silti.

Juu en väittänytkää että niitä joka nurkan takaa löytyy mutta olen ihan livenä nähnyt ku 15 vuotias kaveri pukkaa 137.5 ylös ja sit vanhempi punners sen 140, mutta ei todellakaan perse penkis :D vaikka enhän niin väittänytkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom