Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tunti sitten Normannin alavinopenkistä kokeiltu nätti 8x170, tullut nyt puolenkymmentä treeniä otettua alavinossakin kun pojat puhuu salilla, että on niin paljon helpompaa kuin tavan pena...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tunti sitten Normannin alavinopenkistä kokeiltu nätti 8x170, tullut nyt puolenkymmentä treeniä otettua alavinossakin kun pojat puhuu salilla, että on niin paljon helpompaa kuin tavan pena...
:wtf:

Onko täällä ketään joka treenaisi saakeli yhtään pienemmillä painoilla? Tätä lukiessa tuntuu, että kaikki on helvetinmoisia karjuja :D
Samassa veneessä ollaan, aloitin itse treenaamisen about 1,5kk sitten ja tätä lueskella pitää vaan todeta että ei kiesus kuinka paljon olen "jäljessä", noh kyllä se rauta vielä nousee.

Kyykky 5x130
Mave 1x180 (vetoremmeillä)
Mave 5x150
Penkki 1x105
Sotilaspenkki 5x90
Vinopenkki 5x75
Kulmasoutu kp 5x50kg
Dippi 3x6xop+20kg
Ylätalja 3x105 (vetoremmit)

Aikaa tuosta quotesta menny noin 1v 10kk. Omapaino noussut 4kg eli nyt 81kg.
Pienen pientä säälittävää tulosten nousua... loukkaantumisia syytän vaikka vika voipi olla muuallakin :jahas:. Penkissä hyytyy ojentajat, sen verran on selvillä. Varusteena mankkua.

Kyykky 1x165kg, 3x150kg
Mave 1x190kg, 3x180kg (remmeittä)
Clean 2x125kg
Hang Clean 2x115kg, 5x105kg
Hang Snatch 1x85kg
Penkki 1x117,5kg, 3x110kg
Vinopena (smithissä, :jahas: ) 1x105kg, 5x95kg
Kulmasoutu tangolla 8x90kg
Dippiä ei olkapäät enään kestä.
Ylätalja kapea vastaote 8x110kg (remmeittä)

Tässä mun strategisia tuloksia, jotka mielestäni mittavat oikeasti jotain..

Takakyykky kapealla( pelkkä vyö+lämmittimet) pohjasta 150x10, 170x5
Kävelyaskelkyykky eli borshovi 37,5kg/käsi, 8askelen sarjoja
Raaka rinnalleveto 120x4
Leuanveto myötaote, ei remmejä, 45x5, 60x1
Vinop.käsipainoilla 50x10
Hauis levytang., tyyli siisti 60x10
Etupunn.istuen, vapaa tanko, ei selkätukea, 75x6
Voimapyörä stopparina, eli sekunnin pysäytys alhaalla +25kg 10 toistoa

Ja ilman myrkkyjä.

n. 2v vuotta salitreeniä takana, sitä ennen urheilin vain tietokoneella :P

mave 210
pena 110
kyykky 10x100, raskaampaa ei voi huonojen polvien vuoksi tehdä

Joo siitä voi olla ylpee :P Saattaa johtua noista pitkistä(ohuista) käsistä että mave helppo ja penkki vaikee :P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Reenailtu on enempi vähempi n 10v ja samalla pelattu futista,juostu maratooneja jne..

Viime vkolla:
Mave 5x5x150kg
Penkki 5x5x95kg
Kyykky 5x5x150kg

Oma paino on n. 90...
Paha arvioida max ykkösiä... Enemmän on tuota sarjakestävyyttä kun räjähtävyyttä...:)

Tässä mun strategisia tuloksia, jotka mielestäni mittavat oikeasti jotain..

Takakyykky kapealla( pelkkä vyö+lämmittimet) pohjasta 150x10, 170x5
Kävelyaskelkyykky eli borshovi 37,5kg/käsi, 8askelen sarjoja
Raaka rinnalleveto 120x4
Leuanveto myötaote, ei remmejä, 45x5, 60x1
Vinop.käsipainoilla 50x10
Hauis levytang., tyyli siisti 60x10
Etupunn.istuen, vapaa tanko, ei selkätukea, 75x6
Voimapyörä stopparina, eli sekunnin pysäytys alhaalla +25kg 10 toistoa

Ja ilman myrkkyjä.
Ihan mielenkiinnosta mihin tämän +25kg lisäpainon pistit voimapyörässä kiinni? paljo omapaino?

Zone-sarja -42%
Ihan mielenkiinnosta mihin tämän +25kg lisäpainon pistit voimapyörässä kiinni? paljo omapaino?

Varmaan tarkoitti, että selkään 25 kilua. Reppu selkään ja menoksi. En sitten tiedä mitä konstia herra käyttää, koska tuo kuulostaa ainoalta mahdollisuudelta(?)

Joo voimapyörä siten, että levy niskassa, treenikaveri pitää lätkää paikoillaan ja sit menoksi. Pysäytys siten, että jännitys pysyy ala-asennossa täysin, liikemomentti nollaksi, pito siinä ja sit ylös. En siis makaa lattiaa vasten, kuten jonkun törpön olen joskus nähnyt tehneen. Olen treenannut nyt viimeiset 8vkoa syviä vatsoja enemmän kuin koskaan, ja se nostanut kaikkia vatsaliikkeitä selvästi, vaikken itse liikkeitä olisi edes tehnyt, eli syvät vatsat coren a ja o.

Ai niin unohtui se oma paino. Nyt n.88. Kun raskaammassa kunnossa, niin voimapyörä kovempi, koska rungossa myös pari senttiä lisää ympärystä. Siinä mun havainto.

Lisäpainot on kyllä mielestäni tarpeen, ei mitään hyötyä tehdä ilman extravastusta 50+ toistoa, kokeiltu on sekin, tulehtuu vaan vatsalihaksiston alue. Tekniikka teitysti pitää olla kohdallaan eli oikea, ei siitä muuten hyötyä ole.

Itse olen onnellisessa asemassa, että tuli treenattua tota alkuperäistä v-pyörää jo muinoin yleisurheiluporukassa, jolloin käytettiin vanhaa kunnon levytankoa ja 20-lätkiä renkaina.

täydellä liikeradalla tehtynä +50 toistoa. ihan varmasti.. laitan nyt vielä kerran tän videon josta näet mikä se täysiliikerata on http://www.youtube.com/watch?v=kjk8aqMP1xQ

no tiedän jo ettei se ole täysliikerata tai että sitä ei tehdä oikein joten eipä jaksa ees inttää tän enempää :)

Katsoin äsken Neutraalin youtube-linkin, hänen tarkoittamia täysiä ei mul mee kyl 50 toistoa, se on varma, eli puhuttiin eri asioista. Silti, hyvä liike, miten se sit tehdäänki. Itsellä ei kestä kyynärpää tota Neutraalin tarkoittamaa täyttä liikerataa kuin silloin tällööin, eli käytännössä ei koskaan. Kuluma nääs siellä..jee..

Back
Ylös Bottom