Tunti sitten Normannin alavinopenkistä kokeiltu nätti 8x170, tullut nyt puolenkymmentä treeniä otettua alavinossakin kun pojat puhuu salilla, että on niin paljon helpompaa kuin tavan pena...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:wtf:Tunti sitten Normannin alavinopenkistä kokeiltu nätti 8x170, tullut nyt puolenkymmentä treeniä otettua alavinossakin kun pojat puhuu salilla, että on niin paljon helpompaa kuin tavan pena...
Samassa veneessä ollaan, aloitin itse treenaamisen about 1,5kk sitten ja tätä lueskella pitää vaan todeta että ei kiesus kuinka paljon olen "jäljessä", noh kyllä se rauta vielä nousee.Onko täällä ketään joka treenaisi saakeli yhtään pienemmillä painoilla? Tätä lukiessa tuntuu, että kaikki on helvetinmoisia karjuja :D
Kyykky 5x130
Mave 1x180 (vetoremmeillä)
Mave 5x150
Penkki 1x105
Sotilaspenkki 5x90
Vinopenkki 5x75
Kulmasoutu kp 5x50kg
Dippi 3x6xop+20kg
Ylätalja 3x105 (vetoremmit)
n. 2v vuotta salitreeniä takana, sitä ennen urheilin vain tietokoneella :P
mave 210
pena 110
kyykky 10x100, raskaampaa ei voi huonojen polvien vuoksi tehdä
Ihan mielenkiinnosta mihin tämän +25kg lisäpainon pistit voimapyörässä kiinni? paljo omapaino?Tässä mun strategisia tuloksia, jotka mielestäni mittavat oikeasti jotain..
Takakyykky kapealla( pelkkä vyö+lämmittimet) pohjasta 150x10, 170x5
Kävelyaskelkyykky eli borshovi 37,5kg/käsi, 8askelen sarjoja
Raaka rinnalleveto 120x4
Leuanveto myötaote, ei remmejä, 45x5, 60x1
Vinop.käsipainoilla 50x10
Hauis levytang., tyyli siisti 60x10
Etupunn.istuen, vapaa tanko, ei selkätukea, 75x6
Voimapyörä stopparina, eli sekunnin pysäytys alhaalla +25kg 10 toistoa
Ja ilman myrkkyjä.
Ihan mielenkiinnosta mihin tämän +25kg lisäpainon pistit voimapyörässä kiinni? paljo omapaino?