narujalka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raato81
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
joo oli tos nilkka kipsissä 6viikkoo eikä pystyny jalkoi treenaa ja nyt tuntuu et ei enää ikinä pysty kyykkää :( ku on pikkasen jäykkä nilkka vaik oon venytelly ja tehny omal painol minkä oon pystyny:curs: .Onko kellää kokemuksii suurinpiirtein kauan menee nilkan kuntoutukseen tai kai seki o ihmisestä kiinni?

Kyllä se ottaa vielä aikansa vaikka olisikin jo "parantunut".
Ei kannata ottaa stressiä. Tee aluksi liikkeitä, mitkä tuntuu hyvältä, ja jossain vaiheessa huomaat, että nilkka on tottunut kuormitukseen ja toimii niinkuin ennenkin.

niin joo, mulla sujui juokseminen ja punttitreenit jo kk:n päästä, kamppailu treeneissä ilmeni satunnaisia ongelmia vielä vuosienkin kuluttua.

toi kuntoutuminen on hieman yksilökohtasta.. itellä leikattiin polvi ja tein 1,5kk päästä kyykkyä jo suht kovilla painoilla.. siitä kuukausi ja jalkatreenissa oli jo samat painot kuin ennen leikkausta..

kaverilla oli myös vajaa pari kuukautta nilkka kipsissä.. polki pyörää pari viikkoa ja noin kuukauden kuluttua pystyi jo treenailemaan jalkoja suht kovaa...

edit. mutta siis tämä vaihtelee todella paljon eri henkilöillä.. ite veikkaan että meillä untoutuminen oli suht nopeaa koska ollaan vielä kasvuiässä yms.. varovasti kokeilemalla edeten ja hyvä tulee

Ei tosiaankaan kannata kiirehtiä yhtään, vaan kuntouttaa jalkaa ihan rauhassa vain. tulee vaan lisää ongelmia jos yrität liian nopeasti palata normaaliin rasitukseen ja sitten kärsii vielä piiitkän ajan päästä. 6 viikkoa on kuitenkin pitkä aika, jos on sen aikaa ollut jalka kipsissä niin on varmasti heikentynyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom