Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun puolest tervetuloa imettämää ihan joka paikkaan ja rinta sillai kunnolla esille, eikä mitään ujosti. Rinnat nyt on kauniita ja muhkeat maitoa täynnä olevat rinnat vielä kauniimpia. Isot nänninipukat :pano:

Kaikki naiset ja rinnat on kauniita paitsi ne, jotka on rumia.

Trikoot on kokenu kyllä mun silmissä valtavan inflaation. Muutamia vuosia takaperin trikoo-housuihin pukeututta salikissaa katteli sivusilmällä oikein mielellään. Tottahan nykyäänkin jos oikein hyvä tapaus sattuu, mutta kun noita trikoita vilisee oikealla ja vasemmalla niin eipä niistä jaksa oikein innostua. Mutta sitten taas mun silmissä noi perinteiset naisten urheilushortsit on tehneet paluun (ei siis ne yleisurheilumallit jotka on siis vesirajasta katkaistut trikoot). Eihän nekään huonoa kroppaa pue, mutta jos otetaan oikeasti treenattu peppu niin shortsit pesee trikoot satanolla mun silmissä.

Saatanpa jopa rankata naisen alitajuisesti trikoo-siskojaan fiksummaksi/maanläheisemmäksi/potentiaalisemmaksi jne. tapaukseksi. Mutta tämähän nyt on pinnallista ja jonkun mielestä varmasti loukkaavaakin :)

Laitetaas nyt ihan aiheeseen liittyvää kuvamatskua. Tässä aamupuuro! Perseestä ei tuu kuvaa koska mulla ei sellaista ole... :(

322.webp

edit: Kaurapuuron kanssa siis raejuustoa ja Bonne omenasosetta. Toimiva kombo! :)

Minä sinusta puhunu, mutta jos joku tuntematon rotko tulee imettämään yleiselle paikalle, niin mun reaktio on, että painuis nyt vittuun. :D en minäkään kuse ihmisten edessä vaikka se olisi luonnollinen funktio.

Jos joskus satun kanssasi samalle salille, niin toivotan sinut likaiseen ja haisevaan vessaan nauttimaan palkkarisi, niin kuin sinä ilmeisesti komentaisit imetettävät vauvat.

Minä sinusta puhunu, mutta jos joku tuntematon rotko tulee imettämään yleiselle paikalle, niin mun reaktio on, että painuis nyt vittuun. :D en minäkään kuse ihmisten edessä vaikka se olisi luonnollinen funktio.

Niin että jos vauvalla on nälkä niin täytyy sanoa että ei vielä odota että pääsen pois ihmisten katseilta. SItten istumaan superahtaaseen yleiseen vessaan häpeemään ja tissi suuhun. toivon todella että kasvat ennen kun hankit lapsia :)

Hävettäis kyllä ehkä vähän imettää lapsia siellä salilla. Vois mennä karvoja vauvan suuhun mun nänneistä. Pitää varmaan kasvaa ihmisenä. Palkkaritkin aina juon kotona, jatkossa juon ne salin vessassa, kun se on sama asia kuin vauvan imettäminen. :D

Silti yleisillä paikoilla imettäminen ei ole mun juttu. Vaikka tekisin kokonaisen lestadiolaisperheen, niin uskon ettei mua kiinnosta nähdä teidän imettämisiä jatkossakaan.

Miksi sua häiritsee imetys? Kyllähän niitä vauvoja myös pullosta syötetään julkisesti. Ei nyt muutenkaan kuntosali ole vastasyntyneen paikka :D

Taitaa enemmänkin olla kyse nyt yleisellä paikalla imettämisestä. Itse en ajatuksesta ja näystä vain pidä, mutta lähinnä siis ajatuksena on se, että ei kiinnosta. En tietenkään sano imettäjälle mitään tai ole kusipää asiasta. Voin silti myöntää, että jos kyykkään maksimeja ja joku imettää vieressä, niin ajatus päässäni on, että menis nyt vittuun siitä.

Sama asia synnytyksen kanssa. Oon ollu siinä mukana työni puolesta ja vaikka kuinka sitä romantisoit elämän aluksi, niin silti se on kuvottavimpia asioita mitä olen koskaan nähnyt. :D Hoidin silti hommat hymysuin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taitaa enemmänkin olla kyse nyt yleisellä paikalla imettämisestä. Itse en ajatuksesta ja näystä vain pidä, mutta lähinnä siis ajatuksena on se, että ei kiinnosta.
nyt ymmärrän paremmin :D aluksi sai paljon kärjistetymmän käsityksen. Ja toki joku voi olla sitä mieltä että olen väärä ihminen sanomaan mitään koska en ite halua lapsia, niiden kanssa työskentely riittää.
Eikä onneksi menny yhtään ohi aiheen nää viestit :D

Luinpa pitkästä aikaa tätä ketjua ja tuli tästä kännykän räpläämisestä mieleen kaverini salilla. Olemme siis kaverini kanssa alkaneet käydä yhdessä salilla. Meitsi vähän niin kuin neuvoo sitä alkuun. Mua ärsyttää ihan sairaasti se sen jatkuva kännykän räpeltäminen. Koko ajan ollaan tekstaamassa ja tiedä mitä tekemässä. Itse jätän usein kännykän kotiin kun menen salille tai ainakin pukukaappiin. Nyt olen asiasta niin monta kertaa valittanut kaverilleni, että kännyn käyttö on vähentynyt jo ainakin puoleen. siis salilla. On sekin saavutus!

Lisäksi olen kummastellut kun saleilla on alkanut yhä enemmän näkyyn muijia, jotka vetää reenin ajaksi lippiksen päähän, mitä värikkäämpi sen parempi. salilta lähtiessä se otetaan aina pois. Miehet nyt ovat kautta aikojen pistäneet päähän ties mitä myssyjä ja huiveja, mutta tää naisten lippishomma on näköjään kasvava trendi.

Luinpa pitkästä aikaa tätä ketjua ja tuli tästä kännykän räpläämisestä mieleen kaverini salilla. Olemme siis kaverini kanssa alkaneet käydä yhdessä salilla. Meitsi vähän niin kuin neuvoo sitä alkuun. Mua ärsyttää ihan sairaasti se sen jatkuva kännykän räpeltäminen. Koko ajan ollaan tekstaamassa ja tiedä mitä tekemässä. Itse jätän usein kännykän kotiin kun menen salille tai ainakin pukukaappiin. Nyt olen asiasta niin monta kertaa valittanut kaverilleni, että kännyn käyttö on vähentynyt jo ainakin puoleen. siis salilla. On sekin saavutus!

Näkisin tuon ihan yleisenä sosiaalisena tilanteena. En mitenkään erityisesti salitilanteena. Samalla tavalla mua häiritsisi, olin kaverin kanssa missä vain, jos se vaan räplää kännykkää.

Se on kyllä totta. Pari viikonloppua sitten meillä oli illanistujaiset kolmen kaverin kanssa. Yhdessä vaiheessa kaikki muuta räpläs luuriansa. Kahdella heistä oli keskenäään joku peli menossa ja yksi ilmeisesti taas tekstaili. Minä jouduin kattomaan telkkaria kunnes kilahdin heille. vartin kuluttua taas sama juttu.

Tärkeintähän on että kertoo somessa tekevänsä asioita, sen sijaan että tylsästi pelkästään tekisi asioita. Mitä hyötyä on olla bileissä tai käydä salilla jos muut ei tiedä?

Lisäksi olen kummastellut kun saleilla on alkanut yhä enemmän näkyyn muijia, jotka vetää reenin ajaksi lippiksen päähän, mitä värikkäämpi sen parempi. salilta lähtiessä se otetaan aina pois. Miehet nyt ovat kautta aikojen pistäneet päähän ties mitä myssyjä ja huiveja, mutta tää naisten lippishomma on näköjään kasvava trendi.

Mulla oli eilen mun ihana pinkki lippis salilla päässä. Syynä helvetin likanen tukka, jota en jaksanut pestä ennen salia, mut en helvetissä kehannut näyttää sitä rasvalettiä sellasenaan. :D Pinkki se on siksi, että tykkään pirteistä väreistä. On mulla keltanen toppatakkikin. :lol2:

Nythän alkaa joku fitness tv-ohjelma, missä juuri nämä turhat julkkikset käyvät salilla ja elävät fitness-elämää. Lätsät päässä ja better bodiesit jalassa. Todellakaan ei ole mitään naisten salilla käyntiä vastaan, mutta huvittavaa vain hieman kuinka se geneerinen tyyli tehdä hommia on niin muodissa.

Mulla oli eilen mun ihana pinkki lippis salilla päässä. Syynä helvetin likanen tukka, jota en jaksanut pestä ennen salia, mut en helvetissä kehannut näyttää sitä rasvalettiä sellasenaan. :D Pinkki se on siksi, että tykkään pirteistä väreistä. On mulla keltanen toppatakkikin. :lol2:

Saat anteeksi kun oot kasarilapsi.

Back
Ylös Bottom