Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pistäpä linkkejä tulemaan tai..
dee.gif

No toinen osuma hakusanoilla blogi ja tulot:

Näin tienaavat muotibloggarit | Verot viihde | Iltalehti.fi

Vanhanen Anna, Mungolife, 82 763€
Andersson Xenia, Xenia's Day, 64 557€

Perez Hiltonin blogin 'monthly earnings' näytti olevan 450.000$..

Naiset on nyt ylipäätään ihan vitun ärsyttäviä elukoita anto ne sitä römpeliä tai ei. Väistämätön lopputulema on, että nainen huomiohuoraa paljastavilla kuvilla -> kerran voi pökätä perseeseen ja toisen kerran jokeen.
Mikä tää "oot saanu naiselta pakit ja olet katkera, kun kritisoit naisia" -kortti on? Kyllä nyt kaikki pahimmatkin panomiehet tietää, että suurinosa naisista on tyhjäpäisiä huomiohuoria. Suurinosa miehistäkin on tyhjäpäisiä, huomihuoria ei niinkään. Suurinosa ihmisistä on idiootteja. Joten miksi vain naisien kritisoiminen aiheuttaa tuollaisia defenssejä?

Pakkikortti tuli mieleen ihan jonkun miehen kommentista tästä ketjusta. Yritin kaivella, mistä moinen suunnaton katkeruus niitä nuoria nättejä naisia kohtaan tulee. Ymmärrän hyväntahtoisen naureskelun, mutta tämä alkaa olla jo aika kaukana sellaisesta. Niiden virhe on, että ovat nuoria ja nättejä ja intoilevat fitness-lajeista enemmän tai vähemmän tosissaan, ovat siinä iässä, että hakevat hyväksyntää paljastavissa vaatteissa orastavalle naiseudelleen vaikka naapurin aidoilta, niin en ymmärrä miten se on keneltäkään katkeralta mieheltä pois. Mutta ette te varsinaisesti vieläkään siihen vastanneet. Mun mielestä on paljon harmittomampaa harjoitella naiseutta noin kuin vaikka myymällä itseään tai käytettyjä pikkuhousujaan tai kertoilemalla lsd-tripeistään blogissaan. Taidan olla vaan aivan liian vanha ymmärtämään koko asiaa.

Pakko kyllä kompata vaahtokarkkia tässä. Näin miehenä olen pääni puhki koittanut miettiä, mikä niissä piukeissa asuissa treenaavissa tyttösissä oikein ärsytää, enkä kyllä keksi kuin 2 vaihtoehtoa:

1) On saanut pakit räkäisen naurun kera
2) On piilohomo, eikä oikein sinut itsensä kanssa

No toinen osuma hakusanoilla blogi ja tulot:

Näin tienaavat muotibloggarit | Verot viihde | Iltalehti.fi

Vanhanen Anna, Mungolife, 82 763€
Andersson Xenia, Xenia's Day, 64 557€

Perez Hiltonin blogin 'monthly earnings' näytti olevan 450.000$..

Tuolta linkistä.
Osa listan muotibloggaajista tekee myös muita töitä muotiblogin pitämisen ohella.

Eli enpä laittaisi kaikkia tuloja blogin kirjoittelun piikkiin näin pienen maan poustaajille. Esim mukava perintönä saatu omistus saattaa tuoda sen leivän ja blogin kirjoittelu sitten jotain makua päälle. Vaikka onhan se toki niin että jos esim tuon Xenian blogia lukee 100k ihmistä, niin kyllähän se tuo rahaakin. Tosin kuulostaa aika isolta tuo 100k näin pieneen maahan.

Pakkikortti tuli mieleen ihan jonkun miehen kommentista tästä ketjusta. Yritin kaivella, mistä moinen suunnaton katkeruus niitä nuoria nättejä naisia kohtaan tulee. Ymmärrän hyväntahtoisen naureskelun, mutta tämä alkaa olla jo aika kaukana sellaisesta. Niiden virhe on, että ovat nuoria ja nättejä ja intoilevat fitness-lajeista enemmän tai vähemmän tosissaan, ovat siinä iässä, että hakevat hyväksyntää paljastavissa vaatteissa orastavalle naiseudelleen vaikka naapurin aidoilta, niin en ymmärrä miten se on keneltäkään katkeralta mieheltä pois. Mutta ette te varsinaisesti vieläkään siihen vastanneet. Mun mielestä on paljon harmittomampaa harjoitella naiseutta noin kuin vaikka myymällä itseään tai käytettyjä pikkuhousujaan tai kertoilemalla lsd-tripeistään blogissaan. Taidan olla vaan aivan liian vanha ymmärtämään koko asiaa.

Itse en asiasta ainakaan osaa olla katkera, pikemminkin olen säälivä. Pyritään pönkittämään omaa itseä, hankkien huomiota ja hyväksyntää sosiaalisen media kautta. Myydään muille kuvausta itsestä, kuvausta mikä on vääristynyt, taivutellen todellisuutta ihanne minän mukaiseksi. Elämässä kokema paska jää kahden korvan väliin, näppäimistön kautta välittyy vain se parempi osa todellisuutta. Blogin kun avaa, kuvien ja tarinoiden takaa löytyy enää henkilö kenen elämä on aamusta iltaan ruusuilla tanssimista. Asioita aletaan tekemään tavoitteellisesti vain osaksi blogia, Silti koko blogi on vain kulissi, verhontakana on vain epävarma henkilö hakien hyväksyntää ja huomiota. Katkerako?

Se onko tämä jotenkin itseltäni pois tai häiritseekö kyseinen ilmiö, niin eipä oikeastaan. Kukin tyylillään.

Tuolta linkistä.

Eli enpä laittaisi kaikkia tuloja blogin kirjoittelun piikkiin näin pienen maan poustaajille. Esim mukava perintönä saatu omistus saattaa tuoda sen leivän ja blogin kirjoittelu sitten jotain makua päälle. Vaikka onhan se toki niin että jos esim tuon Xenian blogia lukee 100k ihmistä, niin kyllähän se tuo rahaakin. Tosin kuulostaa aika isolta tuo 100k näin pieneen maahan.

Kummallakin blogilla on tänä päivänä varmaan +150k viikottaista lukijaa, joten selvähän se on että mainostajiakin kiinnostaa..

Mistä muusta tulot koostuu, en tosiaankaan tiedä. Tuohon tulojen päälle tosin varmasti tulee vielä kivasti erilaisia tuotelahjoituksia..

[Image];4545740 sanoi:
Itse en asiasta ainakaan osaa olla katkera, pikemminkin olen säälivä. Pyritään pönkittämään omaa itseä, hankkien huomiota ja hyväksyntää sosiaalisen media kautta. Myydään muille kuvausta itsestä, kuvausta mikä on vääristynyt, taivutellen todellisuutta ihanne minän mukaiseksi. Elämässä kokema paska jää kahden korvan väliin, näppäimistön kautta välittyy vain se parempi osa todellisuutta. Blogin kun avaa, kuvien ja tarinoiden takaa löytyy enää henkilö kenen elämä on aamusta iltaan ruusuilla tanssimista. Asioita aletaan tekemään tavoitteellisesti vain osaksi blogia, Silti koko blogi on vain kulissi, verhontakana on vain epävarma henkilö hakien hyväksyntää ja huomiota.

Tarkemmin kun asiaa pohtii, ei se siis eroa mitenkään muusta käyttäytymisestä sosiaalisessa mediassa... tai oikeastaan mistään muustakaan (edes puoli)julkisesta esiintymisestä?

Jaha, päivän keskustelusta heränneet kysymykset/huomiot:

1. Ei olla käyty Frank Drebinin kanssa samalla salilla - olen alle 50v. nainen ja ollut jopa täällä isossa maailmassa paikallisessa kehomekassa kollarit jalassa. Mietin tässä, että kun nyt ilmeisesti kuulun vähemmistöön, niin kääntyykö ilmiö jossain vaiheessa niin päin, että takapuolensa löyhään kangaspalaan verhoileva nainen on se poikkeustapaus, joka vetää huomiota puoleensa. Eli tuleeko kollariemännästä uusi huomiohuora? :O

2. En ole valokuvissa yhtä hemaisevan näköinen kuin vielä kuusi vuotta takaperin. Tänään kuitenkin otatin Inbodylla mittaukset, ja sain siinä overall fitness-indeksissä viisi pistettä paremman tuloksen kuin tuolloin. Voinko näiden objektiivisesti mitattavien meriittien perusteella alkaa oikeutetusti antaa pakkeja miehille? ;)

Ja hiljaa siellä takarivissä ne, joiden mielestä aiheessa ei ole mitään keskusteltavaa, ollaan kuitenkin jo lähempänä kuuttasataa viestiä. Ketju eri postaajineen on kaikesta päätellen haastanut ihmiset ajattelemaan omia asenteitaan, eikä sen pitäisi tässä maailmanajassa olla mitenkään tuomittavaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä valitsenkin salini nimenomaan parhaiden perseiden perusteella!

Ps. Nää tälläset on kyllä parhaita ketjuja trollailla.

Muahahah, teen vaan muille salilla käyville nais-immeisille palveluksen, niiden trikoopebat näyttää entistä paremmilta mun kollariperään verrattuina! Tosiasiassahan en käytä trikoita, koska muuten salin kanssanaaraille tulis paha mieli ja miehetkään ei vois keskittyä...

Ps. :david:

Mä oon ratkaissu tämän laittamalla vielä härskimpää trikoota salille ja kuvaa nettiin. Ihan vaan naisten kauhuksi. trollollollooo...
No toduuden siemen kaikessa mukana ;)

Nainen on naiselle susi. Olet varmasti homo. Onpa katkeraa läppää. Näin se menee.
Vietän paljon aikaa täällä internezeissä ja törmään näihin todella, todella paljon. Oon huomannut, että turtumisen sijaan noihin tulee enemmänkin kuin adaptiivisen immuniteetin reaktio: joka kerta saa aikaan isomman vitutusvasteen, koska nuo jutut jotenkin kumuloituvat päässä. Olen alkanut pelätä, että joskus vielä saan aivoinfarktin, koska vanhan sanonnan mukaan "my head is full of fuck". Sen voinee kaivertaa mun hautakiveeni sitten.

Tää on taas kyl yks uskomattomin ketju täällä. 500+ postia miten naiset pitää (ja ei sais pitää?) omaa blogia harrastuksestaan/elämäntavastaan ja mitä housuja käyttää salilla. Jos noin paljo häiritsee koko aihe niin tässä maanantai-illan vinkit 1. perusta ikioma sali, saat olla omassa rauhassa ilman trikoo perseitä. 2. älä lue iltalehteä/iltasanomia, voit törmätä fitness naisiin. 3. hankkikaa elämä.

Täältä peukku ylös ainaki naisten trikoille ja kuntosali harrastukselle. Oikee suunta kohti terveempää suomea. Omasta mielestä helvetin hyvä että tämä sana fitness viime vuosina ja sitä kautta mediassa olevat fitness naiset ovat saaneet "perus-pirkonkin" saliharrastuksen pariin.

Jatkakaa.

Pakko kyllä kompata vaahtokarkkia tässä. Näin miehenä olen pääni puhki koittanut miettiä, mikä niissä piukeissa asuissa treenaavissa tyttösissä oikein ärsytää, enkä kyllä keksi kuin 2 vaihtoehtoa:

1) On saanut pakit räkäisen naurun kera
2) On piilohomo, eikä oikein sinut itsensä kanssa
3) On iältään +30v, eikä tule "saamaan hyötyä" näistä 18v-25v fitness-kissoista

Itse lisäisin tuohon listaan vielä iän. Vaikuttaa siltä, että ns. "vanhempia/kokeneempia" karjuja (jotka siellä salilla on häärinyt jo vuosikausia) häiritsee tämä ilmiö. Poikkeuksina muutamia fiksumpia miehiä, kuten Yatesit, Carcayt yms.. Olen tullut pohtimalla siihen tulokseen, että näitä +30v miehiä häiritsee se, että nämä "puuro-perse-fitness-mimmit" on iältään luokkaa 18-25. HÄHÄÄ, ette enää koskaan saa tuon ikäistä kaunotarta! Sillä välin me nuoret pannaan laatulihaa teidänkin puolesta - puolin ja toisin. HÄHHÄHHHÄHÄH ! Harmittaako, kun ikä ajoi ohi ja fitneksestä tuli muoti-ilmiö vasta nyt?? Ai että mä nautin, kun "meillä" on mahdollisuus näihin "wannabe-fitneskissoihin" ja te ns. "kokeneet karjut" surkuttelette yksinänne, kun nuoret ja kuumat naiset saa runsaasti huomiota. HÄHÄ! Ajoiko aika ohi, tipuitteko kelkasta? TROLOLOLOLOLOLOO!

Tarkemmin kun asiaa pohtii, ei se siis eroa mitenkään muusta käyttäytymisestä sosiaalisessa mediassa... tai oikeastaan mistään muustakaan (edes puoli)julkisesta esiintymisestä?

Niin, eikohän me kaikki pyritä tuomaan omia parhaita puolia esiin ja hieman piilotella omia puutteita / heikkouksia. Se taas että sosiaalisessa mediassa pyritään nostamaan itseä jalustalle, pönkittäen itsetuntoa on hieman oudoksuttavaa ainakin omasta mielestä. Ihan kuin se ei olisi jo itsessään palkitsevaa, valmistaa visuaalisesti hienoja aterioita, mutta täytyyhän siitä kuva saada blogiin, keräten kehut ventovierailta.

Itse lisäisin tuohon listaan vielä iän. Vaikuttaa siltä, että ns. "vanhempia/kokeneempia" karjuja (jotka siellä salilla on häärinyt jo vuosikausia) häiritsee tämä ilmiö. Poikkeuksina muutamia fiksumpia miehiä, kuten Yatesit, Carcayt yms.. Olen tullut pohtimalla siihen tulokseen, että näitä +30v miehiä häiritsee se, että nämä "puuro-perse-fitness-mimmit" on iältään luokkaa 18-25. HÄHÄÄ, ette enää koskaan saa tuon ikäistä kaunotarta! Sillä välin me nuoret pannaan laatulihaa teidänkin puolesta - puolin ja toisin. HÄHHÄHHHÄHÄH ! Harmittaako, kun ikä ajoi ohi ja fitneksestä tuli muoti-ilmiö vasta nyt?? Ai että mä nautin, kun "meillä" on mahdollisuus näihin "wannabe-fitneskissoihin" ja te ns. "kokeneet karjut" surkuttelette yksinänne, kun nuoret ja kuumat naiset saa runsaasti huomiota. HÄHÄ! Ajoiko aika ohi, tipuitteko kelkasta? TROLOLOLOLOLOLOO!

Höpö höpö. Kyllä kuuma fitnesskissa arvostaa myös arvokkaasti harmaantuvaa vanhempaa herrasmiestä..ja päinvastoin.. :)

-Frank, 37v

Tuo "Saitko pakit kun olet noin katkera" -kortti tulee naisilta kyllä hyvin herkästi, jos heitä erehtyy kritisoimaan. On ajatus siitä, että naiset ovat ylivertaisia otuksia, joita säälittävät miehet jahtaavat mutta eivät saa. Joissakin tapauksissa voi tietysti olla, mutta omalla kohdallani ei.

En nyt olisi halunnut lähteä tälle elvistelylinjalle, mutta itselläni ei ole mitään ongelmia saada nuoria kauniita naisia, tässä 34 vuoden iässä. Pakkotoiston mittakaavalla kroppani ei ole mikään ihmeellinen, mutta normaalinaisilta tulee kroppaylistystä jatkuvasti ja on jopa tullut kommentteja että lihasta on liikaa, vaikka en ole kuin 4 vuotta treenannut natikka (tosin lähtökohtakin oli melko jäntevä). Naama on myös sattunut tulemaan sellainen, ettei voi oikein valittaa. Pakkeja jakelen aika tasaseen tahtiin naisille, jotka lähestyvät. Mitä tulee tuohon, että kolmekymppisenä on katkera kun ei enää saa nuoria naisia, niin se menee kyllä pikemminkin päinvastoin. 20-vuotiaita typyköitä saa ravistella lahkeista irti. Paljon enemmän ne on kiinnostunut kuin silloin kun olin niiden ikäinen, vaikka mua ei enää kiinnosta henkisten erojen takia. Ylipäätään jotkut Sexiet Man Alive -äänestyksien voittajat harvoin ovat alle kolmakybäsiä.

Tänään viimeksi kun olin salilla, nuori jumppaohjaajatyttönen (tiukoissa trikoissa) kävi flirttailemaan, sanoi jotakin että kiva katsella mua treenaamassa. Valitettavasti olen kuitenkin varattu. Oma tyttöystävä on paremmassa kunnossa kuin 95% salilla käyvistä naisista (mukaanlukien tuo jumppaohjaaja) ja mua 8 vuotta nuorempi. Että niin. Ei se kritiikki aina ole katkeruutta, eikä hymiön puuttuminen tarkoita että viesti olisi vihainen.

Saitko pakit -korttia on käytetty ironisessa merkityksessä liittyen siihen, että tämä koko ketjun asiasisältö tiivistyy siihen, että poitsut hokee "Myöntäkää horot myöntäkää, me pojat tiedetään että huomiohuoria on kaikki joilla on rikoot!" Ja jos joku yrittää ehdottaa muuta, niin homma jatkuu näin: "Myöntäkää horot myöntäkää, me pojat tiedetään että huomiohuoria on kaikki joilla on rikoot!"

Minäkin tiedän, että aloittajalla on pieni kikuli ja se aiheuttaa tällaista aggressiivisuutta. Ja kun hän sai ne pakitkin ja joutui ottamaan ruman tyttöystävän, jolla on kollarit. :)

Ei hemmetti tuo yllä oleva todistusviesti... :D :D :D

---------------
Palaan viestiin, kun jäin kyllä aika hämmentyneeksi oikeasti. Kuka saatana 34-vuotias mies jaksaa kytätä parikymppisten likkojen blogeja ja arvostella, onko tytöillä nyt riittävästi näyttöä trikoisiin. Moni muu aikamies vain ymmärtäväisesti hymyillen katsahtaa nuorison intoiluja ja sitten jatkaa omaa aikuisen elämäänsä. Ihan mietin, että oletko oikeasti sosiaalisesti heikkolahjainen, esim. asperger? vaiko pelkästään pahansuopa kusipää, joka ilokseen huorittelee nuoria naisia?

En ole huoritellut ketään missään. Ei siihen paljoa kyttäämistä vaadita että nämä ilmiöt havaitsee, riittää kun avaa vaikka IL/IS nettisivut. Aloituspostista tykänneet 100+ ihmistä ovat pienimunaisia luusereita tietysti kaikki. Jospa menisit sinne "Kysy naiselta" -triidiin ja pysyisit siellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom