Naiset päihittävät miehet armeijassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ENEMA
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä ne naiset SissiK:kin pärjää. Omalla RUK:n kurssilla oli joku rajavartiolaitoksesta tullut sisäasiainministeriön erikoisjoukkojen eliittitarstelija ;) joka tuli ja paino menemäämn ihan tasavertaisesti miesten kanssa. Mitään helpotuksia ei ollut ja esim. JoHa:ssa taisi olla ihan kärkikahinoissa. Taustalla tällä taistelijalla oli maastohiihtoa ja perus maataloustöitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En mä ainakaan epäile etteikö voisi pärjätä. Menee jo vähän offtopiciks kun puidaan voiko nainen jossai armeijan erikoisjoukoissa pärjätä.

Aiheeseen palaten niin kyllä noiden linkkien virka on täysin epäselvä. En nyt ihan tiedä miten tuollainen parantaa miesten motivaatiota (miesten yleisesti) pärjätä siellä armeijassa, jos tuota sillä haetaan. Noh, medianäkyvyyttä negatiiviselle kehitykselle lisää, juu, mutta metodi ehkä vähän hakusessa. Tai sitten just täydellinen. ;)

Enpä yllättyisi jos inttiin menevät naiset olisi mua kovemmassa kunnossa. Seiskalla meni cooperissa 1950m, lukion ekalla 1950m, nyt 21vnä 1950m. Noiden coopperien välissä en yhtäkään juoksuaskelta tainnut ottaa.

Musta toi Cooper ei ole parhaita mittareita. Itse en tossa testissä ihmeitä juossut mutta kaikki marssit ja vastaavat oli helppoa kauraa. Eihän kukaan juuri juokse ainakaan vähääkään huonommassa maastossa 30-40kg kilon tavaroiden kanssa ja sitäpaitsi usein ne jänikset on kevyitä kavereita. Meilläkin isommat ja hitaammat kaverit sitten taas jakso roudata noita kamoja pitkiäkin matkoja paremmin.
90% alokkaista tuskin on edes kävellyt yli 10km matkaa ennen armeijaa, juoksemisesta ei kannata edes puhua. Kadulla kun kattoo nuoria niin suuri osa ei osaa edes kävellä kunnolla. :D

Onhan tuon jo elokuvisssa ja tv sarjoissakin nähnyt että nykyään alkaa naiset olemaan miesten tasoisia action sankareita.

Kyllä meiänkin saap. erällä 1/10 oli 2 muijaa ketkä oli oikeesti Kovempia ku monet jätkät. Toinen jäi kessuks.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom