Naiset päihittävät miehet armeijassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ENEMA
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä taisin olla meidän saapumiserän parhaimpia vetämään leukoja. Vedin jotain 25-30. Ei kyllä yksikään tuolloin Rovaniemellä palvellut nainen vetänyt enempää. Tiedä sitten nykyään... epäilen kyllä.

Eihän tuo ensimmäinen uutinen ole mikään ihme. Inttiin hakeutuu naisista yleensä ne kaikkein motivoituneimmat ja kovakuntoisimmat. Ja jos ei miellytä niin ensimmäisten päivien aikana voi lähteä takas himaan (kai tämä vielä on voimassa?) => paras aines jää jäljelle.

Tuo "näkökulma" on vaan pelkkää provoilua.

Näitähän nyt ehdittiin vähän puida jo tuolla lööpiketjussa...

Naiset on motivoituneita, miehet pakotettuja. Eipä paljoa napannut intin kuntotestit, vaikka aktiiviurheilija olinkin ja hyvässä kunnossa. Ties vaikka olisi sotahullut laittaneet alikessuksi jos olisi liian hyvin menestynyt.

Uutinen on malliesimerkki siitä miten tilastollista päättelyä tehdään väärin/tarkoitushakuisesti.

Miehen itsetuntokriisi kärjistyy armeijassa. Juuri kun mies on tottunut naisten urakiitoon siviilissä, naiset sonnustautuvat myös sotilasunivormuun ja ovat kestävämpiä ja jopa voimakkaampia sissejä kuin 2000-luvun veltostuneet miehet.

Kenestäköhän toi toimittaja puhuu? Ovatko siis kaikki naiset kestävämpiä ja voimakkaampia sissejä kuin kaikki miehet, vai ovatko kaikki naiset kestävämpiä ja voimakkaampia sissejä kuin yksi mies, vai onko yksi nainen kestävämpi ja voimakkaampi sissi kuin yksi mies, vai mitä helvettiä?

Kun mää olin intissä, ainakaan jääkäreihin eivät naiset päässeet. Usein ne naiset olivat sitten sotapoliiseja ja kunnostautuivat aina motkottamalla jostain kengännahousta lomilta palatessa...

Kenestäköhän toi toimittaja puhuu? Ovatko siis kaikki naiset kestävämpiä ja voimakkaampia sissejä kuin kaikki miehet, vai ovatko kaikki naiset kestävämpiä ja voimakkaampia sissejä kuin yksi mies, vai onko yksi nainen kestävämpi ja voimakkaampi sissi kuin yksi mies, vai mitä helvettiä?

Feminismi kukkii. Nauttikaa. Kaikki naiset ovat automaattisesti vahvempia.

Eipä paljoa napannut intin kuntotestit, vaikka aktiiviurheilija olinkin ja hyvässä kunnossa. Ties vaikka olisi sotahullut laittaneet alikessuksi jos olisi liian hyvin menestynyt.

Tossahan se on aika hyvin kiteytetty, miksi kaikki miehet on rapakuntoisia. Mut älkää kertoko kellekään tätä sitte.

Tää nyt on taas niin itsestäänselvyys koko homma. Ihme vouhoamista. Kaikki syyt tuli jo, miehet pakotettu, inttiin hakevat naiset motivoituneita ja/tai DDR:n kuulantyöntäjiä/tms.

Riittää ihan tuo Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti -ketju tälle mun mielestä.

Onhan siellä särmiä tapauksia naisissa tosiaan monestikin. Mun aikana meidän joukkueessa oli kaksi naista, toinen oli läski kitisijä jota ei huvittanut mikään muu kuin kitinä ja valittaminen. Toinen oli ihan särmä viiskytkilonen naikkonen mutta ei jaksanut pistoolin liipaisinta puristaa yhdellä sormella.

Vai oisko toi uutisointi ollu ihan tarkoituksellisesti kirjoitettu provoillen??

P.S Sillon ku mä olin intissä ni me kannettiin pasit metsään, alokas marssi oli 150km ja niissä tst osuuksissa osa kuoli ku joukkueenjohtaja ampui kvkk:lla yli ja niillä onnettomilla ei pysyny päät alhaalla R.I.P alokkaat Hätönen ja Muttonen ;)

Mitä minä viikossa näin Porin Prikaatin viestikomppanian naisia, niin ainakin tupakkaa paloin runsaammin kuin monella miehellä.. Ja kyllä aika moni nainen vei samaan aikaan rynnäkkökivääriä varastolle kuin minä..

(Kyllä nyt on duuni maistunut, mutta tekisi inttiin mieli, vähän harrastanut kirjeenvaihtoa ja voisin päästä hiljaiseen hommaan)

P.S Sillon ku mä olin intissä ni me kannettiin pasit metsään, alokas marssi oli 150km ja niissä tst osuuksissa osa kuoli ku joukkueenjohtaja ampui kvkk:lla yli ja niillä onnettomilla ei pysyny päät alhaalla R.I.P alokkaat Hätönen ja Muttonen ;)

Ah, mä muistan ton. Tai no, meillä oli vähän kevennetty aloitus, sai pitää lenkkareita.

- Haluan oppia sissitaitoja ja saada rekka-autokortin armeijassa.

Ite halusin olla tekakuskispadetarkka-ampuja.

SatPionP ei ainakaan omana aikanani huolinut naisia, koska naisten keskeytysprosentit huiteli siellä 90% luokassa Pionkin puolella. Että se siitä naisten ylivertaisuudesta, eivät kelpaa edes tellua kantamaan.

Tää nyt on taas niin itsestäänselvyys koko homma. Ihme vouhoamista. Kaikki syyt tuli jo, miehet pakotettu, inttiin hakevat naiset motivoituneita ja/tai DDR:n kuulantyöntäjiä/tms.

Ei ne mimmit silti kyllä päihitä miehiä siellä (paitsi ne paskimmat jotka monet neliraajahalvaantuneetkin päihittäisi).Muutama kova tyttö meilläkin oli, jonka edesottamuksia pystyy arvostamaan mutta suurin osa täysin skeidaa. Kyllä kaikki ymmärtää mitä tossa on haettu ja mitä oikeesti tapahtuu mutta miten noin vääristelty ja idioottimainen artikkeli pääsee julkaistavaks ees iltalehdessä? Ja kuka vttu toi äijä on ja miks se on palkattu? Tota tokaa paskaläjää mä en ees pysty kommentoimaan.

Joo, nää on näitä pakollisia. Joku siitä varmaan iloitsee, "jee". :)

Naiset on motivoituneita, miehet pakotettuja. Eipä paljoa napannut intin kuntotestit, vaikka aktiiviurheilija olinkin ja hyvässä kunnossa. Ties vaikka olisi sotahullut laittaneet alikessuksi jos olisi liian hyvin menestynyt.

P-kauden tupakaveri (aktiiviurheilija) juoksi cooperissa 4100m ja täpöt pojot lihaskuntotestissä, mutta ei ollut pelkoa että "sotahullut" olisivat edes alikiksi päästäneet. Muut aivoja vaatineet tehtävät ei sitten ihan luonnistuneetkaan samaan malliin. Kyllä siihen jotain muutakin vaaditaan. P-koe ainakin on karsiva.

"Yhä useampi armeijaan astuva nainen on fyysisesti vahvempi kuin miespuoliset toverit" - Alokkaat ovat kaikinpuolin niin kirjavaa sakkia, että siinä joukossa motivoitunut nainen on helposti fyysisesti vahvempi kuin osa miespuolisista. Heti kun siirrytään fyysisesti vaativampiin aselajeihin tai vaikka rukkiin, mistä on karsittu huonokuntoiset pois, niin siellä on jo kovempi juttu, jos onnistuu olemaan kunnoltaan keskikastia. Toisaalta, miksi edes pitää uutisoida siitä, että osa naisista on vahvempia kuin osa miehistä? Mä olen kuvitellut, että tämä on tarkoituskin. Miksi PV edes ottaisi naisia armeijaan, jos ne kaikki olisivat lähtökohtaisesti heikompia kuin kaikki miehet? Tyhmä lehtijuttu.

"Yhä useampi armeijaan astuva nainen on fyysisesti vahvempi kuin miespuoliset toverit" - Alokkaat ovat kaikinpuolin niin kirjavaa sakkia, että siinä joukossa motivoitunut nainen on helposti fyysisesti vahvempi kuin osa miespuolisista. Heti kun siirrytään fyysisesti vaativampiin aselajeihin tai vaikka rukkiin, mistä on karsittu huonokuntoiset pois, niin siellä on jo kovempi juttu, jos onnistuu olemaan kunnoltaan keskikastia. Toisaalta, miksi edes pitää uutisoida siitä, että osa naisista on vahvempia kuin osa miehistä? Mä olen kuvitellut, että tämä on tarkoituskin. Miksi PV edes ottaisi naisia armeijaan, jos ne kaikki olisivat lähtökohtaisesti heikompia kuin kaikki miehet? Tyhmä lehtijuttu.

Lisäksi tuosta jutusta saa helposti sen mielikuvan, että naiset ovat absoluuttisesti miehiä vahvempia. Naiset varmaan keskimäärin saavatkin naisten punnerruksilla ja leuanvedoilla parempia tuloksia kuin miehet.

Joka sitten näkyykin usein siinä, kun laitetaan täyspakkaus selkään, niin huonokuntoiset miehet menevät ohi.

Silti sekään ei poista sitä tosiasiaa, että ihan järkyttävän huonokuntoisia miehiä intissä oli 10 vuotta sitten, ja jos uutisiin on uskomista niin edelleen on menty huonompaan suuntaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom