Naiset - niin ihania, siveellisiä ja suloisia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Dragon sanoi:
- Kosmetologilla olen käynyt
- Kasvonaamioita on tullut laitettua joku 5 kertaa
- Olen ostanut Kajalia Anttilasta
- Käytän alkalitonta kurpitsasaippuaa, jotta ihoni olisi yhtä pehmeä kuin Wintikan takapuoli

Heh.. Meillä taitaa olla sukupuoliroolit hukassa? Mä en oo ikinä käyttänyt kasvonaamiota, en ole käynyt kosmetologilla, kajalia olen ostanut viimeksi about 3 v sitten ja kurpitsasaippuasta en ole edes kuullut puhuttavan :D

Mut kerran yks mies sanoi, että mä oon yhtä luonnonkaunis kuin männynkäpy. Ei taida paljoo kasvonaamiot tähän luonnonkauneuteen tehota :D

Ai nii, tiedoks niille, jotka kauhistelevat tota rään syömistä -- maistakaa omaa spermaanne ja puhukaa vasta sitten! Maistuu nimittäin ihan lämpimälle räälle.. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fiona sanoi:
maistakaa omaa spermaanne ja puhukaa vasta sitten!

Been there done that..

Kuten jo aiemmin ilmaisin

I :haart: eritteet

Kaikille tiedoksi, muistan peseytyä säännöllisesti.

Fiona sanoi:
Ai nii, tiedoks niille, jotka kauhistelevat tota rään syömistä -- maistakaa omaa spermaanne ja puhukaa vasta sitten! Maistuu nimittäin ihan lämpimälle räälle.. ;)

Kyllä sinulla Fiona on todella sukupuoliroolit hukassa, jos olet maistanut omaa spermaasi? :eek:

Taitaapi olla katolisen papin elämä loppujen lopuksi ihan hienoa.

Ei helvetti...jotain rajaa. Joskus voi kyllä olla ylpeä siitä että on mies. No...onneksi tuollaiset "keskustelupalstan" tapaukset edustavat ovat varmaan marginaalia. Ei tarvitse olla prinsessa, mutta en kyllä sietäisi eukkoa joka on sikamaisempi kuin minä.

Nightkin sanoi:

Katsos, mitä googlella löytyykään.
Pappismiehiä, siis?

TahvoTohveli sanoi:
Kyllä sinulla Fiona on todella sukupuoliroolit hukassa, jos olet maistanut omaa spermaasi?

Hehee :D näsäviisaus paras viisaus !

Hei Fiona älä välitä sen mausta, siihen on latautunut niin paljon rakkautta, että pakko sen on maistua.

:love:

Nightkin sanoi:

Ei helvetti...jotain rajaa. Joskus voi kyllä olla ylpeä siitä että on mies. No...onneksi tuollaiset "keskustelupalstan" tapaukset edustavat ovat varmaan marginaalia. Ei tarvitse olla prinsessa, mutta en kyllä sietäisi eukkoa joka on sikamaisempi kuin minä.

Kyl tossakin threadissa oli otanta niin iso, ettei tarvi edes yleistää.. kyllä ne pätee naiseen kuin naiseen. :jahas:

Huolestuttavaa kieltämättä, kun yksi ilta luin ensin pakkiksen demi keskustelua ja kauhistelin, mutta lohdutin itseäni ajatuksella että kymmenkunta vuotta lisää tekee varmaan ihmeitä pissiksille.

Olin väärässä, vauva foorumin topicci osoittaa että mitä enemmän naiselle tulee ikä sitä kuvottavammaksi toiminta menee, joka sektorilla. :urjo:

Fiona sanoi:
Ai nii, tiedoks niille, jotka kauhistelevat tota rään syömistä -- maistakaa omaa spermaanne ja puhukaa vasta sitten! Maistuu nimittäin ihan lämpimälle räälle..

Olen eri mieltä. Räässä on tietty limainen makeus, kun taas sperma maistuu enemmän happamansuolaiselle.

maximillian sanoi:
Tohon voi antaa vain vinkiksi jatkossa kusta suoraan lauaariin. Se on oivallinen tapa osoittaa että rauhoittaa mieltään.

Kakkaleikkeihin en kuitenkaan lähde. :lol2:

Uusin muotivillitys on jättää v-kirjain pois. Kuten Lauaari ja vaua. (=Lavuaari ja Vauva)

Saivartelua, saatana :itku:

Elämäni järkyttävämpiä näkyjä oli nähdä humalainen nainen kusemassa erään kapakan takapihalla, pelkäsin sokeutuvani

Näkyhän on järkyttävä vasta kun toivoo sokeutuvansa...

kekexx sanoi:
Olen eri mieltä. Räässä on tietty limainen makeus, kun taas sperma maistuu enemmän happamansuolaiselle.

Olen eri mieltä. Sperma maistuu makealta vaikka tuoksu tuokin mieleen uimahallin kloorin.

Ananasta vaan naamaan ja tytöt tykkää imeä tikkaria :haart:

flexor sanoi:
Richard Pryor oli joskus hauska.

Väärin meni. Eddie Murphy, raakana.

Hannibal sanoi:
Väärin meni. Eddie Murphy, raakana.

Pöh, olikos se sittenkin siinä, ilmeisesti sotkin sen sitten siihen kun Eddie kertoi Richardin olleen hänen innostuksensa. Niinpäs olikin, ja kun ei kokemusta muista alapäänjutuista ollut, niin Eddien alkuaikojen materiaali olikin sitten noita kakkajuttuja. Aivan oikein, vanhuus ei tule kello kaulassa.

Lol, ehkä rivointa ikinä oli se penkkariaamuna auringon syleilemässä ja pakkasen puremassa rekkajonossa Kaivarin venetelakan rannoilla nähty näky. Iloisesti rekanlaidalta mätkähti maahan kolminumeroinen painolasti naishenkilöä ja tämähän päätti pitää pienen shöyn.

Penkkarihaalari, toppahaalari, pitkätkalsarit, alushousut, polvisukat ja piilopullot kintuissa vaellettiin pari metriä uuh-niin-peittävän lyhtytolpan taakse. Railakkaasti vähintäänkin tuhatpäisen humaltuneen nuorisojoukkion rallatellessa ja hakatessa rekanlaitoja vasten tahtia päätti tämä sovinnainen flicka kyykistyä, pinnistää ja askarrellapaskarrella auringon syleilemän ja pakkasen pureman kakkilastinsa vaatteilleen. Hupsista. Eipä ollut siistiytymiseen paperia tarjolla ei, jotenka kledjut takaisin niskaan ja baanalle. Ilmapiiri oli täynnä myötähäpeää, lähes veitsellä sai raivaa hengitystilaa. :urjo: :D

Edit. Mitenköhän tämäkin nyt eritteiden maistelemisesta tuli mieleen. :rolleyes:

Jännää on se, että moni mies väittää tietävänsä miltä sperma maistuu, mutta todellisuudessa ei ole ikinä uskaltanut sitä suuhunsa pistää. Tämä näin niin kuin naisen mielipiteenä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom