Naiset - niin ihania, siveellisiä ja suloisia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Viivi sanoi:
Enkä varsinkaan pissi pitkin pöntönreunoja niinkuin eräät
;)
Omien empiiristen tutkimusten perusteella sitä kusta voi löytyä reunoilta myös naisten jäliltä... noh se on pientä.

Itse voin myöntää joskus kusevani keittiön lavuaariin, jos vessa pysyy varattuna kehoituksistani huolimatta.... muutenkin tykkään siitä, kun se on oikealla korkeudella. :hyper:

Mutta suihkussa kuseksivat naiset... hävetkää! :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kimple sanoi:
Joten käy kusella ennen seksiä.

Mulle tulee kusihätä aina seksin jälkeen... so we have a problem here, then.
:D

Late86 sanoi:
Jos on niin polttava tarve päästä naimaan vähän ketä lystää, niin sillon on turha seurustella.Siis nimenomaan seurustelusuhteessa.

Jos jollain oikeasti on 'polttava tarve' päästä naimaan jotain, niin sitten on kyllä joko tehtävä mitä on tehtävä tai unohtaa koko juttu.

Mites asia sitten on avioliitossa?

Eikä tämä ole ollenkaan ällöttävä tredi, vaan oikeasti elämänläheinen (ah), näistä asioista kun ei oikein koskaan puhuta. Ainakaan ite ei tule puhuttua juurikaan. En tiedä sitten, mitä tuttavat sanoisivat jos alkaisin kertomaan mitä tein tänä aamuna vessassa ja että oletteko muuten kuulleet, että Joey ja Chandler Frendeissä kusi Monican päälle? Ja ne nautti siitä...

:lol2:

lepex sanoi:
so we have a problem here, then.
Joo, sun pitää sitten puhua tyttö/poikaystävän kanssa yhdessä. Kyseessä on varmaan vaan ihan psykologinen juttu. Jos ongelma ei poistu sillä, käänny lääkärin puoleen. (Siis sen ongelman suhteen).

Henk. koht. tää threadi ei paljastanut mitään uutta. :jahas: Mutta se nyt ei oo mikään ihme, nainen kun olen itekin. Tosin en todellakaan oo koskaan ees yrittäny esittää mitään rinsessaa tai kauhistella miesten tapoja. Niin no, pöntön reunoille kuseskelu on asia erikseen.

Sen sijaa mua kiinnostais paljon ennemmin miesten salaiset "naiselliset" paheet :hyper: No niin, kuka paljastaa ensimmäisenä käyttävänsä hoitoainetta ja kasvonaamioita?

Emmah sanoi:
No niin, kuka paljastaa ensimmäisenä käyttävänsä hoitoainetta ja kasvonaamioita?
Siis hoitoaineko on vain naisille?Meikä on sitten täys metroseksuaali, kun olen koko ikäni käyttänyt hoitoainetta. Rasvaan myös kasvojani ja käsiäni, olenko poikkeava?

Emmah sanoi:
No niin, kuka paljastaa ensimmäisenä käyttävänsä hoitoainetta ja kasvonaamioita?

Mitäs kummaa hoitoaineessa on? Entä onko kosteusvoiteen käyttö naisellista?

Corleone prkl ehti ensin!

Niin eikös bodarit aina meikkaa kisoja varten, laitetaan kilokaupalla paakkelssia nahkaan. Itsellä rasvojen käyttö on rajoittunut lähinnä kesällä aurinkorasvaan ja talvella huulirasvaan. Lienenkö geneettinen friikki kun ei ole tarvinnut muita rasvoja. Tai no, käytänhän ruuanlaitossa rypsiöljyä, ehkäpä se auttaa pitämään ihon kunnossa!

Minusta raja kulkee siinä että jos oot mies niin et meikkaa. Jos oot nainen niin voit meikkaa mutta ei kuitenkaan mitään räikeää huorameikkiä. Ju nou, i sii.

:david:

Joo jätkällä ei kasvojen kosteus ole parhaasta päästä.

Itellä ei kyllä löydy mitään "salaisia" naisellisia paheita.
Kavereilla kyllä muutamalla löytyy, ei kait kuitenkaan ole salaisia kun minäkin niistä tiedän.

Yks kaveri käy kynsihoidossa ja toinen ihohoidossa poistamassa finneja ja mustapäitä.
Yks kaveri käy joka 2. viikko parturissa värjäämässä päätään ja pesee hampaitaa 45 minuuttia.

Emmah sanoi:

[selitys]Mutku noita finnejä on pirusti, ni pitää jotai aineita käyttää[/selitys]

Ja nyt ihmetyttää, että onko se sitten "paljastus", koska kyllä hoitoaineet on sitä varten, että iho näyttää muultakin kuin muumion perseeltä?

Naisellisia paheita

- Kosmetologilla olen käynyt
- Kasvonaamioita on tullut laitettua joku 5 kertaa
- Olen ostanut Kajalia Anttilasta
- Käytän alkalitonta kurpitsasaippuaa, jotta ihoni olisi yhtä pehmeä kuin Wintikan takapuoli

Sumu sanoi:
Ihminen voi fantasioida/haaveilla monestakin asiasta, se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että näitä asioita välttämättä edes yritettäisiin toteuttaa. Wake up.

aivan. kun on nuori ja pitkät ja vakavat suhteet on kokematta niin voi varmaan helposti ajatella et ah,kaikki on niin uskollisia toisilleen henkisesti.henkisyys ja fyysinen tekeminen on 2 eri asiaa. aika varmaa kuiteskin on et kun on ollu pitkään suhteessa ja vaikka rakastaakin kumpaniaan niin silti varmasti kumpikin on jossain vaiheessa ihastunut/pihkassa toisiin ihmisiin VAIKKA rakastaisi kumppaniaan ja ei aikois pettää. sama asia on myös se et varmasti joskus haaveilee tai ajattelee muita ihmisiä. kun on ollu esim vaikka 10 vuotta suhteessa niin se tulee varmasti koettua jossain vaiheessa. silti mun mielestäni se ei välttämättä oo sairasta(tosin ei se kyl oo toivottuakaan) ja liitto voi jatkua onnellisena hautaan saakka ilman mitään pettämisiä. uskallan jopa väittää et jos joskus joku ihastuu tai on vähäsen haaveillu toisesta hetkellisesti niin sen jälkeen voi taas tajuta kuinka ihana ja rakastettava se oma kulta on. tälläsiä asioita oon vaan joskus huomannu.tosin en tiiä kuin pätevä oon sanomaan noita asiaoita koska oon itse nyt omassa ensimmäisessä vakavassa suhteessa ja en oo kokenu tollasia ed.main.asioita. mut toihan on vaan yks mielipide muiten joukkossa...

blackcat sanoi:
aivan. kun on nuori ja pitkät ja vakavat suhteet on kokematta niin voi varmaan helposti ajatella et ah,kaikki on niin uskollisia toisilleen henkisesti.henkisyys ja fyysinen tekeminen on 2 eri asiaa.

Kappas, joku sentään ymmärsi muakin tässä asiassa. :) Se vaan tahtoo olla monesti niin, että nykyaikana 18 vuotiaat (ja nuoremmatkin) kuvittelevat jo tietävänsä kaikesta kaiken ja ovat niin pirun kypsiä, ihan aikuisia jopa (omsta mielestään). Nykyteinit osaavat jo kiistellä asiasta kuin asiasta vedoten mm. seuraaviin tärkeisiin pointteihin: "Ei sulla oo oikeutta", "millä vitun oikeudella?", "mistä vitusta sä sen tiedät niiqu?", "vittu sä et oo mun faija/mutsi", "vittuux se sulle kuuluu?", "vittu, iha sama" jne, lista on loputon. Argumentointitaito paranee iän myötä, iän myötä katoavat myös täysin mustavalkoiset tavat ajatella elämästä. Kyllä se siitä, pikkuhiljaa :evil:

(hmm.. tulipas erikoinen avautuminen, hermot vissiin kireellä :curs:)

Hannibal sanoi:
Roiskuuko teillä muuten vettä perseeseen kun käytte paskalla? Käykö joskus niin, että paskapökäle katkeaa keskeltä poikki ja persettä pitää sen jälkeen pyyhkiä puoli päivää ja kuluu 3 rullaa emboa? Tai kun ähisette ja pusaatte tunnin, ja tuloksena on vain pikku kikkare, niin tekeekö mieli huutaa perseeseen, että tässäkö kaikki!?

Richard Pryor oli joskus hauska.

Corleone sanoi:
Siis hoitoaineko on vain naisille?Meikä on sitten täys metroseksuaali, kun olen koko ikäni käyttänyt hoitoainetta. Rasvaan myös kasvojani ja käsiäni, olenko poikkeava?

Onko metroseksuaali poliittisesti korrekti sana homolle?

(Siis tarkoitus oli sanoa, että hoitoaineet ja rasvat on vähän silleen gay. Ei ollut tarkoitus hyökätä Corleonea vastaan :nolo: )

Viimeksi muokattu:
Sumu: hetkinen, mun mielestä noilla sun lapsellisilla ja harhaanjohtavilla provoilla osoitat vaan oman henkisen kapasiteettisi tason. Vai voitko väittää, että allekirjoittaneen kirjallinen ulkoasu oli mitään tuollaista, mihin itse viittasit fiktiivisillä lainauksilla "teinien puheista". Vai mitä lie tarkoititkaan?

Kyse ei ole muutenkaan siitä, etten ymmärtäisi miksi_noin_tapahtuu (siis unelmointi vieraasta miehestä/naisesta), vaan siitä, että totesin kyseisen ilmiön olevan aikalailla hanurista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom