Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Spoonie_Luv sanoi:Nyt meni monelta helsinkiläiseltä patrick batemanilta yöunet. Naiset eivät olekaan sellaisia kuin Tigerin tiskillä. Vauva-lehden keskustelufoorumi sen paljasti.
Aaahihihihihi...
Tomi & muut matonkutojat: menkää Vauva-foorumin sijaan osoitteisiin www.keltainenporssi.fi tai www.huuto.net, laittakaa hakusanaksi "elämä" ja tarjotkaa sen verran, että riittää.
edit. Laitetaan tähän loppuun vielä hymiö, niin tulee kaikille kiva fiilis. Vaikka tollanen --> ;)
ZannaZ sanoi:(anteeksi kovasti, jos jonkun mielikuva musta nyt romahti, heh)
ZannaZ sanoi:Pointti: naisetkin ovat ihmisiä. Voi ny jumalauta jos miehet järkyttää totaalisesti jos nainen röyhtäisee tai pieraisee.
P.S. Elkää nyt vetäkö herneitä nenään mistään...
-"rekkamies"-
J.Jake sanoi:Off topic - tuli vaan tosta shampoopullosta ja löylykauha jutusta mieleen. ----> Mä olen kerran yksissä kotibileissä runkannut shampoopulloon. Se juhlien emäntä oli ( voipi olla yhä ) maailman idioottimaisin vittu ja pääsinkin sinne vain kaverin "siivellä". No tämä kosto oli suloinen!
Eli. Jos olet mimmi ja olet ihmetellyt hiuksiesi outoa takkuisuutta... siitäs sait! Ja toisaalta jos joku kundi on pessyt lettinsä jonkun mimmin luona ja... hih hii...!
ZannaZ sanoi:ja kiroilen aivan perkeleesti (paha pinttynyt tapa)
J.Jake sanoi:Off topic - tuli vaan tosta shampoopullosta ja löylykauha jutusta mieleen. ----> Mä olen kerran yksissä kotibileissä runkannut shampoopulloon. Se juhlien emäntä oli ( voipi olla yhä ) maailman idioottimaisin vittu ja pääsinkin sinne vain kaverin "siivellä". No tämä kosto oli suloinen!
Eli. Jos olet mimmi ja olet ihmetellyt hiuksiesi outoa takkuisuutta... siitäs sait! Ja toisaalta jos joku kundi on pessyt lettinsä jonkun mimmin luona ja... hih hii...!
apophis sanoi:Aaaaaarrgghhh!! Eikö tätä threadia voi poistaa!! Luin vahingossa muutaman ensimmäisen viestin ja aina kun vaan näen tämän threadin otsikon, niin tuntuu ettei tee mieli pillua *ikinä*!
Flea sanoi:Ja sit vielä erittäin moni mies (noin yleistäen) haaveilee peppuseksistä (ehkä joku jopa saanutkin) ja sillonhan sitä konkreettisesti astuu paskaan ja vielä aika intiimillä osalla.
Paskat mittää kortonkia...protsku sanoi:Kortonki väliin?
protsku sanoi:Samalla tavalla se mobiili takertuu/jää puristuksiin, olipa housut tai ei.
lej sanoi:Sieltä vauva-lehden palstalta: Kun oon siivonnu niin mun on pakko haukkua ja olla ihan tyranni jos joku edes siirtää millinkin mitään tavaraa. Se on tosi kiihottavaa vaikka vähn ärsyttääkin. Menen muka ullakolle mököttään ja masturboin siellä. Nuutenkin mua kiihottaa ihan mikä vaan pervo ja siinä se kun mieheni ei tiedä sitä. Esim syötän sille kaikkia eritteitäni ruuissa. Tykkään kyllä miehestäni kuitenkin. Jos olen yksin niin istun tyttäreni nallejen päälle ja kuvittelen tukahduttavani ne pimpsallani, kuvitttelen nallejen tilalle mieheni tai isäni. Kaikki nallet haisee mutta ne ei tiedä miks. Hih.
Kun mies on yötöissä niin pistelen nuppineulalla vauvaa päähän niin se nukahtaa nopeammin kun se itkee niin paljon. Kerkiän keskutelupalstalle ja irkkiin. Täytyy vain pistää hiusten sekaan nin se ei näy. Olen usein netissä tunteja niin että päässä suorastaan surisee enkä edes oikein tee siellä mitään järkevää mutta sitä vaikeampi on lopettaa mitä väsyneempi ja oudompi olo on.