Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TotuusCthulhu sanoi:Eeh minulle kävi niin, että makailin sängyssä selälläni, kun tein temppujaan ja en laittanut kättä eteen joten ruiskautin tarkoituksella pienessä kaaressa omalle naamalleni ja olin tietenkin suu auki...
MuayThai sanoi:Totuus
T.K. sanoi:Hyi hitto! Mä en ainakaan ole tollainen sika! :curs:
höpö höpö.. :DT.K. sanoi:Hyi hitto! Mä en ainakaan ole tollainen sika! :curs:
Kusimato sanoi::lol2: Uppasit sitten 2 miljoonaa vuotta vanhan tredin sanoaksesi tuon?
Narutumppu sanoi:Niin, no niin. Oma nainen käy suihkussa satunnaisesti, ei aina pese hampaita, pureskelee kynnet aina vereslihalle ja röyhtäilee äänekkäästi (mutta sillee söpösti). Onhan näitä. Mutta ei piereskele eikä runkkaa. Ja syö ne karkit ihan nenän alla tai tunnustaa aina syöneensä, sillä tietää multa saavasa synninpäästön. :lol2:
Niin, ja on se aika kova pervertikko, ei ensinäkemältä noista naaraista uskoisi.
Spoonie_Luv sanoi:Kaivaa nenää ja pyllyä. Piereskelee. Harrastaa itsetyydytystä. Kusee suihkussa.
No voi. Onpa hirveätä.
Nyt meni monelta helsinkiläiseltä patrick batemanilta yöunet. Naiset eivät olekaan sellaisia kuin Tigerin tiskillä. Vauva-lehden keskustelufoorumi sen paljasti.
Aaahihihihihi...
Tomi & muut matonkutojat: menkää Vauva-foorumin sijaan osoitteisiin www.keltainenporssi.fi tai www.huuto.net, laittakaa hakusanaksi "elämä" ja tarjotkaa sen verran, että riittää.
edit. Laitetaan tähän loppuun vielä hymiö, niin tulee kaikille kiva fiilis. Vaikka tollanen --> ;)