Naiset - niin ihania, siveellisiä ja suloisia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Eeh minulle kävi niin, että makailin sängyssä selälläni, kun kimma teki temppujaan ja ei laittanut kättä tai suuta eteen joten ruiskautin pienessä kaaressa omalle naamalleni ja olin tietenkin suu auki...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Cthulhu sanoi:
Eeh minulle kävi niin, että makailin sängyssä selälläni, kun tein temppujaan ja en laittanut kättä eteen joten ruiskautin tarkoituksella pienessä kaaressa omalle naamalleni ja olin tietenkin suu auki...
Totuus :eek:

Kylläpä on keskustelu saanut jännän suunnan. Paheista pienin on kyllä se nenän kaivaminen ja rään syöminen, kun miettii sitä suhteessa toisten/oman alapään eritteiden lipittelyyn. Toinen niistä on hyväksyttyä ja toinen ei. Tai ainakin sen vaikutelman näistä kommenteista on saanut. Miksi näin?

Niin ja twinlab olet yhtä älykäs kuin :david: ja se on jo kohteliaisuus.

ainiin, yks hemmetin paha Pahe mulla on. Kynsien pureskelu! Puren kynnet tosi pahaksi, ja monesti vielä kynnenperätkin. Monet kerrat olen onnistunut lopettamaan pureskelun mutta aina se vaan jotenkin alkaa vahingossa uudestaan. Sisaruksetkin puree kynsiään.. mistähän se johtuu?

T.K. sanoi:
Hyi hitto! Mä en ainakaan ole tollainen sika! :curs:

:lol2: Uppasit sitten 2 miljoonaa vuotta vanhan tredin sanoaksesi tuon?

Kusimato sanoi:
:lol2: Uppasit sitten 2 miljoonaa vuotta vanhan tredin sanoaksesi tuon?

Etsin yhtä vanhaa threadia ja tää osui silmään. Olin niin järkyttynyt, etten keksinyt muuta sanottavaa. :urjo:

Narutumppu sanoi:
Niin, no niin. Oma nainen käy suihkussa satunnaisesti, ei aina pese hampaita, pureskelee kynnet aina vereslihalle ja röyhtäilee äänekkäästi (mutta sillee söpösti). Onhan näitä. Mutta ei piereskele eikä runkkaa. Ja syö ne karkit ihan nenän alla tai tunnustaa aina syöneensä, sillä tietää multa saavasa synninpäästön. :lol2:

Niin, ja on se aika kova pervertikko, ei ensinäkemältä noista naaraista uskoisi. :nolo:

Or so she says... :evil:

Kaivaa nenää ja pyllyä. Piereskelee. Harrastaa itsetyydytystä. Kusee suihkussa.

No voi. Onpa hirveätä.

Nyt meni monelta helsinkiläiseltä patrick batemanilta yöunet. Naiset eivät olekaan sellaisia kuin Tigerin tiskillä. Vauva-lehden keskustelufoorumi sen paljasti.

Aaahihihihihi...

Tomi & muut matonkutojat: menkää Vauva-foorumin sijaan osoitteisiin www.keltainenporssi.fi tai www.huuto.net, laittakaa hakusanaksi "elämä" ja tarjotkaa sen verran, että riittää.

edit. Laitetaan tähän loppuun vielä hymiö, niin tulee kaikille kiva fiilis. Vaikka tollanen --> ;)

Spoonie_Luv sanoi:
Kaivaa nenää ja pyllyä. Piereskelee. Harrastaa itsetyydytystä. Kusee suihkussa.

No voi. Onpa hirveätä.

Nyt meni monelta helsinkiläiseltä patrick batemanilta yöunet. Naiset eivät olekaan sellaisia kuin Tigerin tiskillä. Vauva-lehden keskustelufoorumi sen paljasti.

Aaahihihihihi...

Tomi & muut matonkutojat: menkää Vauva-foorumin sijaan osoitteisiin www.keltainenporssi.fi tai www.huuto.net, laittakaa hakusanaksi "elämä" ja tarjotkaa sen verran, että riittää.

edit. Laitetaan tähän loppuun vielä hymiö, niin tulee kaikille kiva fiilis. Vaikka tollanen --> ;)

:lol2: Tähän ei oo mitään lisättävää! :rock:

Hahahaa, hyvä Spuuni, juuri näin! :thumbs: Pelastit juuri totaalitylsän työillan :lol2:

nimim. en oo ihana enkä siveellinen enkä suloinen (nukke), vaan aito, elävä nainen ;)

Jep jep...

Myönnän, mä pieren, röytäilen (joskus kovinkin äänekkäästi) ja kiroilen aivan perkeleesti (paha pinttynyt tapa) ja tietenkin masturboin :hyper: (eihän tätä nyt muuten kestä)... Mutta hey, en ole ikinä väittänyt itseäni "naiselliseksi". En ole "siveellinen" enkä "sievä" niinkuin Gillyannekin tossa edellä sano. Tai no nää on vaan mun mielipiteitä...

(anteeksi kovasti, jos jonkun mielikuva musta nyt romahti, heh)

Pointti: naisetkin ovat ihmisiä. Voi ny jumalauta jos miehet järkyttää totaalisesti jos nainen röyhtäisee tai pieraisee. APUA! PANIIKKI! PALOKUNTA! POLIISI! AUTTAKAA! :jahas:. Sais ko. henkilöt hankkia _oikean_ elämän. Oikeassa elämässä myös naisetkin ovat ihmisiä, eivät nukkeja. Samat "oikeudet" ne on naisellakin olla "sika" :D

P.S. Elkää nyt vetäkö herneitä nenään mistään...

Over and out.. jatkan siivoamista

-"rekkamies"-

Aikanaa, kun suomeen valittiin ensimmäinen Miss Fitness, oli henkilökuva artikkelin otsikko :

"Liian kaunis rekkamieheksi"

Niin, kyseessä tietenkin Bodaus lehti.

Itse en tiennyt, että naisilla on sikailuoikeuksia...Olenkin asunut elämäni paratiisissa 12 neitsyen kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom