Naiset - niin ihania, siveellisiä ja suloisia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Pumpsi sanoi:
Jännää on se, että moni mies väittää tietävänsä miltä sperma maistuu, mutta todellisuudessa ei ole ikinä uskaltanut sitä suuhunsa pistää.
Pffft, varmaan kaikki on, vaikka harva sitä haluaa myöntää. Mä ainakin oon, koska pitäähän sitä tietää mitä sitä tyttöystävältä pyytää. :jahas:

ps. heippa vaan äiti ja isi, jos luette :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
demoni sanoi:
Spermaa vaan naamaan. Sisältää runsaasti sinkkiä.
Joo, mutta ei omaa. Jos omaa rakkauden nestettä juot, niin se on lopulta sulta itseltä lähtöisin, jolloin sinkkitase ei muutu. Joten vaikka sitten treenikaveri avuksi tai naapurin setä...

Tomi sanoi:
Pffft, varmaan kaikki on, vaikka harva sitä haluaa myöntää. Mä ainakin oon, koska pitäähän sitä tietää mitä sitä tyttöystävältä pyytää. :jahas:

Kun se pusu (HUOM! Ei kielari, huh!) pitää välttämättä antaa aina nokkapillinsoiton jälkeen, niin eiköhän jokainen, ei homosteleva / alati líhaansa saunasolmussa onanoitseva hetukkapoikanenkin ole sitä lastiansa joutunut huuliltaan pyyhkimään. :kuvia:

Maku: No mieluummin kuitenkin kinuskia kesäjäätelön päälle. :kuola:

Exäni väitti kivenkovaa että ananas ja valkosipuli vaikuttaa eritteen makuun. Mausta en tiedä, mutta ainakin hajuun, joka on mielestäni etovahko, yllämainitut ruoka-aineet kyllä vaikuttaa...

maxmussel sanoi:
Exäni väitti kivenkovaa että ananas ja valkosipuli vaikuttaa eritteen makuun.

Validi kvantitatiivinen tutkimus takana? :hyper:

Edit: tarkennusta

Myydään kotimaista sinkki-uutetta.
Maut: ananas ja valkosipuli.

Zener sanoi:
Olisko se kusta tuo happamansuolainen lisäaromi? :hyper:

No täytyypä ensi kerralla suorittaa virtsarakkohuuhtelu ennen maistelua. :P

Nyt kyllä sai Training paks kovan kilpailijan. Ei muuta kuin saunasolmuun ja juomaan omasta kyystä.
"The content of sperm includes protein, calcium, magnesium, zinc, vitamin B, E, C and inositol."

http://www.bodyandfitness.com/Information/Menhealth/men's%20health.htm

:rolleyes:

kekexx: ei omasta!

Kimple sanoi:
Joo, mutta ei omaa. Jos omaa rakkauden nestettä juot, niin se on lopulta sulta itseltä lähtöisin, jolloin sinkkitase ei muutu. Joten vaikka sitten treenikaveri avuksi tai naapurin setä...

demoni sanoi:
kekexx: ei omasta!

Vähän kuule luulen, ettei sun tartte noissa hommissa käydä lapsilta tooooosi kiellettyä sexxi-kekeä neuvomaan..

Usein on kuitenkin niin, ettei miehet ole kuin sormenpäällä pikkusen maistanut omaa tuotostaan. Ei muuta kuin koko lasti tai ainakin puolet suuhun ja nielemään! Vasta sitten tietää, miten mukavalta se maistuukaan :thumbs: Terveisiä vaan omalle kullalle, jos luet tätä.

Pumpsi sanoi:
Usein on kuitenkin niin, ettei miehet ole kuin sormenpäällä pikkusen maistanut omaa tuotostaan. Ei muuta kuin koko lasti tai ainakin puolet suuhun ja nielemään!
Meh... Helposti, voin vaikka kurlata ennen kuin nielaisen. Aina nyt sen verran urheiluhenkeä pitää olla. Kokeilen tätä illalla. Laitan sitten :kuvia:

feikki-edit: voisiko moderaattori siirtää tämän threadin Vaua-lehden keskustelupalstan eritteensyöntiosiolle? :jahas:

Pumpsi sanoi:
Usein on kuitenkin niin, ettei miehet ole kuin sormenpäällä pikkusen maistanut omaa tuotostaan. Ei muuta kuin koko lasti tai ainakin puolet suuhun ja nielemään! Vasta sitten tietää, miten mukavalta se maistuukaan :thumbs: Terveisiä vaan omalle kullalle, jos luet tätä.

Kiitos terveisistä :lol2:

Ps. Nieletkö tänä iltana?

twinlab sanoi:
Kiitos terveisistä :lol2:

Ps. Nieletkö tänä iltana?

Twinlabin avatar huomioiden taitaa mennä enemmän selästäpyyhkimisen puolelle!!! :whip:

:kuvia:

uffaffaa, mie pesen ja kuorin kasvojani (tätä nyt tekee varmasti jo suurin osa. ainakin kannattaisi perkele!), käyn solariumissa, oon käynyt joitain kertoja kosmetologilla ihonpuhdistuksessa (Tämäkin kannattaisi monen tehdä perkele!)

Mitäs muuta.. en nyt äkkiseltään keksi mutta aika neiti oon :)

Kimple sanoi:

Mutta eihän se ihan noinkaan mene. Kyseessä kun ei taida olla täysin suljettu kierto. Tuleehan sitä sinkkiä muualtakin ruuasta, ja omat eritteen (sinkit ja vitaamiinit) menee ihan harakoille, jos ne vaan töpöttelee WC-paperiin. :D

Semmonen juttu tuli mieleen, että noin vuosi sitten muistin itselleni tapahtuneen jutun, jonka olin perifroidilaisesti ns. "tukahduttanut" aktiivisesta muististani; ollessani seitsemäntoistavuotiaana yhden mimmin kanssa silleen, tai siis se oli ottanut poskeen, niin se heitti mulle kielarit ja purskutti koko lastin mun suuhun. Olin humalassa ja toki luulin, että se oli niellyt ne. En kyllä nielly, vaan juoksin saman tein vessaan sylkemään. Jäi saatana hyvät sinkit saamatta. Mimmi vaan kommentoi, että "mä luulin, että sä pitäisit siitä", can't blame her for that...

Alan kirjallisuutta lueskelleena olen otaksunut sinkkiä nautittavan siittiöiden laadun parantamiseksi. Nyt, pakkista lueskeltuani, ovat silmäni avautuneet kohtaamaan sperman ja sinkin vuorovaikutuksen ortodoksisesta poikkeavasta suljetun kierron ja sinkkitaseen näkökulmasta. Tunnustaessani tämän en kuitenkaan mene sulkemaan pois sitä vaihtoehtoa, ettenkö olisi aikaisemmin ottanut itseltäni suihin.

Mä en oo maistanu tavaraani. Mua oksettaa ajatus että syön ihmisiä. (siittiöitä)
Ootteko muuten testannu sitä juttua minkä joku kerto täällä? Eli miten testata onko
spermassa siittiöitä? = ota ruokalusikallinen (tai tarvittaessa enemmän) spermaa suuhusi,
ja siivilöi sitä hampaittesi välissä. Tunnet siittiöt jos niitä on.

-666

Odu sanoi:
Mä en oo maistanu tavaraani. Mua oksettaa ajatus että syön ihmisiä. (siittiöitä)
Omaa spermaansa syövä bodari on vaan keksinut proteiinin suhteen omavaraisen metabolian. Kyseessä on eräänlainen ketogeeninen ikiliikkuja.

Tietysti oon maistanut, turha alkaa vaimon valittamaan ettei maistu muka hyvälle :hyper:.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom