metalman sanoi:
uffaffaa, mie pesen ja kuorin kasvojani (tätä nyt tekee varmasti jo suurin osa. ainakin kannattaisi perkele!), käyn solariumissa, oon käynyt joitain kertoja kosmetologilla ihonpuhdistuksessa (Tämäkin kannattaisi monen tehdä perkele!)
Mitäs muuta.. en nyt äkkiseltään keksi mutta aika neiti oon
Mie kaivan nenää, pissin puun alle, pyyhin pimpin likaisella sukalla vessapaperin uupuessa, pieraisen tarvittaessa vaikka iltauutisten aikaan...
Ai että on kyllä ihanaa olla jätkä!
Tätä threadia kommentoidakseni - Kornia :jahas: Ehkä on mielenterveydelleni parempi että en kurkkaa edes tuolle alkuperäiselle palstalle. Kornia..
Kyllä, myös naisten päivittäisrutiineihin kuuluu mitä mielenkiintoisempia asioita. Se, että niitä tarvitsee salata, ei ei ei. Minä en ainakaan eläis ihmisen kanssa, joka karkottais mut pieremään wc:seen 50 vuoden ajan. Kyllä pimppiäkin täytyy rapsuttaa jos kutiaa, samoin kuin miesten onnenkaluaan. Vai mitä te teette ku kutiaa...Hypitte haarahyppyjä?
Tilin nussimiskommenteista sun muista en sano mitään, vitun tyhmää. Eipä tulis mieleenkään.
Empä usko, että kovin yleistä kuitenkaan on haistella persreiän tuoksuja lähituntumalta tai impata pikkuhousuistaan uusia ulottuvuuksia.
...sitä paitsi olen tehnyt tieteellisen tutkimuksen, että myös Prinsessa ruusunen masturboi ja haisteli pikkuhousujaan :jahas:
Kaikki on tässä ainokaisessa elämässä helpompaa, jos miehet eivät pidä meitä vankilassa rutiinejemme kanssa. Mietihän, kahta kauheampana se tulee kuitenkin esille ennemmin tai myöhemmin. Jossain vaiheessa prinsessallasi on niin paljon kaasuja sisällään, että koko tienoo herää tai pimppiä kutittaa niin, että koppakuoriaiset rakentaa sinne huvijettiään.
..okay, jokainen voisi kyllä hoitaa sukupuolielimien pesun tarpeeks usein..varsinkin ennen aktia.
Kiitos :D ei suutu siellä!