Naiset - niin ihania, siveellisiä ja suloisia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Nicky sanoi:
Sairain. Ikinä.

Epäilen vahvasti tuon paikkansapitävyyttä, mutta kyllähän tähän maailmaan mahtuu kaikenlaisia ihmisiä jotka on vähän pipejä päästä.

Ei kannata aliarvioida irkin, tositeeveen ja halventuneen viunan yhteisvaikutuksia.

Well. Ullakolla masturboiminen, eritteiden syöttäminen puolisolle ja pehmolelujen tukehduttaminen ovat ihan perinteikkäitä iltapuhdehommia. Ainakin täällä Savossa noita harrastavat kaikki, ja ihan luvan kanssa. Mutta tuollainen nuppineulaleikki menee jo täysin hämärän rajamaille ja poikkeaa melkoisesti tämän tredin alkuperäisestä suunnasta.

Ja mitä helvettiä lössi nuuskii _vieläkin_ jotain Vauva-foorumia?!

Toivoa sopii, että tuo koko liirumlaarum on kusetusta. :1: :eek: Tai muuten olis Karpolle töitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lej sanoi:
Sieltä vauva-lehden palstalta: *klips*
Kun mies on yötöissä niin pistelen nuppineulalla vauvaa päähän niin se nukahtaa nopeammin kun se itkee niin paljon. Kerkiän keskutelupalstalle ja irkkiin. Täytyy vain pistää hiusten sekaan nin se ei näy. Olen usein netissä tunteja niin että päässä suorastaan surisee enkä edes oikein tee siellä mitään järkevää mutta sitä vaikeampi on lopettaa mitä väsyneempi ja oudompi olo on.

Voiko tää nyt edes olla totta. Jos on, niin on sairainta mitä ikinä olen nähnyt.
Nicky sanoi:
Sairain. Ikinä.
Epäilen vahvasti tuon paikkansapitävyyttä, mutta kyllähän tähän maailmaan mahtuu kaikenlaisia ihmisiä jotka on vähän pipejä päästä.

Täysin samaa mieltä, sairainta ! :curs:
Tiedän toisen vastaavan tapauksen. Toimi perhepäivähoitajana ~15-20v. sitten. Pisteli ainakin kahden oman muksunsa päätä, mahdollisesti jopa hoitolapsien. Vanhempi lapsi on nyt ~25 vanha, eikä hissipoika käy ylemmissä kerroksissa. Jotain oli mennyt pieleen. Sitä en tiedä kuinka asia tuli esille tai mitä jatkossa tapahtui, perhepäivähoito-oikeus ainakin meni. Tästä ei oo kylillä puhuttu sen jälkeen...

Ha ha, anteeks, mutta naurattaa miten miehet luulee naisten olevan täysin siveellisiä

Itse olen NAINEN vauva-palstalta. Ja eiköhän meillä jokaisella ole tapoja, joita toiset pitävät järkyttävinä. Esim mielestäni omat pierut tuoksuvat ruusuisen ihanille ja niitä pitää oikein haistella viimeiseen tuoksuun asti, kun taas muiden pierut ovat paskanhajuisia. :urjo: Kaiken kukkuraksi mielestäni salaa piereskely (niin ettei muut tiedä lähdettä) on hauskaa ja sitä hauskempaa mitä enemmän se lemahtaa. Kivaa on myös automatkalla turruttaa miehen hajuaisti näillä killereillä ja itse nuuhkia ruusuntuoksua :D. Kaikesta huolimatta olen siis normaali suomalainen 25+ nainen.

TiuTau sanoi:
... Kaiken kukkuraksi mielestäni salaa piereskely (niin ettei muut tiedä lähdettä) on hauskaa ja sitä hauskempaa mitä enemmän se lemahtaa. Kivaa on myös automatkalla turruttaa miehen hajuaisti näillä killereillä ja itse nuuhkia ruusuntuoksua :D. Kaikesta huolimatta olen siis normaali suomalainen 25+ nainen.

Mä oon kanssa ihan vitun hyvä jätkä, omasta mielestäni... :david:

kiewi sanoi:
Joidenkin mielenrauhaa helpottaakseni: Toi pistelyjuttu on trolli.

Mikä ei kyllä vielä tarkoita, etteikö vastaavaa oikeastikin tapahtuisi - tuo kun kuulosti vielä kohtuullisen kesyltä vauvojen pahoinpitelyltä verrattuna siihen mitä Suomessa tapahtuu äityleiden ja isukkien toimesta päivittäin.

Tämäkin tiedonjyvänen siis vain kanssalukijoideni mielenrauhaa helpottaakseni.

Angelos sanoi:
Vitsinäkin erittäin huono.

Minusta tuo oli niin selkeä trolli, ettei siihen oikein muuten voinut regoida.

Mutta jottei kukaan ymmärtäisi väärin, tehtäköön selväksi etten minä hyväksy lasten pahoinpitelyä tai eritteiden syöttämistä puolisolle tämän tietämättä. Jos törmään elävässä elämässä koskaan ihmiseen joka pitää vauvaa neulatyynynään, mäjäytän taatusti. Pienille pahaa tekevät ihmiset saavat sappeni kiehumaan, olenhan äiti itsekin. Itken surusta ja raivosta kuullessani juttuja niistä sairaista asioista joita jotkut tekevät lapsilleen.

Mutta kuten sanottu, trollit ovat asia erikseen.. :rolleyes:

metalman sanoi:
uffaffaa, mie pesen ja kuorin kasvojani (tätä nyt tekee varmasti jo suurin osa. ainakin kannattaisi perkele!), käyn solariumissa, oon käynyt joitain kertoja kosmetologilla ihonpuhdistuksessa (Tämäkin kannattaisi monen tehdä perkele!)

Mitäs muuta.. en nyt äkkiseltään keksi mutta aika neiti oon :)
Mie kaivan nenää, pissin puun alle, pyyhin pimpin likaisella sukalla vessapaperin uupuessa, pieraisen tarvittaessa vaikka iltauutisten aikaan...

Ai että on kyllä ihanaa olla jätkä!:)

Tätä threadia kommentoidakseni - Kornia :jahas: Ehkä on mielenterveydelleni parempi että en kurkkaa edes tuolle alkuperäiselle palstalle. Kornia..
Kyllä, myös naisten päivittäisrutiineihin kuuluu mitä mielenkiintoisempia asioita. Se, että niitä tarvitsee salata, ei ei ei. Minä en ainakaan eläis ihmisen kanssa, joka karkottais mut pieremään wc:seen 50 vuoden ajan. Kyllä pimppiäkin täytyy rapsuttaa jos kutiaa, samoin kuin miesten onnenkaluaan. Vai mitä te teette ku kutiaa...Hypitte haarahyppyjä?
Tilin nussimiskommenteista sun muista en sano mitään, vitun tyhmää. Eipä tulis mieleenkään.
Empä usko, että kovin yleistä kuitenkaan on haistella persreiän tuoksuja lähituntumalta tai impata pikkuhousuistaan uusia ulottuvuuksia.

...sitä paitsi olen tehnyt tieteellisen tutkimuksen, että myös Prinsessa ruusunen masturboi ja haisteli pikkuhousujaan :jahas:

Kaikki on tässä ainokaisessa elämässä helpompaa, jos miehet eivät pidä meitä vankilassa rutiinejemme kanssa. Mietihän, kahta kauheampana se tulee kuitenkin esille ennemmin tai myöhemmin. Jossain vaiheessa prinsessallasi on niin paljon kaasuja sisällään, että koko tienoo herää tai pimppiä kutittaa niin, että koppakuoriaiset rakentaa sinne huvijettiään.

..okay, jokainen voisi kyllä hoitaa sukupuolielimien pesun tarpeeks usein..varsinkin ennen aktia.

Kiitos :D ei suutu siellä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom