Naiset ja meikkaus/ "laittautuminen"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iso_niz
  • Aloitettu Aloitettu
Tälläsen pistin pystyyn, olihan tästä jo jokin aika sitten keskustelua toisessa threadissa.

Eli omasta mielestäni on naisilla mennyt tämä meikkaushommeli liian pitkälle. Tai siitä on tullut liian tärkeä osa elämää. Ei voida lähteä minnekään ilman, että on meikkiä naamassa, ja että hiukset on laitettu. Ei edes roskia viemään ulos.

Onko naiset sitten yleisesti ottaen niin rumia ilman meikkiä? Onko ihminen oikeasti kaunis, jos näyttää hyvältä kahden tunnin maskeerausoperaation jälkeen? Ei minun mielestäni. Antaako tuju meikkikerros naisille sitten itseluottamusta paljonkin?

Yritän tässä selittää omaa kantaani, ettei naisten pitäisi laittautua meikin avulla niin hyvän näköiseksi, ettei uskalla sitten liikkua ihmisten ilmoilla ilman maskia. Koska sitähän meikkaus on, oman oikean ulkonäön peittämistä/ parantamista.

Olipahan tekstiä :D

Ja sitten muiden mielipiteitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Musta on kiva, että on esim töissä sellanen siisti yleisilme. Siksi kulutan sen viisi minuuttia usein aamuisin, laittaessani kulmat ojennukseen, ripsarit silmiin ja ehkä luomivärillä rajaukset simmuihin.
Radalle mä lähen yleensä yhtä suuren vaivannäön jälkeen.. :)

Mä vihaan niin yli kaiken tota laittautumista. Miksi ei vaan vois olla luonnostaan ruma ja vähemmän haluttava. Alkaa jo pikkuhiljaa ahdistaa tää panetus. Perkele. :(

Heh.. ite käytän kahden minuutin meikkiä arkisin ja vartin meikkiä radalla. Kivahan sitä on näyttää huolitellulta ja hyvältä.

Salille ja lenkille kyllä menen ilman meikkiä, jos ei sitä jostain syystä ole jo naamassa muista syistä.

Jotkut naiset ihan oikeesti näyttää miehiltä ilman meikkiä.

Hah, mun koulukaveri ihastui minuun koulussa. Kävelin hänen ohi lippis päässä ilman meikkiä, mustat ulkoiluvaatteet päällä. Hän oli kertonu aika monelle tästä "hyvännäkösestä pojasta". Kunnes parin tunnin päästä näin kaverini kahvilla koulun ruokalassa ja menin hänen viereen istumaan, niin ilme oli :wtf: :nolo: :jahas: Se mikä minusta teki tämän uroon oli se lippis, en näytä oikeesti ollenkaan pojalta ilman meikkiä :D

Jotkut naiset ihan oikeesti näyttää miehiltä ilman meikkiä.

Joo, tätä en kehdannut itse kirjoittaa tuossa alkuviestissä. Oon nimittäin itsekin huomannut, että jotkut naiset näyttää ihan jees meikin kanssa, mutta sitten meikittä on rumempia kuin miehet noin yleensä.

se on hyvä jotku koeviikot lukios tai kirjotukset, niin tuli niit tyttöi sinne eikä ees tunnistanu et kuka hitto siin oikei on ku näyttävät niin eriltä ilman meikkiä.

iteltä jääny kahen minuutin meikkaamiset tonne yläasteelle ja siitä kovaa vauhtia hiipunu lisää. Tyyliin kerta puoleen vuoteen on kiva laittautua vaikka baariin ja sekin lähinnä tapahtuu et pukeutuu muuhunku kollareihin ja 2min meikki. en pysty tajuamaan näitä joille on ylitsepääsemätöntä tyyliin kävellä lähikauppaan meikittä. jotku joo tykkää laittautua mut sit jos ei enää meikittä tunnistais samaks ihmiseks niin se on jo ehkä vähän ylilaittautumista. mut eihän sekään väärin oo, melkee kestä tahansa tytöstä saa perusnätin meikillä et jos jaksaa panostaa nii kyllähän siinä ehkä ego kasvaa.
mulla nykyään menee kyl lähinnä toistepäin et jos oon laittanut jotain naamaan nii ihan outo olo ja ajattelen et naama valuu ja oon hyvin hyvin epävarma :D

kyl miehiä tuntuu toi meikki jotenkin viehättävän. esim mulla on aika nätit pitkät ja tummat ripset luonnostaanki mut jos laitan esim ripsaria niin puolet enempi tulee katseita :rolleyes:

Ite en käytä ollenkaan meikkii, mutta silti näytän hyvältä ja huolitellulta. Ei se vaadi pakkelia naamaan, että siistiltä näyttää. Joskus tosin heittäydyn hurjaksi (käytännössä silloin kun on näppyjä naamassa sellaisten naisten juttujen takia) ja laitan jotain puuteria, poskipunaa ja ripsaria, aiheutta pientä hämmennystä ihmisissä.

Itse en ole huomannut, että täällä päin monikaan nainen ns. ylilaittautuis.

Pakko kysyä pojilta tällaista.Olette tapailleet todella kaunista tyttöä ja jonkin ajan päästä selviää,että tyttö on ilman pakkelikerrosta syntisen ruma.Miten suhde jatkuu?Merkitseekö se sisäinen kauneus vai oletteko pinnallisia?Kyseessähän on toisaalta ollut kusetus ja tavara ei ole vastannut "tilattua".

Joo, tätä en kehdannut itse kirjoittaa tuossa alkuviestissä. Oon nimittäin itsekin huomannut, että jotkut naiset näyttää ihan jees meikin kanssa, mutta sitten meikittä on rumempia kuin miehet noin yleensä.

Ja sitten kysytään, miksi naiset meikkaa ja murehtivat ulkonäöstään? :)

Kasvakaa aikuisiksi. Miehet tän maailman on panneet pystyyn ja paineet heittäneet naisten niskaan. Vaikkakin pahin arvostelija naiselle on toinen nainen, eikä kukaan nainen halua olla rumin nainen joukossa..

Pakko kysyä pojilta tällaista.Olette tapailleet todella kaunista tyttöä ja jonkin ajan päästä selviää,että tyttö on ilman pakkelikerrosta syntisen ruma.Miten suhde jatkuu?Merkitseekö se sisäinen kauneus vai oletteko pinnallisia?Kyseessähän on toisaalta ollut kusetus ja tavara ei ole vastannut "tilattua".

No näinhän pääsi käymään äiti-Venäjältä tilaamani postimyyntimorsiamen kanssa. Pakkelikerroksen alta paljastui kunnon itäblokin kuulantyöntäjä. Oishan se pitäny arvata ku Svetlanan toinen nimi oli Igor. Onneksi meillon tää neljäntoista päivän palautusoikeus, pistin paluupostissa takasin.

Eiköhän sen huomaa, jos joku on ihan syntisen ruma ilman meikkiä (ja meikin kanssa tosi kaunis). Ei sillä pakkelillakaan kuitenkaan ihmeisiin pysty :)

Mua ei häiritse olla ilman meikkiä oikeastaan missään muualla kuin jossain juhlissa/baarissa. Tulee nuhjuinen olo, koska mun kasvot ainakin näyttävät aika valjuilta ilman ripsaria (siniset silmät ja vaaleat hiukset -> kiva hiirulainen).

Ihan sama miten paljon kukakin käyttää pakkelia. On typerän näköistä käyttää sitä liikaa, mutta on myös typerän kuuloista jeesustella sillä, ettei käytä ollenkaan. Mitä ihmeen väliä sillä loppujen lopuksi on?

Poikaystäväni väittää aina ettei hän huomaa jos mulla on meikkiä. Kerran oltiin menossa lauantaisaunaan, hän alkoi hoputtumaan "Nonii putsaas silmämeikkis et voidaan mennä", siinä vaiheessa olin vähän että öhöm, ei mulla mitään meikkiä nyt ole, ollaan oltu sisätiloissa koko päivän.. :D

Kait mä lukeudun sit näihin kevyesti meikkaaviin. ;)

Ite tykkään laittamattomasta eniten (jotain pientä), tosin joskus on kiva lähtee laittauneen kanssa liikenteeseen. Kilo pakkelia on aika turn offi.

Pistääkää niitä :kuvia: ni saa pojat (ja tytöt) visuaalista vertailu-pohjaa!
Hyvä Erutrotti ! :) Eiks ookki kiva ku nainen huolehtii ittestään...

Ja sitten kysytään, miksi naiset meikkaa ja murehtivat ulkonäöstään? :)

Kasvakaa aikuisiksi. Miehet tän maailman on panneet pystyyn ja paineet heittäneet naisten niskaan. Vaikkakin pahin arvostelija naiselle on toinen nainen, eikä kukaan nainen halua olla rumin nainen joukossa..

Miesten syytä taas kaikki :) Eikös se ole aina niin, että naiset laittautuvat itseään, eikä miehiä varten (kuulemma).

Helpompi olis jos kukaan ei meikkaisi. Nyt naisille on tarjolla ääretön meikki valikoima ja niiden ostaminen muistuttaa Yhdysvaltain ja NL:n kilpavarustelua kuumimmillaan. Aina pitää olla vähintään saman verran kuin kaverillakin, että kauhun (kauneuden) tasapaino säilyy.

Joo pidän enemmän meikkaamattomista naisista. Sellaisina niitä kumminikin joutuu suurimman osan aikaa katselemaan jos saman katon alle on lusikat pistetty.

Kyllä toi meikki on niin turha keksintö. Pientä poskipunaa tai ripsaria voi käyttää silloin tällöin, mutta jos katot kaupungilla vastaantulevia nuoria naisia niin aika rajulla kädellä on meikattu. Tähän vielä päälle yhä yleistyvät hiustenpidennykset, silikoonit jne jne lista on loputon.

Onko naisilla oikeasti niin huono itsetunto ettei ilman meikkiä ja merkkivaatteita pääse kauppaan? Pelätään että joku näkee miltä oikeasti näytän. Eikö siinä vaiheessa pitäisi kellojen soida omassa päässä ja tajuta että hei, olen tämän näköinen. Ehkä sillä meikkauksella yritetään saada vastakkainen sukupuoli(siis paremman näköinen) kiinnostumaan, en tiedä.

Itsellä pari kertaa kyllä ollut vaikeuksia tapailla naista kun aamulla joku mörkö kurkkaa peiton alta. Edellisenä iltana sama tapaus ollut "hyvännäköinen".

Lyhyesti: Oikeasti nätti ei tarvitse MITÄÄN meikkiä näyttääkseen hyvältä. Kaikki muu on lähinnä oman "rumuuden" peittämistä.

Ihan helvetin monta on hirveessä susikrapulassa tullut herättyä eukon vierestä joka ei olekaan enää ihan yhtä "vetävä" kuin edellisiltana (kännitila tietysti vaikuttaa). Meikillä todellakin voi saada ihmeitä aikaan, MUTTA... Ihan vitun sama. Eipä tää omakaan pärstävärkki varmaan kaikkia miellytä niin mitä helvetin väliä. Maailma on jo ihan tarpeeks masentava paikka ilman että meikä rupeis heti meikkien lähtemisen jälkeen haukkumaan jotain lähes tuntematonta beibiä petolinnun perseeks.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom