Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon samaa mieltä parin muun asiaa kommentoineen kanssa, että sellaista naista ei kyllä ole, joka näyttää ilman meikkiä "syntisen rumalta" ja meikin kanssa "todella kauniilta". Lähimmäksi varmaan pääsee, jos on esim. isoja palo- tai muita arpia tai muuta häikkää kasvojen ihossa, jota sitten peittelee meikkivoiteella. Tuskin tuollaiset niin hirveästi useimpia häiritsee, että muuten miellyttävä nainen laitettaisiin sellaisten takia vaihtoon.Pakko kysyä pojilta tällaista.Olette tapailleet todella kaunista tyttöä ja jonkin ajan päästä selviää,että tyttö on ilman pakkelikerrosta syntisen ruma.Miten suhde jatkuu?Merkitseekö se sisäinen kauneus vai oletteko pinnallisia?Kyseessähän on toisaalta ollut kusetus ja tavara ei ole vastannut "tilattua".
Samaa mieltä.Itse pidän meikitöntä luontaista kauneutta järjestään meikattua paremman näköisenä, mutta taidan olla vähemmistössä tämän perversioni kanssa.
Ne harvat ei niin kauniina pitämäni ihmiset eivät kyllä näyttäisi omaan silmääni tippaakaan kauniimmilta meikattunakaan. Siltikin jokaisesta ihmisestä löytyy kauniita piirteitä, kun niitä vain jaksaa hakea. Koko ajatus siitä, että ilman meikkiä ei olisi kaunis on aika karu ja kertoo mielestäni aika pahoista itsetunto-ongelmista.
Itse mielummin näkisin naisen meikittömänä ja sitten joskus se voisi "räjäyttää potin" näyttäytymällä meikit naamassa . Kilo pakkelia naamassa on turnoff ja kertoo myöskin käyttäjästä paljon.
No, syy siihen miksi naiset meikkaa ja käyttää parfyymejä on,Tälläsen pistin pystyyn, olihan tästä jo jokin aika sitten keskustelua toisessa threadissa.
Eli omasta mielestäni on naisilla mennyt tämä meikkaushommeli liian pitkälle. Tai siitä on tullut liian tärkeä osa elämää. Ei voida lähteä minnekään ilman, että on meikkiä naamassa, ja että hiukset on laitettu. Ei edes roskia viemään ulos.
Onko naiset sitten yleisesti ottaen niin rumia ilman meikkiä? Onko ihminen oikeasti kaunis, jos näyttää hyvältä kahden tunnin maskeerausoperaation jälkeen? Ei minun mielestäni. Antaako tuju meikkikerros naisille sitten itseluottamusta paljonkin?
Yritän tässä selittää omaa kantaani, ettei naisten pitäisi laittautua meikin avulla niin hyvän näköiseksi, ettei uskalla sitten liikkua ihmisten ilmoilla ilman maskia. Koska sitähän meikkaus on, oman oikean ulkonäön peittämistä/ parantamista.
Olipahan tekstiä :D
Ja sitten muiden mielipiteitä.
Itse olen todella valju/vaalea väreiltäni ilman meikkiä; eräs exä tuumasi joskus aamusella, että eihän sua lakanasta erota
Eli meikkaan, jotta saan piirteet esille, mitään kauheaa pakkelikerrosta en ymmärrä minäkään.
Intissä nyt tuli 11kk oltua ilman meikkiä, eikä sekään tuottanut tuskaa. Voin myös lähimarketissa pyörähtää ilman meikkiä. Eiköhän tässäkin asiassa päde sellainen kultainen keskitie.
Mun mielestä tässä vaiheessa kannattais miettiä sitä, onko hiustenväri nyt välttämättä ihan oikein valittu?
Tähän voisi laittaa vertailun vuoksi kuvat siitä BB-Hennasta (oliko se edes sen niminen?). Siinä oli omasta mielestäni aikamoiset erot verrattuna naturaalia ja meikattua.
Siistiä ku heti ennakko-oletus on et se hiusten väri on nimen omaan valittu, eikä se mikä se on luonnostaan.
Mä olen vähän kyllä yllättynyt siitä, että miehet näyttää usein nimenomaan tykkäävän tuosta huora-lookista meikkauksen suhteen
Tälläsen pistin pystyyn, olihan tästä jo jokin aika sitten keskustelua toisessa threadissa.
Eli omasta mielestäni on naisilla mennyt tämä meikkaushommeli liian pitkälle. Tai siitä on tullut liian tärkeä osa elämää. Ei voida lähteä minnekään ilman, että on meikkiä naamassa, ja että hiukset on laitettu. Ei edes roskia viemään ulos.
Onko naiset sitten yleisesti ottaen niin rumia ilman meikkiä? Onko ihminen oikeasti kaunis, jos näyttää hyvältä kahden tunnin maskeerausoperaation jälkeen? Ei minun mielestäni. Antaako tuju meikkikerros naisille sitten itseluottamusta paljonkin?
Yritän tässä selittää omaa kantaani, ettei naisten pitäisi laittautua meikin avulla niin hyvän näköiseksi, ettei uskalla sitten liikkua ihmisten ilmoilla ilman maskia. Koska sitähän meikkaus on, oman oikean ulkonäön peittämistä/ parantamista.