Pari kuukautta ois aikaa tsempata näiden mun testitulosten kanssa, pitää ottaa jonkinlainen loppukiri. Tää ei ollut ihan paras päivä testata näitä, mutta koskapa se olisikaan... Kuvasin nää räpellykset ja hyvä että tein niin, koska nyt tajusin, että toi minuutti on aika lyhkänen aika. Eli toisin sanoen sen lisäksi että pitäis kasvattaa määrää, pitäis myös karsia sekunteja pois... Ei tuu kyllä helpolla nää testit menemään läpi.
Penkki 46kg, 22kpl, 1min 10s
Kyykky 46kg, 25kpl, 1min 30s
Vatsoja tein 48kpl, meni 1min 10s. Yritin hakea tommosta mahdollisimman nopeeta taktiikkaa, jossa lavat just ja just osuis maahan (mikä on siis vaatimuksena). No meni näköjään vähän liiottelun puolelle, eli täytyy hakee vauhtia vähän alempaa kumminkin. :D
Leukoja tein kuusi, plus tommosen bonus-räpiköinnin loppuun. Pyysin paikallista rouvashenkilöä kuvaamaan, mutta se ei näköjään ollut ihan sisäistänyt tota videokuvaamisideaa, vaan rämpytti laukasunappulaa niin että homma meni ihan vituralleen. En tiedä mitä kaikkia leukoja tohon videolle nyt on tallentunut, paitsi että kutonen ja seiska on noi kaks viimestä.
Mä en malta odottaa, että pääsis kohta Suomeen taas treenaamaan ja syömään kunnolla. Paljon työtähän tää vielä vaatii, mutta en mä tässä vielä ajatellut alkaa stressata kuitenkaan. Ei auta kun pistää uutta vaihetta silmään ja mennä testeistä läpi.
Videoon sellaset katseluohjeistukset, että äänet pois/minimiin, täällä kuunnellaan surkeeta musiikkia...