Nainen kasvaa punttauksella liian isoksi-pelko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ewsci
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Silloin kun toimin personl trainerina niin toi oli tuli aina välillä alku haastattelussa esille. Kiinteytystä,rasvat pois mutta ei lihasta. Puhuin ne kyllä yleensä ympäri, jos ei muuten niin salakavalasti:evil:
Ne jotkut todella pelkäsi että niille kasvaa vuodessa äijän lihat.

laitatko jonkun kuvan tosta jannista jossa sillä on lihaksia? Googlella löyty vaan ihan normaaleja sunnuntaiharrastelijan näkösiä kuvia

Tulipa muuten etsittyä enkä löytänyt... Paitsi tämän:
http://1.bp.blogspot.com/-0XR4mPndytM/Tu8U2VTtMFI/AAAAAAAAAP0/0lu8JHV0JUs/s1600/janni_183clr.jpg

Mutta oot kyllä oikeassa, lihaa sais olla reilunlaisesti enemmän, ehkä mä olen aiemmin ihaillut sitä kokonaisuutta, jäänyt sellainen mielikuva että sitä olisi enemmän. :)
Mutten missään nimessä pyörrä sanojani, kaunis neito päästä varpaisiin!

Janni Hussi on todella kaunis. Mutta lihasta sillä ei ole nimeksikään eikä kukaan siitä olisi kuullutkaan jos olisi tavallisempi kasvoiltaan. Urheilijana melkoinen läppä koko täti.

Aika perus nuori tyttönen tämä Hussi. Lihasta en minäkään liiemmin nää. Perse kivan näkönen tuossa yhdessä kuvassa, mutta olen nähnyt parempiakin jopa sellaisilla akoilla jotka eivät ole salilla ikinä käyneetkään.

Naisille ei tosiaan sitä pattia niin ärhäkkään natuna treenatessa tule, että pitäisi tämmöisistä olla huollissaan. Kaiken maailman juttuja olen minäkin kuullut. Eräs tyyppi on sanonut että ei voi stepperilla jynkyttää kun kerran viikkoon 30min, kun muuten reidet turpoaa hirveästi.

Aika perus nuori tyttönen tämä Hussi. Lihasta en minäkään liiemmin nää. Perse kivan näkönen tuossa yhdessä kuvassa, mutta olen nähnyt parempiakin jopa sellaisilla akoilla jotka eivät ole salilla ikinä käyneetkään.
Itsekin tavannut tytön jonka hanuri näytti todella mukiinmenevältä, mutta sitä kun kokeili niin huomas että lihasta siinä ei ole yhtään :(
Mä oon sitä mieltä että perse muodostuu täysin lihaksesta ja sen tulee myös tuntua siltä :P
Toisille se rasva vaan kertyy suotuisammin kun toisille...

Eräs tyyppi on sanonut että ei voi stepperilla jynkyttää kun kerran viikkoon 30min, kun muuten reidet turpoaa hirveästi.
:face: ei kiesus... oon kuullu jonkun vastaavan kommentin bodypumpista, mut kyl toi stepperi voittaa sen helposti :hyper:

naiset varmaan luulee sitä pumppia joka niillä on päällä sen bodypump tunnin jälkeen pysyväksi lihaskasvuksi, ja funtsii että perkele jos tunnissa tulee näin paljon, niin viikossa oon jo svartsineggeri, pitääpä vähentää treeniä ja ottaa pala kermakakkua

naiset varmaan luulee sitä pumppia joka niillä on päällä sen bodypump tunnin jälkeen pysyväksi lihaskasvuksi, ja funtsii että perkele jos tunnissa tulee näin paljon, niin viikossa oon jo svartsineggeri, pitääpä vähentää treeniä ja ottaa pala kermakakkua

Ja se tahtoo vaan hämätä ne ekat kunnon pumpit kun ei ole tottunu. Loppujenlopuksi sitä ei niin iso olekaan mitä itse kuvittelee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuli muuten mieleen, että onkohan elokuvilla ym. viihteellä merkitystä tähän. Monestihan elokuvissa ja sarjoissa juttu menee niin, että joku huonokuntoinen/normaali ihminen alkaa treenaamaan kovasti jotain lajia ja saavuttaa alle vuodessa tason, jossa lähtee haastamaan hallitsevaa mestaria, joka on treenannut koko ikänsä. En siis tarkoita mitään "median vika" -klisettä, mutta tulipa vaan mieleen. Itseäni monesti huvittaa katsoa, kun leffoissa joku rivijanari saavuttaa mestaruustason kovalla reenillä muutamassa kuukaudessa.

Esimerkiksi voisi ottaa vaikka Simpsonit, jossa Marge, "tavallinen kotiäiti", alkaa punttaamaan ja on kehonrakennuslavoilla parissa kuukaudessa.

Jos joku ei nyt tiennyt tätä, niin kerrataan :D

Ei ne lihakset vahingossa kasva. Eikä ihan hetkessä. Treenillä ja kuntoilulla on vähän muitakin vaikutuksia kroppaan kuin lihasten kasvu. Eiköhän sitä yleinen hyvinvointi sekä jaksaminen kasva paremmin kuin ne lihakset. Että antaa mennä treeniä niin kovaa ja paljon kuin sielu sietää.

Se on helppoa sitten hävittää ne lihakset ja pilata oma kunto takaisin lähtöpisteeseen.

Tuli muuten mieleen, että onkohan elokuvilla ym. viihteellä merkitystä tähän. Monestihan elokuvissa ja sarjoissa juttu menee niin, että joku huonokuntoinen/normaali ihminen alkaa treenaamaan kovasti jotain lajia ja saavuttaa alle vuodessa tason, jossa lähtee haastamaan hallitsevaa mestaria, joka on treenannut koko ikänsä. En siis tarkoita mitään "median vika" -klisettä, mutta tulipa vaan mieleen. Itseäni monesti huvittaa katsoa, kun leffoissa joku rivijanari saavuttaa mestaruustason kovalla reenillä muutamassa kuukaudessa.

Esimerkiksi voisi ottaa vaikka Simpsonit, jossa Marge, "tavallinen kotiäiti", alkaa punttaamaan ja on kehonrakennuslavoilla parissa kuukaudessa.

Uusin batman on tästä malliesimerkki, lääkäri kertoo kuihtuneelle kepin kanssa köpöttävälle käppänälle kuinka tällä on jokainen nivel, polvet, kyynärpää, ja olkapäät kuluneet rustottomiksi.
Sen jälkeen tämä käppyrä vielä hakataan muusiksi pahiksen toimesta.
Kuinkas ollaan, vankilassa kelvottomissa olosuhteissa kelvottomalla ravinnolla parissa viikossa nikamat loksautetaan paikalleen ja ihmisraunio tekee muutaman etunojapunneruksen ja palaa voittamattomana vetämään puolitoista kertaa isompaa pahista lättyyn.

Itse pidän hieman treenanneista piukoista naisista joilla kuitenkin on sitä rasvaa sopivasti lihasten päällä. Etenkin perseessä saa ja pitää olla hyppyriä. Leveäselkäiset/hartiaiset naiset sixpäkilla ja alhaisella rasvaprosentilla.. Ei niin säväytä. Toki arvostan sitä työtä mitä sen kunnon saavuttamisen eteen on tehty, mutta kun naisella alkaa olla selvästi erottuvaa lihasta niin se on mielestäni luonnotonta ja ei niin haluttavaa.
Itse miehenä taas haluaisin saavuttaa lihaksikkaan kropan enkä mikään siima enää olekkaan, mutta tiedän etten pääse ainakaan natuna tavoitteeseeni. No näillä geeneillä mennään mitä on.

Jokainen treenatkoon tavoitteensa mukaan, mitäpä sitä suotta välittämään muiden joutavista ininöistä. Monet äijät etenkin tällä palstalla (ylläri;) ) tuntuu olevan lihaksikkaiden naisten perään, eli jokaiselle löytyy ottajansa.

Edit. Tuo Janni Hussi on kropaltaan melkoisen lähellä sitä mitä naisen kuuluu ollakkin. Mutta onhan niitä tullut parempiakin vastaan. :D 1 sivun jenkki PT on jo turhankin vähärasvaisessa kunnossa makuuni..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom