laitatko jonkun kuvan tosta jannista jossa sillä on lihaksia? Googlella löyty vaan ihan normaaleja sunnuntaiharrastelijan näkösiä kuvia
Täysin samaa mieltä :kippis1:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
laitatko jonkun kuvan tosta jannista jossa sillä on lihaksia? Googlella löyty vaan ihan normaaleja sunnuntaiharrastelijan näkösiä kuvia
Itsekin tavannut tytön jonka hanuri näytti todella mukiinmenevältä, mutta sitä kun kokeili niin huomas että lihasta siinä ei ole yhtään :(Aika perus nuori tyttönen tämä Hussi. Lihasta en minäkään liiemmin nää. Perse kivan näkönen tuossa yhdessä kuvassa, mutta olen nähnyt parempiakin jopa sellaisilla akoilla jotka eivät ole salilla ikinä käyneetkään.
:face: ei kiesus... oon kuullu jonkun vastaavan kommentin bodypumpista, mut kyl toi stepperi voittaa sen helpostiEräs tyyppi on sanonut että ei voi stepperilla jynkyttää kun kerran viikkoon 30min, kun muuten reidet turpoaa hirveästi.
Höpöjä luulet. Se sun ukkkos luulee sun ajattelevan ihan joitain muuta ja on vähän mustis.
naiset varmaan luulee sitä pumppia joka niillä on päällä sen bodypump tunnin jälkeen pysyväksi lihaskasvuksi, ja funtsii että perkele jos tunnissa tulee näin paljon, niin viikossa oon jo svartsineggeri, pitääpä vähentää treeniä ja ottaa pala kermakakkua
Tuli muuten mieleen, että onkohan elokuvilla ym. viihteellä merkitystä tähän. Monestihan elokuvissa ja sarjoissa juttu menee niin, että joku huonokuntoinen/normaali ihminen alkaa treenaamaan kovasti jotain lajia ja saavuttaa alle vuodessa tason, jossa lähtee haastamaan hallitsevaa mestaria, joka on treenannut koko ikänsä. En siis tarkoita mitään "median vika" -klisettä, mutta tulipa vaan mieleen. Itseäni monesti huvittaa katsoa, kun leffoissa joku rivijanari saavuttaa mestaruustason kovalla reenillä muutamassa kuukaudessa.
Esimerkiksi voisi ottaa vaikka Simpsonit, jossa Marge, "tavallinen kotiäiti", alkaa punttaamaan ja on kehonrakennuslavoilla parissa kuukaudessa.
Nainen kasvaa punttauksella liian isoksi-pelko
Punttimimmit
Lihaksikkaat naiset
Aika outoa, että joku voi tykätä kahdesta noin päinvastaisesta naistyypistä.
Mitä mä oon luullut että punttimimmit on lihaksikkaita :