Nainen kasvaa punttauksella liian isoksi-pelko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ewsci
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Se on kyllä jännä, miten yksikään niistä nopeasti valtavat lihakset saavista naisista ei ole päätynyt valitsemaan kehonrakennusta lajikseen - vaikka siinä olisi tarjolla takuuvarma nousukiito huipulle ja maailmanmaineeseen. :rolleyes:

Mulle jokin aikaa sitten sanottiin että "lopeta se salilla käynti, susta tulee kohta ruma!" :( pistin siihen kyllä sellasia vasta-argumentteja ettei tyyppi oo kehdannu mulle enää ryppyillä. Ja siis, aktiivista salitreeniä takana semmoset 4 kuukautta.. Nopeesti se rumuus sieltä sit ponnahtaa, kai mä vuoden päästä oon jo ihan hirvee :D

Kyl nainen on kaunis kun siellä on lihasta alla kannattelemassa sitä naiskauneutta. Pyöreät ja seksikkäät peräsimet tulee sillä pitkäjänteisellä salitreenillä eikä tukisukkahousuilla.

Viivi Avellan vasta äskettäin jossain lehdessä sanoi, että hällä lihakset kasvaa valtaviksi tosi helposti. Ei voi joogassakaan enää käydä, kun lihakset pullahtaa.
Jokunen vuosi sitten katua ylittäessä tuli tarkkailtua edessä kävelevää naista ja tietysti pakaraosastoon kiinnitin katseeni ja kadun yli päästyä vasta huomasin että Viivihän se siinä meni. Siihen hoikkaan runkoon oli kyllä melkoinen löllöpyllylaihaläski ainakin siihen aikaan enkä ymmärtänyt ole ikinä sitä Viivin hehkutusta jotenkin älyttömän ihanana. Urheilullinen se kroppa ei ainakaan ollut silloin mutta ehkä Viivi on löytänyt kyykyn sen jälkeen, epäilen kyllä noiden juttujen perusteella :).

Aikoinaan töissä kuulin eräältä naiselta, ettei hän voi käydä säännöllisesti salilla, koska lihakset kasvavat liian nopeasti. Hän mainitsi myös, että juuri sairastamansa yskän seurauksena hänelle oli tullut sikspäkki esiin!

Aikoinaan töissä kuulin eräältä naiselta, ettei hän voi käydä säännöllisesti salilla, koska lihakset kasvavat liian nopeasti. Hän mainitsi myös, että juuri sairastamansa yskän seurauksena hänelle oli tullut sikspäkki esiin!
Kai pyysit pandamaisesti kahville tätä naista? On nuo naiset kyllä melkoisia höpönassuja :).

Jep tuon saman selityksen olen kuullut vuosien varrella monta kertaa.

Luulen, että kyse saattaa olla tästä:
380638269_39d3b344c5.jpg

Jotkut lihovat jaloista tuolla tavalla, että niitä läskejä voisi virheellisesti luulla massiivisiksi lihaksiksi. Itselleni käy myös noin, jos päästän itseni lihomaan. Kuntosalilla nämä "lihaksikkaat" jalat pienenevät.

Mun mielestä naisella saa olla lihaksia, mutta kun rasvat menee alle 30%, alkaa se naisellisuus kadota. Kaunein osa naisesta, eli peppu ja reidet, kun sulatetaan pois, pisteet mun silmissä putoaa aika paljon. Tosin joku fitness tyttö offilla on taas :kuola::kuola::kuola:

Tosta Britneysta huomaa että kyllä noita reisiä on treenattu. Siinä on kuitenkin se terve rasva päällä, mikä naisella pitää ollakin. Läskireidet ei näytä tolta.

Naisten harhaluuloja. Kun katsoo keskimääräisen naisen treeniä salilla, se on säälittävää heiluttelua. Varovat tekemästä liian kovaa, ettei kasvaisi inhottavat lihakset. Jos nämä naiset laitettaisiin kuukaudeksi vaikka Minna Pajulahden treenattavaksi niin että sarjat vedettäisiin loppuun pienen tuskanhuudon saattelemana, niin valkenisi totuus heillekin. Kuukauden jälkeen mitään ei ole tapahtunut, vaikka tappelit painoja vastaan perse ruvella. Tapahtuisi ahaa-elämys... lihasten kasvattaminen on vaikeaa. Myös miehillä, saatika sitten naisille alhaisine testotasoineen. Luulenkin että tekosyy lähinnä tämä, olla rehkimättä.

Yksi mimmi kertoi minulle haluavansa kiinteytyä, että jos lähtisin neuvomaan liikkeitä salille. Ensin valaisin häntä kiinteytymiseen liittyvistä harhaluuloista. Sitten hän tokaisi, että ei halua mitään isoja äijälihaksia. Myhäilin mielessäni :D Menimme sitten salille ja näytin jotakin perusliikkeitä. Kerran se kävi, ja siihen loppui se saliharrastus hänen osaltaan.

Sitten on sekin puoli, että nykypäivän perus pullamössömies on niin heikko, että paheksuu lihasta vähänkin omaavia naisia tyyliin Jennifer Nicole Lee. Oma itsetunto ei kestä sitä että naisella on vähänkään voimaa. Sama naisissa, kateelliset spagettikätiset naiset paheksuvat kanssasisartaan, joka on vahvempi, energisen ja itsevarman oloinen. Kateudestahan se johtuu. Ja laiskuudesta, kun ei saada sitä omaa siideripersettä raahattua gymille.

Vika on myös meidän kulttuurisamme, joka ihannoi lihaksikasta miestä, mutta naisella ihailun kohteeksi pääsyyn riittää aivan voimaton kroppa. Eli mikä on ns. miehen rantakunto ja naisen rantakunto. Miehen täytyy treenata vuosia salilla, naisen täytyy vain olla syömättä kuin virtahepo. Urheilullinen nainen on miltei jokin kummajainen, välillä tuntuu. Naisen pitäisi vain olla söpö ja avuton, että tavallinen narumieskin voi tuntea itsensä vahvaksi?

Mun mielestä naisella saa olla lihaksia, mutta kun rasvat menee alle 30%, alkaa se naisellisuus kadota. Kaunein osa naisesta, eli peppu ja reidet, kun sulatetaan pois, pisteet mun silmissä putoaa aika paljon. Tosin joku fitness tyttö offilla on taas :kuola::kuola::kuola:

Tää oli toivottavasti provo? 30% rasvat on valitettavasti aika yleistä naisilla, ja sillon kyllä näyttää jo tosi löysältä. Normi sporttinen (=sporttisen näköinen), muttei kuitenkaan mikään "lihaksikas" naikkonen on yleensä max. 25% rasvoissa. Lihaserottuvuuteen tarvitaan jo sitten alle 20 % rasvat.

Ja vaikka ite liikun alle 20% rasvoissa, niin peppua ja reisiä löytyy (ja myös rasvaa niiden päältä, jos haluis kisakuntoon niin juurikin sieltä sitä lähtis eniten).

Toki se mistä kukin tykkää on makuasia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tää oli toivottavasti provo? 30% rasvat on valitettavasti aika yleistä naisilla, ja sillon kyllä näyttää jo tosi löysältä.

Ei ole provo, mutta voi olla etten tiedä mistä puhun. Oma vaimoke on 30+ rasvoissa eikä todellakaan ole läski (alle 55kg/165cm). Tämä siis ainakin kotona olevan bioimpedanssivaa'an mukaan. Kultsi ei ole salilla käynytkään vuosikausiin, joten ei sillä juuri lihaksia ole. En tiedä kuinka possulta näyttäisi jos olisi lihaksia nykyisten rasvojen lisäksi. :D

Ei ole provo, mutta voi olla etten tiedä mistä puhun. Oma vaimoke on 30+ rasvoissa eikä todellakaan ole läski (alle 55kg/165cm). Tämä siis ainakin kotona olevan bioimpedanssivaa'an mukaan. Kultsi ei ole salilla käynytkään vuosikausiin, joten ei sillä juuri lihaksia ole. En tiedä kuinka possulta näyttäisi jos olisi lihaksia nykyisten rasvojen lisäksi. :D
Miten musta tuntuu, että teijän vaaka heittää lähemmäs kymmenen prossaa yläkanttiin...

Hehe, tota isojen lihasten pelkoo esiintyy myös miehillä. Mulla on kaveri, joka sanoo, ettei voi käydä sen takia salilla että saa kuulemma tosi helposti lihasmassaa eikä halua olla bodarin näköinen. Vetää kaljaa 3-4pv viikosta ja elintavat muutenkin on vähän mitä sattuu, ja silti pieksee lihasmassan kasvatuksessa bodarit, jotka pidättäytyy alkoholista kokonaan testotasojen laskun pelossa ja vetää ruoaksi vain raejuustoo ja tonnikalaa. Jännä homma.

Naisilla tuo pelko on ehkä vielä koomisempaa, kun luonnostaan fysiologiset ja hormonaaliset edellytykset lihasmassan kasvatukselle on heikommat kuin miehellä ja sen vuoksi lihasmassan kasvatus vaatii vuosien työtä ja panostamista.

Kukaan, joka vetää "liian kovat treenit", ei herää seuraavana aamuna hirveenä lihaskimppuna, niin mukavaa kuin se olisikin.

Multa on nyt tässä parin viimisen kuukauden aikana tullu pari muijaa kysymää että voisinko auttaa heitä treenaamisessa tai muokata heidän saliohjelmia "naisille tarkoitetuksi". Sitten kun oon heittäny faktat tiskiin, niin naama kääntyy nurinpäin ja sen mutinan seasta kuuluu sanoja "kiintetyä, "pidempiä sarjoja" tai "liian miesmäinen ohjelma". Enää ei jaksa edes yrittää korjata noita vääristyneitä käsityksiä. Asiaa ei myöskään auta ne PT:t jotka tekevät tahallaan tälläsiä "mukavia" ohjelmia, joita sitten tehdään kuukaudesta toiseen ilman minkäänlaisia tuloksia.

Tää oli toivottavasti provo? 30% rasvat on valitettavasti aika yleistä naisilla, ja sillon kyllä näyttää jo tosi löysältä. Normi sporttinen (=sporttisen näköinen), muttei kuitenkaan mikään "lihaksikas" naikkonen on yleensä max. 25% rasvoissa. Lihaserottuvuuteen tarvitaan jo sitten alle 20 % rasvat.

Ja vaikka ite liikun alle 20% rasvoissa, niin peppua ja reisiä löytyy (ja myös rasvaa niiden päältä, jos haluis kisakuntoon niin juurikin sieltä sitä lähtis eniten).

Toki se mistä kukin tykkää on makuasia.

Koskas avaat oman kuvathreadin, olis mukava nähdä noita saavutettuja tuloksia, eikä vaan lukea niistä.

No voi perkele! Kasvaahan siellä jos tekee töitä ja syö. Mutta ilmeisesti harva nainen todella tykkää repiä ittestään kaikkia tehoja irti joka kerta ja motiivitkin voi olla ihan erilaisia. Jotkut voi pitää urheilua semmosena "omana aikana" eikä tavoitteetkaan ole niin korkeella, kunhan pääsee esim. himan tohinasta hetkeksi pois. Äh, meitä on niin moneen junaan...

Jos maksimoi treenit, levon ja ruoan niin kasvaa, mutta ei niillä lihaksilla liian suureksi pääse mitä natuna saavutetaan se on vaan tosiasia. Jokainen tehköön silti niinkuin haluaa mä vaan sanon oman mielipiteeni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom