Nainen kasvaa punttauksella liian isoksi-pelko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ewsci
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jossain päin nettiä näin meemin tai mietelauseen, jossa sanottiin: Skinny women look good with clothes on, fit women look good naked. Pitää paikkansa, varmaankin myös miesten kohdalla.

En tiedä nettiviisauksista, mutta itse olen tullut siihen tulokseen, että naiset jotka näyttävät vaatteet päällä hivenen liian laihoilta, näyttävät täydellisiltä ilman vaatteita.

^ihan sairaan hauska artikkeli :D

"Soutaminen tarjoaa haastetta ylävartalon lihaksille, jolloin kehoon erittyy testosteronia, mutta ei kuitenkaan liikaa. Testosteronitason nousu on hyväksi kunnonkohottamisessa, mutta korkeat hormonitasot saavat lihakset kasvamaan liiankin voimakkaasti."

http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2012081715968232_lh.shtml

Ei liity pelkkiin naisiin,mutta liittynee aiheeseen edes löyhästi.

Olipa aika hauska kirjoitus. Välistä taisi jäädä kävely, joka kuluttaa aivan ällistyttäviä määriä kaloreita ja antaa sinulle helposti 6-packin, muttei kuitenkaan muuta sinua ällön lihaksikkaaksi, kuten käy jos kosket levytankoon. Alkuperäisartikkeli taisi olla tämä 10 lajin kokoelma: http://www.foxnews.com/health/2012/08/12/10-sports-cut/. Mm. sijalta 10 löytyy baletti.

Tutustuin vihollisen probagandamateriaaliin...

...lääkärin vastaanotolla odottaessani. Lehdykät kantoivat nimeä Kuntoplus, joita ehdin siinä odotellessani selailla. Nyt ymmärrän, mistä tulee naisten älyvapaa luulo, että jos treenaa vähänkään isommilla painoilla, niin "kasvaa liian isoksi". Näissä lehdissä näet kirjoiteltiin siihen tyyliin ja suositeltiin, mun mielestä ainakin, kaiken maailman kivoja kitkutuksia, jotka ei taatusti kehitä mitään.

Nyt ymmärrän, miksi sama nainen. Joka kaappaa 3-vuotiaan lapsen toiseen ja 5-vuotiaan lapsen toiseen kainaloon. Ja pystyy kantamaan tätä 40-50 kg taakkaa satoja metrejä ihan tuosta noin vain. Niin kuntosalille mennessä kattoo 5 kg käsipainoa ja toteaa sen liian "painavaksi". Ja ottaa 2 kilon punnuksen.

Mulla on aikuinen tytär. Jolle sain puhua pitkään. Ennen kuin uskoi. Että KYYKKÄÄ. Kyykkää. Ja kyykkää vähän vielä lisää. Niin tulee hyvänmuotoinen perse.

Ja kunnon painoilla. Muuta ei tarvita... Ja perse vain pieneni, mutta tuli muodokkaammaksi samalla. Eli asiakkaani on tyytyväinen lopputulokseen. Ja vaikka tyttö omaa hillittömän genetiikan niin edes hänestä on vaikea uskoa, että perse alkaisi muka kasvamaan liian isoksi pelkällä ruisleivän voimalla.

...lääkärin vastaanotolla odottaessani. Lehdykät kantoivat nimeä Kuntoplus, joita ehdin siinä odotellessani selailla. Nyt ymmärrän, mistä tulee naisten älyvapaa luulo, että jos treenaa vähänkään isommilla painoilla, niin "kasvaa liian isoksi". Näissä lehdissä näet kirjoiteltiin siihen tyyliin ja suositeltiin, mun mielestä ainakin, kaiken maailman kivoja kitkutuksia, jotka ei taatusti kehitä mitään.

Nyt ymmärrän, miksi sama nainen. Joka kaappaa 3-vuotiaan lapsen toiseen ja 5-vuotiaan lapsen toiseen kainaloon. Ja pystyy kantamaan tätä 40-50 kg taakkaa satoja metrejä ihan tuosta noin vain. Niin kuntosalille mennessä kattoo 5 kg käsipainoa ja toteaa sen liian "painavaksi". Ja ottaa 2 kilon punnuksen.

Mulla on aikuinen tytär. Jolle sain puhua pitkään. Ennen kuin uskoi. Että KYYKKÄÄ. Kyykkää. Ja kyykkää vähän vielä lisää. Niin tulee hyvänmuotoinen perse.

Ja kunnon painoilla. Muuta ei tarvita... Ja perse vain pieneni, mutta tuli muodokkaammaksi samalla. Eli asiakkaani on tyytyväinen lopputulokseen. Ja vaikka tyttö omaa hillittömän genetiikan niin edes hänestä on vaikea uskoa, että perse alkaisi muka kasvamaan liian isoksi pelkällä ruisleivän voimalla.

Ei millään pahalla, mutta sinulla on hieman hukassa se miten pisteitä ja pilkkuja käytetään. Hankala lukea tuollaista tekstiä.

Mun kaveri kysy multa neuvoo kerran ja sano ettei se halua lihaksia vaan se haluaa kiinteytyä muttei laihtua :face: Sanoin sille että meinasitko että noi sun läskit puristuu ton nahan alle söpösti. :D

Tapahtui lääkärin vastaanotolla odottaessani: Lehdykät joita ehdin siinä odotellessani selailla kantoivat nimeä Kuntoplus. Nyt ymmärrän, mistä tulee tämä naisten älyvapaa luulo, että jos treenaavat vähänkään isommilla painoilla niin "kasvavat liian isoiksi". Näissä lehdissä näet kirjoiteltiin siihen tyyliin ja suositeltiin, mun mielestä ainakin, kaiken maailman kivoja kitkutuksia jotka ei taatusti kehitä mitään.

Nyt siis ymmärrän, miksi sama nainen joka kaappaa 3-vuotiaan lapsen toiseen, ja 5-vuotiaan lapsen toiseen kainaloon ja pystyy kantamaan tätä 40-50 kg taakkaa satoja metrejä ihan tuosta noin vain, kuntosalilla katsoessaan 5 kg käsipainoa toteaa sen liian "painavaksi" vaihtaen kevyempään 2 kilon punnukseen.

Mulla on aikuinen tytär jolle sain puhua pitkään ennen kuin uskoi, että Kyykkää, KYYKKÄÄ! Ja sitten kyykkää vähän vielä lisää. Näin tulee hyvänmuotoinen perse.

Ja kun kyykkäät, kyykkää kunnon painoilla. Muuta ei tarvita. Perse vain pieneni, mutta tuli muodokkaammaksi samalla. Eli asiakkaani on tyytyväinen lopputulokseen. Ja vaikka tyttö omaa hillittömän genetiikan niin edes hänestä on vaikea uskoa että perse alkaisi muka kasvamaan liian isoksi pelkällä ruisleivän voimalla.

Muokkasin tota sun tekstiä vähän lukijaystävällisemmäksi. Ei saa tämäkään versio äidinkielenopettajaa kostumaan, mutta sinä saat siitä jotain osviittaa miten kirjoittaa niin, että muutkin ymmärtävät. Alkuperäinen oli aivan hirveätä.

Nyt lupaamani artikkeli polttaviin kysymyksiin on blogissa!

Kuinka nopeasti lihakset kasvavat? Osa I: naisista ja lätkänpelaajista lihasmöykkyjä?

Kaikenlaisia urbaanilegendoja kuulee siitä, kuinka nopeasti lihakset kasvavat kuntosalilla. Vastaan tässä arikkelissa seuraaviin keskustelua herättäviin aiheisiin.

-Kasvavatko lihakset heti ensimmäisestä harjoituksesta alkaen?
-Kasvavatko naiset jo kuntosalin nähdessään tai pinkkipainoja heiluttelemalla muodottomiksi lihasmöhkäleiksi?
-Onko mahdollista, että esimerkiksi tuleva NHL-pelaaja saa massaa ilman anabolisia steroideja lähes 10 kiloa kesän aikana? Onko tästä hyötyä?

http://lihastohtori.wordpress.com/2012/09/17/lihaskasvunopeus/

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom