Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2012081715968232_lh.shtml
Ei liity pelkkiin naisiin,mutta liittynee aiheeseen edes löyhästi.
...lääkärin vastaanotolla odottaessani. Lehdykät kantoivat nimeä Kuntoplus, joita ehdin siinä odotellessani selailla. Nyt ymmärrän, mistä tulee naisten älyvapaa luulo, että jos treenaa vähänkään isommilla painoilla, niin "kasvaa liian isoksi". Näissä lehdissä näet kirjoiteltiin siihen tyyliin ja suositeltiin, mun mielestä ainakin, kaiken maailman kivoja kitkutuksia, jotka ei taatusti kehitä mitään.
Nyt ymmärrän, miksi sama nainen. Joka kaappaa 3-vuotiaan lapsen toiseen ja 5-vuotiaan lapsen toiseen kainaloon. Ja pystyy kantamaan tätä 40-50 kg taakkaa satoja metrejä ihan tuosta noin vain. Niin kuntosalille mennessä kattoo 5 kg käsipainoa ja toteaa sen liian "painavaksi". Ja ottaa 2 kilon punnuksen.
Mulla on aikuinen tytär. Jolle sain puhua pitkään. Ennen kuin uskoi. Että KYYKKÄÄ. Kyykkää. Ja kyykkää vähän vielä lisää. Niin tulee hyvänmuotoinen perse.
Ja kunnon painoilla. Muuta ei tarvita... Ja perse vain pieneni, mutta tuli muodokkaammaksi samalla. Eli asiakkaani on tyytyväinen lopputulokseen. Ja vaikka tyttö omaa hillittömän genetiikan niin edes hänestä on vaikea uskoa, että perse alkaisi muka kasvamaan liian isoksi pelkällä ruisleivän voimalla.
Tapahtui lääkärin vastaanotolla odottaessani: Lehdykät joita ehdin siinä odotellessani selailla kantoivat nimeä Kuntoplus. Nyt ymmärrän, mistä tulee tämä naisten älyvapaa luulo, että jos treenaavat vähänkään isommilla painoilla niin "kasvavat liian isoiksi". Näissä lehdissä näet kirjoiteltiin siihen tyyliin ja suositeltiin, mun mielestä ainakin, kaiken maailman kivoja kitkutuksia jotka ei taatusti kehitä mitään.
Nyt siis ymmärrän, miksi sama nainen joka kaappaa 3-vuotiaan lapsen toiseen, ja 5-vuotiaan lapsen toiseen kainaloon ja pystyy kantamaan tätä 40-50 kg taakkaa satoja metrejä ihan tuosta noin vain, kuntosalilla katsoessaan 5 kg käsipainoa toteaa sen liian "painavaksi" vaihtaen kevyempään 2 kilon punnukseen.
Mulla on aikuinen tytär jolle sain puhua pitkään ennen kuin uskoi, että Kyykkää, KYYKKÄÄ! Ja sitten kyykkää vähän vielä lisää. Näin tulee hyvänmuotoinen perse.
Ja kun kyykkäät, kyykkää kunnon painoilla. Muuta ei tarvita. Perse vain pieneni, mutta tuli muodokkaammaksi samalla. Eli asiakkaani on tyytyväinen lopputulokseen. Ja vaikka tyttö omaa hillittömän genetiikan niin edes hänestä on vaikea uskoa että perse alkaisi muka kasvamaan liian isoksi pelkällä ruisleivän voimalla.