Nainen kasvaa punttauksella liian isoksi-pelko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ewsci
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
En itse tykkää välttämättä, jos naisella on hirveän leveät hartiat/selkä, mutta pyllyssä ja reisissä sitä lihaa saa kyllä olla vaikka millä mitalla. Käytännössä naisen on natuna lähes mahdotonta tulla liian lihaksikkaaksi.

Tänään raskaita boksikyykkyjä tehdessä ihan mietin itsekseni, että naiset on hulluja kun ei tee tätä liikettä! Paljon helpompi liike kuin normikyykky, mahdollistaa todella suurien rautojen käytön ja todella järkyttävän tehokas pakaroille ja takareisille. Tuota jos joku nainen tekis puolikin vuotta jotain raskaita vitosia niin alkais nimittäin perseeseen tulemaan muotoa!

Hassunhauska aihe =) Itellä just päinvastaset ajatukset eli manaan usein sitä, että vaikka kuinka käy salilla niin kyllä se lihaskasvu on ihan hemmetin hidasta meillä naisilla. Mullakin on pari kaveria, jotka ei voi käydä salilla, kun pelkäävät isoja lihaksia. Ja sitten mulla on työkaveri (mies), joka on sanonu mulle, että kannattaa kohta varmaan se treenaaminen lopettaa, ettet kasva liian isoks. Mitä vittua?! No tää samainen työkaveri on suunnilleen sitä mieltä, että roinaan, koska syön rahkaa ja raejuustoa. Eihän niitä nyt normaalit ihmiset syö, varsinkaan naiset. Hohhoijaa..

Hey, tää on joku temptation-topikki! Mulla iski hirvee hinku mennä salille! ..ihan vaan jos kasvais silleen niinku yhtäkkiä. Sori OT.

Viivi Avellan vasta äskettäin jossain lehdessä sanoi, että hällä lihakset kasvaa valtaviksi tosi helposti. Ei voi joogassakaan enää käydä, kun lihakset pullahtaa.

Edellä postattu jenkki PT:n(?) kuva on kyllä meikän makuun just passeli, eikä tollasta todellakaan yhessä yössä saa. Ite oon huomannu, että naisten fysiikassa rima nousee, kun itellä on kunto parantunu. Hassua sinänsä, mutta mitä sitten.

All-in-all naisen mielenmaailma on kyllä jotakin aivan käsittämätöntä. Joskus herrakerhojen olemassaololle löytyy ihan ilmeisiä syitä (huumoria) :D

Viivi Avellan vasta äskettäin jossain lehdessä sanoi, että hällä lihakset kasvaa valtaviksi tosi helposti. Ei voi joogassakaan enää käydä, kun lihakset pullahtaa.
Olen kateellinen. Ois hienoo jos vois käydä joogassa pullauttaan itelleen lihakset tosi helposti.

Monet salitreenistä mitään tietämättömät miehet, ainakin mun suppeasta kaveripiiristä kuultujen puheiden perusteella, pitää jo tällästä kroppaa liian lihaksikkaana.
katso liitettä 83474

Toi säkki ei ole omasta mielestä liian lihaksikas ollakseen ruma...eihän tuolla nyt pahemmin lihaksia edes ole ;) Fitnessmuijat menee vielä, mutta bodarimuijat ovat rumia! Jotkut tykkää, minä en.

Erityisesti käsiin ei tunnu naisilla muskelit tarttuvan, tai sitten just niiden pelossa käsitreenit jää liian vähälle?!?! :D

Kuten on aiemmin mainittu, riippuu myös ruumiinrakenteesta. Itselläni on vähän tarttunut käsiin reilun parin vuoden aikana, mutta alaroppa .... :face: .

Tänään raskaita boksikyykkyjä tehdessä ihan mietin itsekseni, että naiset on hulluja kun ei tee tätä liikettä! Paljon helpompi liike kuin normikyykky, mahdollistaa todella suurien rautojen käytön ja todella järkyttävän tehokas pakaroille ja takareisille.
Komppaan! Boxikyykkyjen variaatiot ovat myös parhautta, esim 20 tai 25kg kiekko suorilla käsillä pään yläpuolella, hidastuksella alas ja "ponkasulla" ylös, hitaasti alas ja n. 3-5sek pito alhaalla siten että perberi koskettaa juuri ja juuri boxiin ja hitaasti ylös jne.

Oon sitä mieltä, että tällanen "salilla tulee rumaks" -juttu on ihan naisten omaa lässytystä, johon miehillä ei oo mitään tekemistä. Joskus oikein sattuu aivoon olla nainen, ku suurin osa naisista pilaa kaikkien maineen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo ei lihaksilla liian isoksi pääse. Punttitouhuilla ja syömisillä pääsee kyllä kivan sporttiseen kuntoon ja jäntevöitynyt kroppa voi langanlaihojen naisten mielestä olla "liian" lihaksikas. Eikä lihaserottuvuus tarkoita isoja lihaksia. Itsekkin olen ottanu lihasta ja massaa +15 kg eestä entiseen riukukroppaan ja kyllähän se erilaiselta näyttää ja tuntuu, vaikka sama vaatekoko yhä menee (istuu vain napakammin). Pattia näkyy ja kaverit saattaa siitä mainita, mutta palaute on yleensä positiivista. Naisilla lihasmassan kasvattaminen vaatii myös enemmän tai vähemmän rasvamassan kasvua myös mikä saattaa saada olon tuntumaan tukevaksi. Lihasmassan kasvu ja lihaksiin kertyneet energia- ja nestevarastot myös lisäävät painoa, joten vaa'an lukemia ei kannata liian orjallisesti tuijottaa. Punttailu vaatii myös pitkäjänteisyyttä ja tavoitteellisuutta mikäli oikeasti haluaa kasvaa isoksi.

Itse tykkään pitää itseni siinä kunnossa, että lihaserottuvuus näkyy, koska helposti on muiden mielestä sitten "iso" jos ei muskelit näy rasvan alta. Tälläinen kondis vaatii syklittelyä kaloreissa, jos välillä haluaa lisätä lihasta ja välillä polttaa rasvaa. Sporttinen kroppa on kyllä paljon paremman näköinen myös enemmällä rasvalla, kuin kroppa jossa ei ole luiden lisäksi juuri mitään, kuin korkeintaan vähän löysää. Lihakset tuo kroppaan heti enemmän ryhtiä.

Aika monta vuotta saa nainen treenata kovaa, että omaan makuuni kasvaisi liian isoksi. Sitä en vaan tajua, kun punttimimmit tuntuvat aina haluavan kaiken mahdollisen rasvan pois. Lihasten päällä saa mielestäni olla vähän sellaista naisellista pehmeyttä. Henkilökohtaisesti en niin hirveästi välitä selvästi erottuvista sikspäkeistä ja pullottavista suonista naisilla, mutta kuten aloittaja itsekin totesi, makuja on monia.

Otsikon mukaisesti ajattelevat naiset/tytöt vahtaavat vaakaa kokoajan, pelkäävät koska menee 50/60/70 kiloa rikki.
Eli jos vaakassa 59.9 niin huh kun liki mut vielä hyvä, ja ens kerralla onkin 60.2 niin voi v"#¤u.
Samaisten ihmisten ruokavalio sisältää NOLLA PROSENTTIA rasvaa jugurtteja ja leivän päälle ei pistetä ikinä rasvaa.. Sitä kartetaan kuin ruttoa.
Aijai kun tulee lauantai ja pääsee vetään LONKKUU.
Kohta ollaan lihottu ja turvoksissa, ja kun laihdutetaan niin tissit meni pilalle, lihakset lähti ja ollaan edelleen löysiä nahkoja kun sitä reisiojennusta ja lehden lukua enempää ei tehty.

Sanoin joskus ääneen kuinka kauan olen treenannut ja kaverit sanoi, että sun pitäis olla jo kauhea kaappi.
Pulliaisilla on se käsitys että kun punttailee niin 2 vuoden päästä ollaan jääkaappiyhdistelmiä, sekä miehet että naiset. (ja ne proteiinit on hevoshormooneja)

Totta, viiden vuoden treenillä kun olet eka saanut hirveellä vaivalla muutaman hassun kilon lihasta, niin jos se randomin Pertin kommentti liiasta lihaksikkuudesta ottaa niin vitusti itsetunnon päälle, niin treenaamatta niiden lihasten katoaminen ei suinkaan ota viittä vuotta, vaan pari kuukautta.

Vaikka tää nyt ei liity naisiin, niin tuon huomasi itse aika karulla tavalla kun rakensin ja olin puoli vuotta treenaamatta. Ei se raksa mitään kevyttä ole, mutta ei sitä nyt voi punttitreeniin verrata mitenkään. Lihat hävis aika hurjasti. Mutta eipä mennyt kun n. 2 kk ja oli takas. Ois siinä kohtaa pitänyt älytä ottaa ennen ja jälkeen kuvat ja sitten vaan mainostaan tv-shoppin jotain ultimaattisen älyttömän hienoa kuntahärpäkettä joka räjäyttää lihat kasvuun.

Lihasmuisti toimii jos alkaa se treenaamattomuus kaduttaan!

se on kieltämättä jopa hieman loukkaavaa kun olet itse tehnyt vuosikausia töitä jokaisen lihasgramman eteen, panostanut satasella treeniin ja ravintoon 24/7, ja sit joku nainen tulee sanoon että ei viitti tehä salilla mitään raskasta ettei kasva semmoset rumat isot lihakset :D

Lihaksikas nainen ei mun mielestä oo välttämättä kauheen kaunis, mutta se riippuu taas tosi paljon tilanteesta. Pieni rasvaprosentti ja "kookkaat" lihakset aiheuttaa hyvän lihaserottuvuuden ja se ei mun mielestä oo niin hienoa. Mutta se on kaunista, jos on sellasissa normaaleissa naisen rasvoissa ja on vähän lihaksia niin, että on sellainen kuuluisa kiinteä henkilö. Treenatut reidet ja pohkeet naisella on erinomainen näky.

Eiks joku muuten vähän aikaa sitten kirjottanu salikomediaa-ketjuun joistain naisista, kun oli tehnyt reiden ojennuksia ja toinen näistä naisista oli sanonut, että "mä teen tätä vaan yhden sarjan ku tää tuntuu niin paljon noissa reisissä"?

Koko juttu on pelkkä myytti, mikä elää kollektiivisena tekosyynä olla käymättä salilla. Suurin osa salilla käyneistä naisista toteaa ensimmäisen kerran jälkeen hiljaa mielessään, "ei saatana tämä on rankkaa, eihän tätä jaksa". Tämän jälkeen hän ilmoittaa kahvitunnilla naiskolleegoilleen jättävänsä salilla käynnin liian isojen lihasten pelossa, saaden osakseen saman mielisten nyökyttelyä sekä ymmärtävää ja hyväksyvää hymyä. Maailmassa on taas kaikki kunnossa ja kaikilla hyvä mieli.

Minun silmissäni nainen ei oikeastaan voi kasvaa ilman dopingia "liian isoksi" lihaksistonsa suhteen. Lihaksikkaimmatkin naisten Classic BB-kilpailijat ovat minusta varsin naisellisen siroja. Lähinnä rasvat ovat tarpeettoman alhaalla (ymmärrän toki, että kisaa varten niin on oltava).
Lihaksia saa naisella olla minusta niin paljon kuin genetiikka antaa (ilman douppia) periksi, mutta esteettisesti minä pitäisin vielä enemmän siitä, jos lihaksen päällä olisi jonkinverran (miksei vähän reilumminkin) rasvaa, kurveja ja pehmeyttä... :worship:

Uskon, että monilla miehillä vastenmielisyys treenaavia ja lihaksikkaita naisia kohtaan liittyy pohjimmiltaan siihen, että se on uhka omalle maskuliinisuudelle. Eräät miehet eivät voi sietää ajatusta, että nainen voisi olla vahvempi ja lihaksikkaampi kuin hän. Mutta samalla itse ei kuitenkaan olla valmiita urheilemaan sekä näkemään vaivaa kuntonsa eteen, jotta omaa miehisyyttä ei koettaisi vähäisemmäksi.

Kyllä noita naisia on varmaan se 98% naisten salin treenaajista jos treenejä alkaa kattelemaan. Sitten ku treenaat kunnolla siellä ni porukka kattoo ku spitaalista. Myöhemmin pukukopissa mietitään miten tolla on tollanen pylly tai haba - varmaan tehnyt enemmän toistoja sillä kilon painolla, taidampa minäkin, mutta varoen, ettei vaan tule liikaa lihasta.. Kyllä mä oon tässä käynyt jo muutaman kuukauden ja ihan tosissani tehnyt, mutta missä se ihana kyykkyperse on?!? Ehkä pitää ens kerralla kokeilla sillä kahdella kilolla.. ;)

En oo vielä nähny liian lihaksikasta horkkaamatonta naista, enkä usko että koskaan sellaista tapaankaan. Oikeasti isoista bodarinaisista ei ole livekokemusta tarpeeksi realistisen mielipiteen antamiseksi, mutta jotain mielenkiintoista niissäkin on. Jakaisin rakkautta todella lihaksikkaallekkin naiselle, jos sellaiseen tilanteeseen joskus päätyisin. Salaa jopa toivon että päätyisin.

Kommentit liian helposti kasvavista lihaksista lähinnä ärsyttää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom