- Ikä
- 34
No kannattaa sieltä korsosta muuttaakki pois..
Koivukylä/Havukoski. Vielä se lepposampi puoli.;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kannattaa sieltä korsosta muuttaakki pois..
Täysin samaa mieltä. Suomalaiset ovat tunnetusti myös käytöstavoiltaan junttia porukkaa, ja Cthulhu kiteytti koko junttiuden perusajatuksen todella onnistuneesti yhteen postiin.
Minua vituttaa naapurit jotka koittavat tervehtiä esimerkiksi, kun tulevat pihalla/rappukäytävässä vastaan. En keksi yhtään syytä miksi tervehtisin tuntematonta ihmistä vaikka hän nyt sattuisikin asumaan lähellä minua. Onneksi suurin osa ihmisistä on niin fiksuja, että he ymmärtävät aika nopeasti, että en tarvitse heidän tervehtimisiään.
(sama juttu punttisalilla. Mikä ihmeen hinku joillakin on alkaa moikkailemaan, jos sattuu käymään samaan aikaan salilla)
Eipä oo herkkua meikäläiselläkään!
Aamulla aamupalaa syödessä kun olisi mukava vilkuilla keittiön ikkunasta ulos että miltä keli näyttää jne. mutta ei oikein voi ulos vilkaista ilman pelkoa ruokahalun menettämisestä:urjo:. Vastapäisessä kerrostalossa asustaa nimittäin joku joka usein harrastaa aamutoiminaan runkkaamista naama kiinni tietokonneen näytössä. Ei ole meinaan kaunista katsottavaa kun 120kg ilman lihasta hakkaa tattiansa täydessä valaistuksessa kuin näyteikkunalla. Tätä tapahtuu aamuisin kuuden ja seitsämän välillä(ilm. aamu "pano")
Huom. Jos et itse näe ulos ohuista verhoistasi, se ei tarkoita että ulkoa ei näe sisään!:thumbs:
WTF mä en voi puolestani käsittää ihmisiä, jotka eivät kykene yksinkertaiseen tervehdykseen toisen niin tehdessä. Ei tarvitse pysähtyä jaarittelemaan eikä vaihtamaan kuulumisiaan, mutta yksinkertainen "moi" tai "morjens" ei maksa kertakaikkiaan mitään. Tyyppi joka ei osaa vastata tervehdykseen, on melkein jopa epäilyttävä.
On sanomattakin selvää, että tervehdin sekä tuttuja että tuntemattomia naapureita ja treenitovereita.
Sul on ainakin pitkä pinna!Ex-naapurin kanssa meinasi pinna palaa muutamaan otteeseen...
Sul on ainakin pitkä pinna!
Moni muu olis käyny laittaa äijän jo aikasemmin ojennukseen.