Löytyihän täältä oikeanlainen ketju mihin avautua! Pari päivää vituttanut jo ihan roimasti uuden naapurin ensitapaamisen takia. Sellainen demoni taas sekin että oksat pois. Juuri kun edellisestä huushollista lähti ja kiitti luojaansa, että tuollaisista kyttääjistä pääsee eroon, niin oli heti uusi vastassa.
Enivei, raahasin siis onnellisena remonttitarvikkeita uuteen luukkuun aikomuksena kohentaa hieman elähtäneen asunnon ilmettä. Juuri siinä ovella tulee Mamma omasta ovestaan (naapuri siis). Tässä kutakuinkin typistetty versio tapahtuneesta, saatana:
-Lihamestari: Terve, muutin juuri naapuriin. Lihamestari, hyvää päivää (ojentaa kättä)
-Naapuridemoni: Päivää. Minä olen Itsestään Saatanasta (nimi muutettu). Olen taloyhtion hallituksen puheenjohtaja. Minä sitä, minä tätä, minä tuota. Minä, minä, minä, minä... Ja sitä rataa...
-Lihamestari: (Päättää poistua pikkuhiljaa takavasemmalle omaan luukkuun remontoimaan ja aukaisee oven)
-Naapuridemoni: (Syöksyy saatana raollaan olevasta ovesta sisään asuntooni!)
-Lihamestari: (Menee perästä asuntoon monttu auki)
-Naapuridemoni: Minäminäminäminä, puheenjohtaja, minäminäminä, jne...(Laukkaa samalla pitkin asuntoa ja tarkastaa joka nurkan kaula pitkällään)
-Lihamestari: (Seisoo ovensuussa monttu auki, yrittää tiputtaa remonttitarvikkeet kourastaan)
-Naapuridemoni: Minäminäminä....(Laukkaa edelleen asunnossa ja kurkistelee nurkkiin)
-Hiiltynyt Lihamestari: Kutsuinkohan mie siut sisään?
-Naapuridemoni: (Pysähtyy, tajusi siis jotain) Minäminäminä, taloyhtiö, minäminäminä...
-Hämmentynyt Lihamestari: -Anteeksi mutta joudun pyytämään teitä poistumaan, alan kuule nyt remontoimaan. (osoittaa vihjaavasti ovea)
-Naapuridemoni: (Tajuaa mennä asunnon ulkopuolelle) Minäminäminä...
-Lihamestari: (Sulkee oven Demonin nenän edestä)
-Demoni käytävässä: (siis oven ulkopuolella) Minäminäminä...
Tässä vaiheessa teki mieli etsiä kirves tai soittaa johonkin auttavaan puhelimeen (en vaan tiennyt mikä niistä olisi vaivaan osannut apua antaa). Olin siis hiljaa ja yritin koota itseäni järkytyksestä. Helvetin hyvä kuva tuli ainaskin ensimetreistä:curs: