Meillä oli naapuri, joka teki remonttia keskellä yötä. Monta yötä putkeen naputteli vasarallaan siinä klo 02-05. Päivisin kaveria ei juuri näkynyt. Kun asiasta vihdoin hänelle huomautimme, lupasi kaveri repiä vaimoni sisukalut ulos vesurillaan.
Ilmoitimme sitten kaverista isännöitsijälle, kun ei kerran ystävällinen huomautus auttanut. Isännöitsijä oli sitten saanut oven läpi vastaukseksi ystävällisen "painu vittuun sieltä rimputtelemasta". Onneksi ei kyseinen pariskunta kauaa sen jälkeen asustanut yläpuolellamme.
Ilmoitimme sitten kaverista isännöitsijälle, kun ei kerran ystävällinen huomautus auttanut. Isännöitsijä oli sitten saanut oven läpi vastaukseksi ystävällisen "painu vittuun sieltä rimputtelemasta". Onneksi ei kyseinen pariskunta kauaa sen jälkeen asustanut yläpuolellamme.
Sä olet varmaan tosi pidetty tyyppi teidän talossa.. :D
Tästä tervehtimisestä tuli mieleen, kun joskus nuorempana kävi salilla samasta koulusta oleva tyyppi. Yleensä sattui aina olemaan samaan aikaan salilla. Kerran sitten koulussa vastaan tullessaan moikkasi mun takana tulevalle kaverille. Noh, luulin et moikkas mulle ja morjenstin takasin. Tajusin tietysti sitten ettei tää moikannutkaan mulle ja jatkoin siitä matkaa enkä miettiny asiaa sen kummemmin. Noh, viikonloppuna tämä tyyppi sattui sitten tulemaan kaupungilla vastaan kavereidensa kanssa ja ennen kuin mä kerkesin mitään tajuta, niin mun ympärillä oli monta tyyppiä tivaamassa ja tönimässä, että oonko mä homo kun morjenstelen jätkille ja uhkasivat hakata mut siihen paikkaan
? joskus sitä tuntee itsensä todella normaaliksi...