- Ikä
- 33
jep.Mä olin pari kesää sitten kesätöissä pallopoikana vai olikos se pullopoikana.....No kuiteski palkkaa tuli se 5000 € kuukaudessa ja oli tosi leppoista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jep.Mä olin pari kesää sitten kesätöissä pallopoikana vai olikos se pullopoikana.....No kuiteski palkkaa tuli se 5000 € kuukaudessa ja oli tosi leppoista.
Nykyään on kyllä melko stressitön duuni, jossa samalla saa mukavasti liikuntaa. Töitä on 4-5h/ päivä (työt saapi tehdä just niin nopeasti mitä huvittaa, kunhan on valmis klo 6 määräaikaan mennessä) ja työpäiviä keskimäärin 6/vk (yht n. 26h/vk töitä). Aika kuluu siivillä eikä pomo hengitä niskaan, itse asiassa ei tarvitse niitä työkavereitakaan kovin kauaa päivässä sietää. Palkka on nyt kesällä n. 1800e /kk, syksyllä luvassa roimat lisät(tosin työn määräkin hieman nousee) ja pääsee hyvän matkaa tän topikin vaatimustason yli. Enemmänkin voi tienata, jos on nopia...
Työhön vaaimuksena on lähes ymmärrettävän suomen kielen kirjallinen ja suullinen taito. Lisäksi työt tehdään pääsääntöisesti kello yhden ja kuuden välisenä aikana yöllä, mikä sopii hyvin erilaisille yökukkujille. Itsellä tosin kesti pari viikkoa tottua nykyiseen päivärytmiin, onneksi sentään on säännöllinen työaika eikä epäinhimillistä vuorotyötä. Koulutus kestää 1-2 pv, töihin päässee sillä että soittaa ja pyytää duunia .
t. lehdenjakaja(yhtä lehteä, pyörällä, kerrostaloihin
tuohan olisi juuri paskin mahdollinen, yhtenä kriteerinähän oli "...mutta aika kuluu mukavasti."Eiköhän tässäkin pisimmän korren vedä maa- ja metsätalousministeriön valastarkkailija. Edellinen veitikka nähty joskus 70-luvulla, ja seuraavat havainnot heti perään 2007. Varmaan saa raporttien kanssa sykkiä ihan sikana. :D Palkkakin on varmasti 3000+€/kk.
Harmi että pesti on täytetty, muuten olisin laittanut paperit menemään. :D
Vartijan homma valvomossa, itehä just ton etusivulla olevan turvallisuusvalvojan kurssin kävin. Valvomossa istun n.2000/kk tv katonMoikka!
Elikkä tää on homman nimi. Kaikki keneltä löytyy tuollainen työ, niin ilmoittautukaa ketjuun ja kertokaa mitä teette? Lisänä voisi myös kertoa Mahdollisen koulutuksen jonka työnne mahdollisesti vaatii, sekä ikänne.
Onko tällaista ammattia olemassakaan? Stressiä nyt saa vähän ollakkin, mutta ei mitään jatkuvaa negatiivista stressiä...
Kysyn tätä siksi, koska olen itse valmis vaikka uran vaihtoon, koska nykyinen duuni on niin perseestä. Palkka onkin ainut hyvä työssäni. Sellainen elämä ei oo mua varten, joten ajattelin että olen valmis tiputtelemaan vaikka palkkaa. Ei se raha ole kaikki kaikessa, vaihtaa auton halvempaan ja selviää heti huomattavasti vähemmällä rahalla.
Miten paljon noita lehdenjakohommia olis saatavilla? Miten paljon noita autolla ajettavia piirejä on, pääsekö helposti hommiin? Jos sen +1500e tosta hommasta sais niin kiinnostais kyllä.
Jostain autopiireistä saa omalla autolla jotain kilometrikorvaustakin?
Miten paljon noita lehdenjakohommia olis saatavilla? Miten paljon noita autolla ajettavia piirejä on, pääsekö helposti hommiin? Jos sen +1500e tosta hommasta sais niin kiinnostais kyllä.
Jostain autopiireistä saa omalla autolla jotain kilometrikorvaustakin?
Kyllä varmasti löytyy noita hommia, porukkaa haetaan usein tekemään kaiken maailman lomituksiakin sun muita.
Ite olen noista hommista vähän eri mieltä, kun "Juves". Sen vaan sanon, että paskempaa ja tylsempää hommaa saa hakea! Vitutuksen määrä on huikea, kun painat 5 viikonloppua töitä putkeen, aina 7 yötä peräkkäin + yks vapaa yö. Vapaa-aikahan tuossa käytännössä menee kaikki. Joillekkin tommonen tietysti saattaa sopia, mutta ei minulle ainakaan.
Tuossa hommassahan on myös suuri vaara tulla jonkinlaiseks hulluks erakoks. :D Valehtelematta joka kolman lehdenjakaja oli, anteeks vaan, hieman reppanan olosia hiljasia hissuttajia. Töissä saa kyllä olla yksin, eikä tarvi kellekkään puhua, jos siitä tykkää.
Tuohon työstressiin auttaa kun hommaa työn jota oikeasti haluaa tehdä.
Olin ite 13v kun päätin mitä teen "isona", ja sitä hommaa on takana kohta kymmenisen vuotta.
Kun ei ketuta koko ajan siellä töissä, on vapaa-ajallakin paljon rennompi olo. Eikä esim vkonloppuna tarvitse murehtia, että "v**tu kun pitää maanantaina mennä taas sinne töihin".
Kokeilkaapa huviksenne, voi elämänlaatu muuttua yllättävän paljon.
Mä taas oon miettinyt, jotta josko lopettais tän pelkän palkan eteen tekemisen ja siirtyis muihin hommiin. Olisin valmis jopa pudottamaan 1/3 osan palkasta pois, mikäli löytyisi mielekäs ja haastava duuni päiväsaikaan.
55k€ vuosi ei ainakaan itselle enää korvaa jokapäiväistä vitutusta, mitä tuntee töihin lähtiessä. Töissä ei tarvi kyllä päätä stressata, tekee vaan mitä tarvii tehdä ja that's it. Tuossa se ehkä suurin miinus onkin, yllätyksettömiä ja yksitoikkoisia töitä 3:ssa vuorossa.