n.2000e/kk palkka, ei stressiä, mutta aika kuluu mukavasti. Kellä on tällainen työ?

palkka yli 2000e ...check
Aika kuluu ...check

Ei stressiä ...nojaa. Sen verran luterilainen työmoraali (ora & labora, rukoile ja tee työtä :D ) että pakko ottaa stressiä. Toisaalta paisuttamalla kiireettömien töiden pinoa stressikin helpottaa kunhan valehtelee itselleen tarpeeksi uskottavasti että ne hommat kerkeää tehdä sit myöhemmin jossain välissä. Ja kyllähän yhden homman saa aina tehtyä ja 1-2 tulee sillä aikaa pinoon lisää.

insinööri, mekaaninen suunnittelu. Hommat on tyyliin suunnittele, teetä & kasaa proto, viilaa ja höylää kunnes laite myyntikunnossa ja sit pakolliset dokumentit (ja loput työt sinne todo - pinon pohjille ;) ) ja uuden homman aloitus

Tuokin riippuu todella paljon firmasta, varsinaisessa suunnittelutoimistossa yleensä lepposaa, ns. oman firman tuotetta suunnitellessa sitten kiireempää(joka kyllä oman tiedon mukaan näkyy myös palkassa suht hyvin)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Menee vähän offtopikiksi, mutta mä kyllä melkeinpä väittäisin, että ihan normikaverikin pääsee sm-tasolle fudiksessa tai lätkässä jos vain aloittaa lajin riittävän nuorena, saa siihen vanhempiensa täyden tuen luonnollisesti korvaa mahdollisesti puuttuvat lahjat harjoittelulla. Niin ja luonnollisesti säästyy isommilta loukkaantumisilta.

Ei varmaan pääse tolle tasolle noin vaan. Itekin pelannu A-junnujen 1-divaria ja miesten 2 ja 3-divaria futiksessa. Ja tuli treenattua aikanaan ihan kovaakin. Paljon kiinni joukkueesta missä pelaat, tuuristakin ja paljonko olet panostamaan lajiin. Siinä iässä ku lajipohjat tehdään, niin kiinnostaa monesti vähän muutkin asiat. ;)

20e/h, mitä helvettiä?

20x8x5x4=3200 eli perustuntipalkka vuorotyössä koneasentajana eräässä alihankintafirmassa.
Siihen ylityöt päälle niin tuo 3000e on netto.

Kaveri kokoaa työkseen kaivoskoneita, ja palkka on juurikin n. 3000e. Tosin lain sallimat ylityöt hänellä tulivat täyteen jo keväällä. Hommia kyllä riittää, mutta vastaavanlaiset työpaikat taitavat olla vähissä.

Muuten autoalan palkat asentajilla (korjaamo) on ihan perseestä. Erittäin hyvä asentaja hyvänä kuukautena 2500€/brutto...

Nimenomaan, taitaa olla myöskin kaivoskoneita tms. Autonasentajan koulutuksella se kaverikin sitä tekee, eihän autonasentajat todellakaan itsessään rahoiksi lyö vaan se on kovaa hommaa kilpaillulla alalla. Oma firma taitaa olla ainoa keino päästä rahoiksi mutta stressittömyys on siitä kaukana.

Tuli tämmönen hauska kyssäri mieleen että paljonko lätkähallien kentänhoitaja(vai mikä lie jääkonekuski) tienaa? :D Siinä olis letkee duuni. Just cruuuzin

No ei taatusti paljoakaan. Ainakin ovat AINA niin vittuuntuneita duuniinsa (yhtä poikkeusta Malmin jäähallissa lukuunottamatta, tsemit sinne) ettei niille yleensä uskalla edes puhua.

Paikallisen hallin hoitaja saa n. 5000 rahaa kuussa, sama mm. urheilukentällä. Noilla kavereilla on tapan sit palkata siihen joku esim. 2500e/kk hintaan, jolloin itelle jää ihan hyvin rahaa kouraan.

Ei ole Helsingissä. Tuskin ne rahaa käärivät siellä mestoilla pyörii, kun ne on toisen siihen palkannu. Niitä varmaan vituttaa niinku missä tahansa muussaki duunissa.

Paljonkohan esimkerkiksi kisiksen hallivahdit tienaa? Siitä kun ohi kävelee niin vaikuttaa että suurin pulma päivittäisissä askareissa on iltiksen ristikon täyttäminen. Veikkaan tosin että saattaa tosta parista tonnista jäädä puuttuumaan pari pelimerkkii palkkakuitissa.

Paljonkohan esimkerkiksi kisiksen hallivahdit tienaa? Siitä kun ohi kävelee niin vaikuttaa että suurin pulma päivittäisissä askareissa on iltiksen ristikon täyttäminen. Veikkaan tosin että saattaa tosta parista tonnista jäädä puuttuumaan pari pelimerkkii palkkakuitissa.
No ne tienaa sen 5000 €. Mä tiedän sen vaikka mulla ei omaa kokemusta olekaan, mä luin niin netistä.

Nyt täytyy kyllä ilmoittautua. Brutto n.2100 tosin työaika 10h päivä josta ehkä 2h lepin ottamista, kiire hyvin hyvin harvoin. Ehtii hyvin hoidella omia asioita työaikana eikä kukaan valvomassa/nalkuttamassa. ...Niin ajan kuorma-autoa
Sama, ajan tosin tällä hetkellä pakua Itellan alihankkijalla, rentoa duunia ja aikaakin jää päivisin loikoiluun. Stressikin on vähän monipiippunen juttu, monet ottaa stressiä pienistäkin asioista, kuten minä, mutta aika vähän sitä tässä työssä on. Palkasta en ole ihan varma, mutta ei se ainakaan kauheasti alle 2000e jää.

Paikallisen hallin hoitaja saa n. 5000 rahaa kuussa, sama mm. urheilukentällä. Noilla kavereilla on tapan sit palkata siihen joku esim. 2500e/kk hintaan, jolloin itelle jää ihan hyvin rahaa kouraan.
Tarkoitatko että heille maksetaan 5000e/kk vai että heidän palkkansa on 5000e/kk?

Anyway, jos palkkaavat jonkun "alihankkijan" tekemään 2500e/kk palkalla homman niin ei siitä itselle kauheasti jää henkilöstösivukulujen (ja muiden kustannuksien) jälkeen näppiin. Uskoisin, että ainakin 2.5x palkka joutuvat pyytämään sairastapauksten jne kattamiseksi. Jos eivät sitten pidä vaikka neljää hallia (20 000e/kk) parin työläisen ja yhden omistajayrittäjän voimin pystyssä.

Puhutko sinä nyt jostain kentänhoitajasta vai jostain urheiluhallin johtajasta? Joku perus kentänhoitaja ei kyllä millään tienaa viittä tonnia kuussa.

Tarkoitatko että heille maksetaan 5000e/kk vai että heidän palkkansa on 5000e/kk?
Palkka on.

Puhutko sinä nyt jostain kentänhoitajasta vai jostain urheiluhallin johtajasta? Joku perus kentänhoitaja ei kyllä millään tienaa viittä tonnia kuussa.
En tunne urheiluhallin johtajia. Kentänhoitaja oon itse ollut ja tiedän kyllä mitä kaupunki maksaa sille, joka ks. puljua pitää pystyssä.

:hyvä:

Muutenkin eikö tän nyt voi kääntää niin päin, että mistä duunista nyt edes onnistuu saamaan alle 2000e kuussa jos vähän jotain yrittää. Löysiä duunipaikkoja suomi nyt on pullollaan eikä jollain kahdella tonnilla kenenkään pitäisi stressata mistään.

Palkka on.

En tunne urheiluhallin johtajia. Kentänhoitaja oon itse ollut ja tiedän kyllä mitä kaupunki maksaa sille, joka ks. puljua pitää pystyssä.

Kyseessä ei kuitenkaan taida olla ihan perus kentänhoitajan palkka. Viime vuoden talousanomien mukaan kunta-alan kentänhoitajien keskiansio oli vuonna 2007 1956e/kk, liikuntapaikanhoitajien 2103e/kk ja kenttämestarien 2183e/kk.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom