Nöyrtyminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niko 79
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
45
No nyt joutuu nöyrtymään ja toteamaan itsensä todella heikoksi ja huonokuntoiseksi.Päätin että nyt pitää saada treeneihin järkeä ja otin ohjausta.No ohjaus alkoi eilen ja voi helvetti,muutama liike todella pienellä vastuksella ja olin aivan poikki! hirveät tärinät vielä illallakin.Aikaisemmin olen treenannut ihan mutu tuntumalla ja olen varmasti tehnyt todella paljon virheitä.Joten suosittelen ohjauksen ottamista aloittelijoille ja miksei myös enemmän treenanneille,sillä ainakin oma ajatus maailmani treenaamisesta muuttui täysin.Eli ei ne suuret painot vaan puhtaat liikkeet.

Täälläpäin nuo asiantuntevat neuvojat ei ole noin hyviä...
Katoin ku joku oli ottanu salille neuvojan ni täytyy sanoo että se opetti heti alkuunsa päin P:tä

Mutta hyvä että jossain on :thumbs:

Niko 79 sanoi:
Eli ei ne suuret painot vaan puhtaat liikkeet.

Kyllähän se on niin että suuret painot ja puhtaat liikkeet.

:kippis1:

Niko 79 sanoi:
... Aikaisemmin olen treenannut ihan mutu tuntumalla ja olen varmasti tehnyt todella paljon virheitä.Joten suosittelen ohjauksen ottamista aloittelijoille ja miksei myös enemmän treenanneille,sillä ainakin oma ajatus maailmani treenaamisesta muuttui täysin.Eli ei ne suuret painot vaan puhtaat liikkeet.

Hieno asia. Viitsisitkö ehkä valistaa minkälaista uutta ohjaaja opetti, minkälaisista "huonoista" tekniikoista pääsit eroon?

Olis kiva kuulla. Ties vaikka sitä itsekin jurnuttaisi ihan poskelleen joitain lihasryhmiä (nojuu reilu puol vuotta treenanneena - epäilemättä). Ei kannata toistaa muiden virheitä. :)

Eli käytiin läpi treenejä nyt lähinnä jaloille.Jossa esim pohkeita olin tahkonnut suht koht isoilla raudoilla.saamatta tuntumaa.nyt vastusta pienennettiin huomattavasti ja pyrin tekemään liikkeen niin että ala asennossa venytys tuntuu kunnolla ja se viedään ns loppuun saakka ja työntö vaiheen alussa painoja ei pompauteta vauhdilla ylös vaan rauhallisesti liikkeen loppuun asti ja lopussa pito.Hack kyykyssä liike vietiin kanssa ihan niin alas kuin mahdollista rauhallisesti ja ja ylös tulo myös pompauttamatta ja niin ettei lantio lähtenyt vääntymään sivulle vaan liike oli koko ajan kontrollissa.samalla pyrittiin koko ajan siihen että liikkeet tuntuu siinä lihaksessa mitä harjoitellaan eikä kiskota niitä painoja muita lihas ryhmiä käyttäen ja rasittaen.painot pieneni ja toistoja tuli enemmän kuin ennen harjoitellessani,mutta nyt tuntuu siltä että treeni meni sinne mihin pitikin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom