Näitä threadeja et tule näkemään (huumor..)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä se nyt pojat on sillä tavalla, että tämän foorumin ylläpitäminen jää tähän... Mua ei nimittäin kiinnosta enää yhtään tämä pakkis, ja olenkin aina ajatellut, että erotiikka-alalle kaivataan minunlaisiani miehiä...

Ehkä kuukauden huonoin ja mauttomin yritys... Elkää vetäkö herneitä neniin :nolo:

Se oli TURNOFF:

MissEvilEve sanoi:
Taas tuli jokaviikonloppuinen baarireissu heitettyä ja pokattua erästä todella komeaa balettitanssijaa muutaman kymmenen siiderin rohkaisemana. En kyllä yleensä perusta kynäniskoista, mutta tämä henkilö todellakin sai jalat alta tältä tytöltä! Samana iltana päädyinkin sitten sänkyyn ko. herrasmiehen kanssa, mutta epäonnekseni pelästyin aivan jumalattomasti hänen nykäistessään housut alas juuri ennen h-hetkeä: Hänen alapäänsä oli ajeltu! Siis mikä teitä miehiä oikein riivaa? Kaikenlaista on elämän varrella tullut toki nähtyä, mutta kyllä nyt miehillä karvoja pitää olla; mitä enemmän sen parempi! Kunnon puska siittimen ympärillä on parasta mitä tiedän ja karvaiset kivekset on ihana asia! :haart:

:lol2: Voi hitto... Tota ei todellakaan tulla ikinäkoskaanmilloinkaan näkemään :D

Originally posted by tuc

Ja vittu nyt riitti rehujen pureskelu! Saatana monta vuotta vetäny kaninruokaa naamaan mut nyt meni hermot! Kävin ostamassa itelle kunnon kebabin jauhelihalla ja hevosella maustettuna. Iltapalaksi aattelin vetää naapurin koiran ja juon hirvenverta palan painikkeeksi. Hoksasin sen, ettei tuossa rehussa oo mitään oikeaa proteiinia niinku lihassa on. Ettekä saa tähän mitään lähdettä koska pitää uskoa silloin ku mies sanoo. Aion myös hakea erikoisluvalla inttiin jos sen vaikka vielä vois käydä.. Vituttaa olla tämmönen sivari

;)

"Vituttaa niin ankarasti":

Prayer sanoi:
Voi hellanlettas sentään, että nyt harmittaa!

Random pakkislainen sanoi:
Noh, mikä nyt on? Onko joku kussut sun muroihin? :dance2:

Prayer sanoi:
Eikäkö mää olin vaan shoppailemassa tuolla kaupungilla viikonvaihteessa, ja yks kaks yllättäen kuin taikaiskusta mää näin levyhyllyssä Disturbedin uusimman plätyn... Nooh, ei kestänyt kovinkaan kauaa, kun mä olinkin jo ostanut sen ja posotellut uudella Ford Focucsella kotio kuuntelemaan. Mutta pirskatti vieköön! Se oli harmikseni harvinaisen tyhjää musiikkia. Siis ihan sisällötöntä. Eihän siinä auttanut sitten muu kuin palauttaa se takaisin kauppaan... :( (Ostin muuten tilalle Jari Sillanpään kootut kipaleet -albumin. Piristävää mussiikkia! Se mies kyllä tietää, miten kansaa viihdytetään. Ah, ja niin komeakin vielä. :worship:)

Mutta onneksi olen kuitenkin löytänyt Jeesuksen elämääni ja pahat teot on täten korvattu. Tästä on nyt huomattavasti mukavempi jatkaa etiäpäin! Ja ilman alkoholia, luonnollisesti! :)

:piis:

Ja OT, tuliko paistijauhelihasta ikinä yhtään kuvaa tänne?

Virallisesti leimattiin trolliksi mutta kutina on että tiedän nimeltä tyypin. Saatan kyllä erehtyä kaverista, mutta jos epäilykseni osuu oikeaan niin ei kirjaimellisesti meinannut mahtua ovesta salille kun erikoispitkää vyötä kävi ostamassa... Mikäli siis sukunimi alkoi S:llä...

Sain naista-thread by Stander

Tänne siis kaikkia ihania tarinoita siitä, miten kohtasitte elämänne Suuren Rakkauden. Muutkin mehutukset naisen saamisesta hyväksytään.

Itse olen ihastunut 150-senttiseen uhkean muodokkaaseen ja rehevän pulleaan kirjastonhoitajaan. Tapasin hänet viettäessäni aikaa internet-palstojen ulkopuolella. Olen söy in laav. Lopetan tatin hakkaamisen heti, koska en tarvitse enää omaa kättä nautinnon saamiseen.

Se tyttö on muuten saanut mut ymmärtämään että Depeche Mode on paskaa musiikkia. Ällöttää moiset brittihinttarit muutenkin.

JL90 sanoi:
Mä voin siis niin samaistua sun tuntemuksiin. Itsekin menin just eilisiltana baariin ja naiset kyseli saisko ne silittää mun simpanssia. No mähän annoin. Mulla oli hurjat orgiat kahden pubiruusun kanssa, vetelin niitä edestä, takaa, sivulta, päältä, alta, ulkoa, sisältä, suoraan, vinottain, oikealta, vasemmalta ja keskeltä. Olin todellinen Rakkauden Ori ja kokeneena rakastajana viettelin maturemimmit ja tehtiin todella tuhmia juttuja. Vaikka ne milffit oli todella kokeneita, sain ne vaikuttamaan viattomilta pikkutytöiltä mun, kokeneen karjun, rinnalla. Nahkaa, PVC:tä, vaahtomuovia, bensaa, piikkiruoskia ja lehmänverta meni kiloittain ja litroittain.

Reinzell sanoi:
Kävin huorissa.. Maksoin panot turskalla ja salamoin tyttöjen sisään yhtä nopeasti kuin korppi paskoo Brandon Leen olkapäälle. Lopuksi poltettiin kirkkoja yhdessä.

Dinho10 sanoi:
Mäkin päätin vähän aikaa sitten kokeilla naista. Oli todella miellyttävä kokemus. Niin miellyttävä että päätin etten homoile enää. Tästä lähtien mun profiilissakin on vain kauniiden naisten kuvia. Jätän kaikenlaisen keijoilun ja homoerotiikan nyt täysin taakseni, mukaanlukien homobaarit ja jalkapallon.

Indica sanoi:
Teidän kokemukset on aivan mahtavia! Antakaas kun kerron omani:

Kerran olin kävelemässä puistossa selvinpäin, kun törmäsin varsin viehättävään ja miellyttävään hoikkaan brunettiin. Mun ihannenainen ei todellakaan ole mikään oksettava sotanorsu, joten tunsin, että nyt olen löytänyt elämäni naisen! Menin juttelemaan neidille mukavia ja kävimme kahvilla. Kaikki meni loistavasti ja nyt olen kihloissa ja jättänyt alkoholin kokonaan! Olen niin onnellinen ja tasapainoinen ihminen!

:piis: kaikille ;)

Sen kyllä huomaa ettei tule kovin aktiivisesti luettua enää muuta kuin treenipäivyreitä. En vittu tunne ainuttakaan noista uudemmista nimimerkeistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom