- Ikä
- 41
Piakkoin näemme...
Auts. Vähänkö otti osumaa mulla tuo. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Piakkoin näemme...
SerialLoser sanoi:Olen pitkään pohdittuani tullut siihen tulokseen, että kyllä useampi kulttuuri voi hyvinkin sekoittua yhteen rakkaassa kotimaassamme. Olen vain missannut muslimikulttuurin hyvät puolet johtuen voimakkaista ennakkoluuloistani. Olenkin nyt päättänyt adoptoida miesystäväni AKV:n kanssa 10 pientä muslimipoikaa Afrikasta - mieluiten Somaliasta.
reino sanoi:Oikeassa olet, kuomaseni! Minäkin olen nähnyt valon lopetettuani sen rasisti Jussi Halla-Ahon fanituksen. Tilasin tohon pihahommiin kolme tummaihoista maahanmuuttajaa. Pojat teki hommia minuutin, sen jälkeen pieksivät toisiaan lapioilla, varastivat omenat puusta, kusivat mun kasvimaahan ja sytyttivät autotallin tuleen, mutta kyllähän vieraiden kulttuureiden tapoja on suvaittava.
Originally posted by Richard75
Mitä vitun väliä jollakin autolla?!?! Tai no sen verran väliä, ettei ainakaan ikinä audia ...
Originally posted by Rodney
Voi jumalauta lopettakaa nyt tuo lihaksikkaiden ja kireiden akkojen valtaisa ja hallitsematon postaaminen. Eikä muutenkaan enää tälle palstalle tissiolentojen alastonkuvia..
Originally posted by Yhtä#hauista
Tein tänään hammeria kilon kässäreillä, meni kuus toistoa. Yritin kahden kilon, muttei noussut vaan. Luovutin sitten heti, salilla ei sovi karjua ja irvistellä, eikä ainakaan tsempata ja yrittää. Sit tein hauiksille vielä hauiskääntöä, katsoin ihaillen kolmen kilon kässäreitä, mut en mä sit niitä kuitenkaan jaksanut. Tein 2kg:n hantelleilla kolmoset. Ruokavalion suhteen oon syönyt nyt 1200 kcallaa päivässä. Oon tosi pieniruokainen. Pitää yrittää vähän tsempata syömisten kanssa, että pärjää Annielle aamupalalla Cumuluksessa tän vuoden expossa..
Originally posted by NGV
Mitä varten jotkut menevät kisapaikalle 1,5 tuntia ennen kilpailun alkua? Mä ainakin menen expohon vasta aina minuuttia aikaisemmin ku ovet avataan. En muutenkaan voi käsittää tuota yltiöpäistä fanittamista, niinku huutamista, kirkumista, fanikuvien ottamista.. On ne ihmeellistä porukkaa. Ne on varmaan just sitä geenitöntä porukkaa. Mulla on onneksi niin pirun nasevat geenit, että ei tarvi tommosia turhia juttuja harrastella..
Rankkuri sanoi:Päätin, etten enää koskaan postaa Ihkut ihmiset-threadiin.
Miten kukaan jaksaa katsella kaikenmaailman kuvagallerioissa itseään esitteleviä tyttö-raukkoja? Maturet ja varsinkin naiset, joissa on edes jotain josta ottaa kiinni, ovat enemmän minun makuuni.
;)Rankkuri sanoi:Tämmöisen söpöliinin kun sais
http://kuvake.net/profile.php?username=[aatsie]&image_id=2074576
Veisin sille joka päivä kukkia ja hieroisin sen niskoja.. sänkyyn hypättäis vasta papin aamenen jälkeen, koska rakkautemme kestää siihen asti kyllä!
Eihän tämän nyt tälleen pitäny mennä...
Rankkuri sanoi:Hohhoijaa, hankkikaa runkkarit ikäistänne seuraa, säälittävää että aikuiset miehet jaksaa edes huumorilla kuolata jotain pissiksiä herutuspalstoilta.
Hyvät Toverit!
Minua on viime aikoina yhä enenevissä määrin alkanut huolestuttamaan tämän suoritusyhteiskuntamme materiakeskeisyys. Usein istuskellessani esimerkiksi Kiasman kahvilassa soijalatteani nautiskellen kuulen 28–30-vuotiaiden, elämänsä alkutaipaleella olevien nuorten ihmisten haaveilevan tyhjänpäiväisistä asioista kuten asunnosta ja omavaraisuudesta. Mihin ovat jääneet henkinen kehitys ja pehmeät arvot? Mikäli sielu ei ole valmis työntekoon, ei sitä siihen tule pakottaa. Antakaa hyvät ihmiset itsellenne aikaa. Jatkuvia viisituntisia työpäiviä paahtaessa saattaa kevään ensimmäisen varpusen liverrys jäädä kuulematta ja siitä kierteestä ei ihan äkkiä palauduta.
Tiedän sanoa tämän tieteellisen tutkimuksen syvällä rintaäänellä, sillä olenhan tutkinut työuupumuksen ja liverryshavaintojen välistä korrelaatiota jo viimeiset 13 vuotta. Ensimmäiset kahdeksan vuotta kuluivat graduni parissa tutkien strutsien liverryksen ja uupumuksen välistä yhteyttä tutkiessani. Lopputuloksena havaitsin, että strutseja ei esiinny Suomessa. Viisi vuotta sitten siirryin varpusiin aloittaessani väitöskirjaani, josta olen nyt kirjoittanut johdantokappaleen. Nämä vastannevat aika montaa vuosisataa käytännön yrittäjäelämää.
Tästä nuorelle, alun kolmissakymmenissä olevalle inehmolle saattaa herätä kysymyksiä esimerkiksi rahoituksen suhteen. Huoli on ymmärrettävä, sillä enhän itsekään saa apurahoja kuin 30 000 euroa vuodessa ja se ei todellakaan riitä tässä kapitalistisuomessa yhtään mihinkään! Mutta älkää toverit kantako huolta, yhdessä voimme kuitenkin valjastaa nämä täysin vääryyden kautta globalisoituneiden kapitalistisikojen haltuunsa hankkimat, itsestään rahaa suoltavat sammot valtion käyttöön (lukuun ottamatta ehkä suurimpia pörssiyhtiöitä) ja taata kaikille perusihmisoikeuksiin kuuluvat omistusasunnot, mersut ja kolme kertaa vuodessa tapahtuvan ulkomaanmatkan. Kaikilla en viittaa luonnollisesti pelkästään Suomen väestöön, vaan todellakin kaikkiin. Hyvien ystävieni Tarja Halosen ja Tommy Tabermannin kanssa tulimme valtion kustantaman oopperan ja vuosikertapunaviinin äärellä myös puhuneeksi hieman asiaa ja totesimme, miten väärin olisi riistää tämä perusihmisoikeus muiden maiden asukeilta. Kaikki tämä tapahtuisi tietysti ilman työntekoa, sillä kuten tiedämme, kaikki mitä tarvitaan, on runsaasti hyvää mieltä ja solidaarisuutta.
Eläköön vapaus!
Eläköön veljeys!
Eläköön tasa-arvo!
:piis:NGV sanoi:Sain äikän kokeesta kympin.
Sumu sanoi:No no, pojat koitetaan nyt pysyä topikin aiheessa. Jos menee kauheaksi offtopikiksi, niin joudun ehkä jopa harkitsemaan topikin lukkoon laittamista. Se ei olisi enää kivaa.
------------------------------------------------------------------------Sumu sanoi:Morjensta kaikki! Ihana keli pihalla ja kaikki on muutenkin vallan mainiosti. Temmeltäkää lapset vapaasti täällä ja jauhakaa niin paljon offtopicia kuin vain ikinä kerkiätte, minä nimittäin menen katsomaan PÄIVÄKAHVIT telkusta! Ihanaa!
------------------------------------------------------------------------MissEvilEve sanoi:Vittu mul on pienet tissit. Kantsisko meitsin ottaa silarit?
------------------------------------------------------------------------NEUTRAALI sanoi:Ok, olet oikeassa, myönnettäköön. Minä olin väärässä tämän kulmasoutuasian kanssa.
MissEvilEve sanoi:Mua ei kiinnosta paskaan muiden ihmissuhdehuolet, sänkypuolen huolet, huolet, lähimmäiset, miehet, naiset, lapset, tai muut ihmiset tuolta väliltä.
Kyllästyin seksiin, vaikka löysinkin seksuaalisuuteni vasta eilen. Taidan olla frigidi. Tästä lähtien suostun Megiksen kanssa yhdyntään vain lauantaisin, saunan jälkeen, peiton alla, pimeässä, silmät kiinni, lähetyssaarnaja-asennossa.
Päätin olla kirjoittamatta posteja, joiden pituus ylittää 8 lausetta.
"Se hieroo voidetta ihoonsa"
Ai jumalauta... repesin :DDD Mikä soli se elokuva mis toi oli?
Ei vittu mä en jaksa teidän kanssa, yhtäkään miittiä en enää järjestä. Nyt saa loppua nämä turhanpäiväset juoksut Pullan ja mun kämpillä. Ei kiinnosta yhtään mokomat juorupiirit kymmenien ns. punttimimmien ympäröimänä. Keksikää parempaa tekemistä, hankkikaa vaikka elämä.
Ihan kamalan näkösiä noi kaikki kehonrakentajat :urjo: varsinkin noi kaikki suonet niillä, niinku ihan hirveetä ja oksettavaa!
Tykkään että miehen pitää olla semmosen luonnollisen, niinku kestävyysurheilijan näkönen :5:
Tämmöstä tyttöstä vaan pelottaa liian lihaksikkaat miehet, pienet miehet on musta niitä ihanimpia :haart:
Samoin kaikki fitness naiset, ihan älytöntä keikistelyä korkokengissä lavalla, ketä semmonen voi kiinnostaa!!
Ja ne silikonitissit on kaikista oksettavinta niillä :urjo: järkyttävän näkösiä pallukoita, ja muutenkin tuomitsen kaiken tuollasen epänormaalin kehonmuokkauksen, luonnollisuus kunniaan!!
Hulkki sanoi:XD Kävin tosa vähän baarissa XD Hitto oon ihan gänässä... vedin parikyt sidukkapulloo, voittaa muuten iänikuset roheiinijauheet koska vaan. Oli siellä paarissa änkkärikin ja sekin oli ihan tööt Hitto tanssittiin sitten änkkärin kans koko ilta, ihan mahtava tyyppi, ei voi muuta sanoa... Mentiin jatkoille sen kans meitin kämpille ja pidettiin hauskaa ja sillee :haart:
Ei oikein viitti kertoo tarkempii yksityiskohtii kun toi änkkäri kuitenkin on alaikänen XD
Hihi, meen ny nukkuu. Huomen kyl pitäis treenata mun jo valmiiks mahtavan isoja etureiskoja, mut antaa olla. Homojen hommaa moinen.
Originally posted by Mike
Olen 100% samaa mieltä x:n kanssa. Ei ollut sarkasmia.
Hulkki sanoi:Voitan satavarmasti sen kisan. Itseasiassa ihmettelen miksi muut kilpailijat vaivautuu edes punnitukseen asti.
NEUTRAALI sanoi:17v, 110kg, 10% rasvoilla ja natu, ihan mahdollista. Ei siitä mitään kuvia tarvita todisteeksi.
Niih.
Originally Posted by NEUTRAALI
17v, 110kg, 10% rasvoilla,50cm hanska ja natu, ihan mahdollista. Ei siitä mitään kuvia tarvita todisteeksi.