Myytti puhki, White Pale Punisher uncovered! Video!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
andor sanoi:
:offtopic: Oma ääni kuulostaa aina oudolta kun itse kuuntelee jostakin nauhalta tai videolta.

Juu, toki. Mutta esim. joissakin digikameroissa ero on hämmästyttävän suuri verrattuna vaikkapa Windowsin ääninauhuriin tms. :whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan uskomaton jantteri:D

Joko podemonista on niitä kuvia? Millon kaupasta saa podemonpalloja missä on marko savolaisen muotosia karkkeja sisällä? :evil:

Luojan kiitos en ole tavannut kyseistä henkilöä livenä, ENKÄ TODELLAKAAN HALUA KOSKAAN NÄHDÄ! Sen mitä olen Mayorsin maailman mukavimmalta Suvilta kuullut, niin jätkä on sika suustaan ja sietäis saada selkäsaunan! Huumoria tai ei, jotain rajaa sais kuitenkin tyypin puheissa olla!

Eipä muuta.:curs:

Ei helvetti! :lol2:

Pode vaikuttaa aika supliikkimieheltä :rolleyes:.

Lupsakka kaveri. Joku kuvaussessio Nyyssölä tyyliin vois olla paikallaan? :)

Videos vas goood, the guy vas slick.. Dont know if he´s a dick or nöt.

Ei voi ymmärtää miten jotkut saa tosta videosta sellaisen kuvan, että äijä on ihan normaali. Mua ei naurattanut ainakaan tippaakaan. Katsoin vaan suu auki, että miten ihminen voi olla noin pihalla. Jotkut kohdat voisi ottaa huumorilla, mutta seuraava lause taas kumoaa senkin luulon. Tolla ei oikeasti nouse hissi ihan vintille asti. Kyllä huumorin erottaa totaalisesta dorkailusta.

Powerhousu sanoi:
Ei voi ymmärtää miten jotkut saa tosta videosta sellaisen kuvan, että äijä on ihan normaali. Mua ei naurattanut ainakaan tippaakaan. Katsoin vaan suu auki, että miten ihminen voi olla noin pihalla. Jotkut kohdat voisi ottaa huumorilla, mutta seuraava lause taas kumoaa senkin luulon. Tolla ei oikeasti nouse hissi ihan vintille asti. Kyllä huumorin erottaa totaalisesta dorkailusta.

Kyllä sen huomaa, että se yrittää vedettää oikein kunnolla. Pölisee jostain siideridietistä, vaikka varsin hyvin jopa se tietää, ettei tommonen voi toimia. Ei sille kukaan naurais, jos se olis selostanut proteiinisynteesin vaikutuksesta ihmiskehoon. Hakee huomiota kuin pieni lapsi konsanaan. Toiset tykkää mansikoista, toiset mustikoista, mutta poutsa pitää omenoista...

Anonymous sanoi:
Kyllä sen huomaa, että se yrittää vedettää oikein kunnolla. Pölisee jostain siideridietistä, vaikka varsin hyvin jopa se tietää, ettei tommonen voi toimia.
Musta taas tuntuu, että Pode ajattelee toisella tavalla. Siis siideridieetti voi kyllä toimia ihan hyvin, kunhan vaan kalorit on tarpeeksi alhaalla. Itsekin sanoo, että kalorit ratkaisee. Se taas on eri asia miten järkevää tollainen on, mutta sitä Pode ei tunnu ajattelevan. Jotenkin tosta vaan paistaa läpi totaalinen tyhmyys.

Powerhousu sanoi:
AIVAN, tätä samaa minäkin mietin ja sen takia kirjoitinkin että huumoriahan on monenlaista:)

Nojoo mun mielestä toi kaveri on ihan pihalla maailmanmenosta :D
Se on vaan enää myyttinä että onko toi oikeesti noin pihalla vai vetääkö se klovniroolia huomiota kerätäkseen :O

Bisley sanoi:
Luojan kiitos en ole tavannut kyseistä henkilöä livenä, ENKÄ TODELLAKAAN HALUA KOSKAAN NÄHDÄ! Sen mitä olen Mayorsin maailman mukavimmalta Suvilta kuullut, niin jätkä on sika suustaan ja sietäis saada selkäsaunan! Huumoria tai ei, jotain rajaa sais kuitenkin tyypin puheissa olla!

http://www.createphpbb.com/phpbb/viewtopic.php?t=950&mforum=whitepaleforum

Tost videost sain ihan positiivisen kuvan, ettei pode oiskaan ihan seko... mut nää sen jutut, sen omalla huippusuositulla foorumilla palautti mut maanpinnalle:D

http://www.createphpbb.com/phpbb/viewtopic.php?t=931&mforum=whitepaleforum

En taas oikeen tajua, mihin se pode oikeen noillakin jutuillaan pyrkii...

Loistava foorumi:

Our users have posted a total of 117 articles
We have 2 registered users
The newest registered user is Body Builder 2
Vapise Pakkotoisto. :D

Bisley sanoi:

Puhumattakaan siitä, että se puhuu oikeasti kovista hemmoista paskaa:
http://www.createphpbb.com/phpbb/viewtopic.php?t=950&mforum=whitepaleforum

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom