Myytti puhki, White Pale Punisher uncovered! Video!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
nevahood sanoi:
ps. Millos Pode on kaupalla? Oishan tuokin eräänlainen vetonaula...
Mä menisin varmasti juomaan kupin (kylmää) kahvetta, pyytämään nimmarin ja ottamaan "Minä ja Pode" kuvan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsekin kyllä huvittuneena katoin ton poden videon. Posetuksien aikana sai repeillä ihan kunnolla. Nauttiikaa nyt podemaniassa kun ehditte, aikaisemman kokemuksen perusteella ihmisiä kiinnostaa pelleily korkeintaan pari vuotta. Sen jälkeen Poutsi joutuu keksimään jotain muuta jotta pysyy osana suomalaista bodyelämää. Lajissa kun voi saada mainetta olemalla keskitasoa kovempi kisaaja tai vastaavasti "hiukan" kehnommassa kunnossa kuin muut kisaajat :D Jokatapauksessa huumorimiehiä pode näyttää olevan :)

Kaipa niinkin voi sanoa jos huumori ja yksinkertaisuus on yksi ja sama asia ;)

Vittu repeen tuolle Miken naurulle!

Oli kyl aika hervoton pätkä :lol2: melkein tipuin tuolilta kun pode riisu housut :D Sinne kun olis hyökänny joku vanhempi nainen ostamaan pojalleen protskua ,olis ollu ilme varmaan hyvä :lol2: Pojalt olis jääny protskut saaamatta ja mamma olis sanonu että siel hyppi jo joku kalsareis varmasti sekaisin proteiini hormooneista. Meidän antero ei niitä saa :D

Kilkenny sanoi:
Tulee mieleen Jackassin Party Boy :D

Mike ja Poutsi vois alkaa kiertelemään kameran kanssa tavaratalojen hifiosastoilla. Laittas tehokkaimmasta vermeestä tulemaan kunnon bassojytkettä ja sit Pode toteais "I wanna pose. I wanna pose right now". Sit vaan vaatteet helvettiin ja vapaaohjelmaa kaupan asiakkaille. Kyllä jackass kalpenis ton rinnalla.

:hyper: :lol2: :david: :hyper:

Mike: ootkos joskus kysynyt ihan kasvotusten Timolta, että miks se menee kisaamaan? Ois kiva keskustella siitä meinaan sen kanssa :)

Voi vidu,mä en saa auki tota videota,vaiks koitin päivittääkin quickin jne.Help!Haluaa nähdä poden.

Ei hitto,juu sain näkymään.Tuli mieleen joku Tom Green,kun tekee tarkoituksella itsensä naurunalaiseksi.Oli hyvät tausta hirnumiset. :) Juu,kai se pode koittaa saada itseään vaan show-mieheksi,huumoria lajiin,koska ei tossa kyllä lihasten kanssa ole mitään tekemistä.

Ei jumalauta, ekan kerran kun katoin niin ihmettelin vaan että mitä hittoa. Mitä useemman kerran katoin sitä enemmän rupes repeilemään.

Miken epätoivoset "niin mut tota... entäs se...", "mutta entä se...", "muttota..." aiheutti repeilyä jo, sitte toi most musculariin reagointi vilpittömällä naurulla räjäytti potin. Tulee oikein sydämestä "voi vittu".

Ei saatana, kyynelet silmissä pitää pidätellä naurua ettei luennoitsija rupee ihmettelemään. :lol2: :lol2: :lol2:

"Tällä hetkellä kaloritarvetta ei ole." :)

hmm... :eek:

Ens kerran ku mää tuun kaupalla käymään, niin kamerat valmiiks.. tuun munasillani ja vetäsen seisokin siinä eessä ja sitten voin posettaakkin :jahas:

Mä oon kattonu ton tässä päivän mittaan joku 5-10 krt. Vielä jaksaa naurattaa. :lol2: Paras kohta on se, kun Mike heittää sen selkäposen jälkeen sen "Hyvä"-kommentin -samaa äänensävyä käytetään pienelle lapselle kun hän tekee jotain omasta mielestään uskomatonta, mikä ei kuitenkaan aikuisen mittakaavassa ole kovinkaan erikoista.

Ja toinen on kun Pode alkaa posettamaan jalakoja:
"Eiiit, et vittu rupee... *reps*"

Melekone.

Onko kellään mitään tietoa, kuinka kauan tää Keravan lahja Suomalaisella kehoilulle on treenannut?

B.O.S.S. sanoi:
Mä oon kattonu ton tässä päivän mittaan joku 5-10 krt. Vielä jaksaa naurattaa. :lol2: Paras kohta on se, kun Mike heittää sen selkäposen jälkeen sen "Hyvä"-kommentin -samaa äänensävyä käytetään pienelle lapselle kun hän tekee jotain omasta mielestään uskomatonta, mikä ei kuitenkaan aikuisen mittakaavassa ole kovinkaan erikoista.

Ja toinen on kun Pode alkaa posettamaan jalakoja:
"Eiiit, et vittu rupee... *reps*"

itelläkin tuli tuo sama mieleen tuosta äänensävystä "hyvä" kommentista:lol2:
toinen tosiaan tuo "no niin" kun tulee ojentajaa, vähän kuin kummeli-kommentti...sieltähän se pikkuhiljaa alkaa ojentaja näkyä:D

sgege sanoi:
Mikellä on muuten paljon syvempi ääni kuin odotin.

Mahtaapi tehdä kamera tepposet Miken äänelle. Muistelisin että Mikellä oli ihan erillainen ääni taannoisessa rantaleijona pätkässä. Joskus kun on tullut kuvattua omia reenivideoita, niin on sitä monta kertaa tullut ihmeteltyä oman äänensä "outoutta". :evil:

Ei mitään myötähäpeitä! Meikän käsitys ainakin muuttu Poutsista kertaheitolla tän nähtyäni! Toihan vaikuttaa ihan rennolta jäbältä :D Toki hieman "persoonallinen".

EDIT: Tää on hauskin clippi internetin historiassa.

sgege sanoi:
Mikellä on muuten paljon syvempi ääni kuin odotin.

Ostakaa ja katsokaa Supermassan treeni-dvd. Siinä Miken ääni on aivan erilainen, ei mikään tuollainen limaiselta namusedältä kuulostava. :)

Kyllä täytyy sanoa että jos ei muuta löydy, niin itseluottamusta ainakin. Eihän tolle voinu olla nauramatta kun taustalta kuuluu pistä nyt helvetti se paita päälle ja molemmat nauraa.. :lol2:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom