- Ikä
- 39
Mä menisin varmasti juomaan kupin (kylmää) kahvetta, pyytämään nimmarin ja ottamaan "Minä ja Pode" kuvan.nevahood sanoi:ps. Millos Pode on kaupalla? Oishan tuokin eräänlainen vetonaula...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä menisin varmasti juomaan kupin (kylmää) kahvetta, pyytämään nimmarin ja ottamaan "Minä ja Pode" kuvan.nevahood sanoi:ps. Millos Pode on kaupalla? Oishan tuokin eräänlainen vetonaula...
Kilkenny sanoi:Tulee mieleen Jackassin Party Boy :D
Mike ja Poutsi vois alkaa kiertelemään kameran kanssa tavaratalojen hifiosastoilla. Laittas tehokkaimmasta vermeestä tulemaan kunnon bassojytkettä ja sit Pode toteais "I wanna pose. I wanna pose right now". Sit vaan vaatteet helvettiin ja vapaaohjelmaa kaupan asiakkaille. Kyllä jackass kalpenis ton rinnalla.
B.O.S.S. sanoi:Mä oon kattonu ton tässä päivän mittaan joku 5-10 krt. Vielä jaksaa naurattaa. :lol2: Paras kohta on se, kun Mike heittää sen selkäposen jälkeen sen "Hyvä"-kommentin -samaa äänensävyä käytetään pienelle lapselle kun hän tekee jotain omasta mielestään uskomatonta, mikä ei kuitenkaan aikuisen mittakaavassa ole kovinkaan erikoista.
Ja toinen on kun Pode alkaa posettamaan jalakoja:
"Eiiit, et vittu rupee... *reps*"
sgege sanoi:Mikellä on muuten paljon syvempi ääni kuin odotin.
sgege sanoi:Mikellä on muuten paljon syvempi ääni kuin odotin.