Myytti puhki, White Pale Punisher uncovered! Video!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Jotenkin käsittämättömän vapauttava video; hulluus on voimaa, häpeä ja häpeän pelko kahlitsee liikaa meitä. Ja kaikki pisteet Podelle hyväntuulisesta asenteesta elämään ja ilmeisesti myös itseensä. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sairas hullu se on, sanon mie! :hyper:
Ehkä jossain määrin hyvälläkin tapaa.:D

Toi video on jaossa siellä "toisella" laudalla myös. Onkohan se nyt ihan ok, kun se on kuitenkin Miken kuvaama Pakkista varten ja vielä VIP osiolla?

AW88 sanoi:
Toi video on jaossa siellä "toisella" laudalla myös. Onkohan se nyt ihan ok, kun se on kuitenkin Miken kuvaama Pakkista varten ja vielä VIP osiolla?

ei varmasti ole ok kun vip-puolen säännöt kieltää kaikenlaisen linkittämisen muualle ja jotta se on levinnyt niin jonkun on se täytynyt linkittää tai joku on velhona sattumalta kyseiseen tiedostoon eksynyt kun on paskaa osoiteriville kirjoitellut, joka on ERITTÄIN epätodennäköistä.

Hmmm. En nyt tiedä mitä Podesta ajattelisin, kun tuon videon perusteella ukko tuntuisi melkeinpä normaalilta klovniroolia vetävältä tyypiltä, mutta toisaalta minua ihmetyttää melkoisesti se, että Pode käy usein Mayor'silla pelkästään hengaamassa monta tuntia putkeen aulassa lehtiä lukien ja ties mitä sekoillen. Kun Podelta kerran kysyttiin miksei hän koskaan treenaa oli Pode valittanut treenaamisen olevan liian kallista, sitten tokaissut heti perään että voi hän toki tässä aulassa punnertaa (rupesi sitten tekemään Mayor'sin aulassa etunojapunnerruksia). Kerran Pode oli tullut Mayor'sin aulaan hengailemaan naama mustaksi jollain teatterimaalilla tms. maalattuna. :confused:

AW88 sanoi:
Eipä pahemmin yllätä. Jos sieltä joskus löytyy jotain mikä ei liity Pakkotoistoon, niin yllätyn. Nussikoon ihan rauhassa, ei kulu meidän kaista kun mbnetissä on. Eri asia on, että kuka vuon on vuotanut.

VIP-osiolta ei laiteta juttuja muualle, siksi ne täällä on jos senvertaa ei kaalissa leikkaa.

Mun mielestä tossa on parasta toi miinuskalori dietti-jutska. Pode haroo kädellä ilmaa, kuin hakien mielensä kätköistä oikeaa vastausta lukuisista treenimetodeista.
Mike jos olisi kysynyt Poden plussakalori bulkista, olisi Pode taas haronut ilmaa kädellään ja vastannut: "Plussakalori bulkki...yhessä siiderissä on 300 kaloria yms..."

Turha pätkä mun mielestä, näkeehän sen ettei kaikki ole ihan kotona.

Mik99 sanoi:
Mahtaapi tehdä kamera tepposet Miken äänelle. Muistelisin että Mikellä oli ihan erillainen ääni taannoisessa rantaleijona pätkässä.

Itsekin luulin aluksi, että ääni kameran takaa olisi ollut Jounin.

Aika loistava video, näkee tuosta Podesta tosiaan että ei se tyhmä oo. Se varmaan nauraa partaansa oikein kunnolla kun kaikki pitää sitä aivan kahjuna. Kun itekin pystyisi suhtautumaan itteensä ja tekemisiinsä vähän tuohon tyyliin välittämättä yhtään mitä muut ajattelee.

Miken naurukohtaukset aika kuninkaallisia, eikö kenellekään muulle tule mieleen Juha Veijosen ääni tuosta? Varsinkin Esa ja Vesa -elokuvassa kun se naureskelee Vesan auton hienouksille.."Eöörbääg..voi vittu!" :lol2:

Sepi80 sanoi:
Aika loistava video, näkee tuosta Podesta tosiaan että ei se tyhmä oo. Se varmaan nauraa partaansa oikein kunnolla kun kaikki pitää sitä aivan kahjuna.

Niinpä... se vaan vetää jotain ihme roolia, tiedä sitten mitkä tarkoitusperät sillä siinä hommassa on.
Samantyylistä lässytystähän se Halmekin aina veti, ei siitä ois muuten kukaan kiinnostunu. Haluaakohan pode olla vaan esillä, vai lähteekö eduskuntavaaleihin:D

sgege sanoi:
Mikellä on muuten paljon syvempi ääni kuin odotin.

Kumma olis jos olis kovin kimakka ääni, kun taustat ottaa huomioon. Äänihuulien muutokset ei ole kovin palautuvia.:D

Aidot naurut irtos kyllä tosta videosta.:)

Enemmän mä ihmettelen sitä että jengi ihmettelee että "mitä pode yrittää". Se ei yritä mitään, on vaan joka tilanteessa oma itsensä. Veikkaisin jotain etuotsalohkon vikaa. Ei näe omaa toimintaansa lainkaan ulkopuolisen silmin.

Pääasia että nauttii itse elämästään.

erkjetter sanoi:
ei varmasti ole ok kun vip-puolen säännöt kieltää kaikenlaisen linkittämisen muualle ja jotta se on levinnyt niin jonkun on se täytynyt linkittää tai joku on velhona sattumalta kyseiseen tiedostoon eksynyt kun on paskaa osoiteriville kirjoitellut, joka on ERITTÄIN epätodennäköistä.

Poliisiasia.

Pimee jätkä. Parasta oli noi Miken repeämiset. Varsinkin siinä kohtaa kun pode alko ottaa housuja pois. "Älä nyt vittu rupee":lol2:

Miksei mua naurata ollenkaan .. ?
Ihan fiksulta vaikutti, vaikkaki ruokapuoli taitaa olla hiukan hakusessa.

ei hyvää päivää...mulla ainakin pyöritti Media Player Classic ilman mitään ongelmia tota

Mik99 sanoi:
Joskus kun on tullut kuvattua omia reenivideoita, niin on sitä monta kertaa tullut ihmeteltyä oman äänensä "outoutta". :evil:
:offtopic: Oma ääni kuulostaa aina oudolta kun itse kuuntelee jostakin nauhalta tai videolta.

Mike sanoi:
Poutainen vierailee kovin usein Pakkiksen kaupalla ja aina se jotain skitsoa tekee. Nyt on sitten kaikilla mahdollisuus nähdä Pode ihan livenä, mies ei ole niin spede kuin netti antaa ymmärtää ja asennetta löytyy.

Video toistuu ainakin Quicktimella ja VLC playerilla.

Sisältää repeilyä :D

Ja tämä on poden luvalla täällä, en halua mollata miestä, haluan vain osoittaa miten asennepitoinen kaveri on.

http://koti.mbnet.fi/mtmm/pode.mp4

No jo on,Pitääkö jo Mikenkin aloittaa Podesta uusi aihe,eikö siitä pellestä ole jauhettu jo tarpeex :wanha: !

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom