Myytti puhki, White Pale Punisher uncovered! Video!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Joo ja tuo vitun sekoilu on jo mennyt IRL liian pitkälle. Tuo vitun säätäjä tulee aina kaupalle lokkimaan, vetää maidot ja hajotti meidän termoskannun survomalla sitä väkisin vaikka siinä oli lukitus päällä. Bannit tuli kaupalle, ei sitä voi sinne enää päästää. Jää roikkumaan tuntikausiksi ja häiritsee pahasti meidän työskentelyä. Toi Nyyssölä juttu menee jo vitusti yli.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pode on siis pistellyt 831 postausta tyhjälle foorumille. :rock:

Ei saatana mikä jätkä! Miten joku voi olla noin urpo? Ottakaa Mike se porukalla kunnon puhutteluun kun seuraavan kerran tulee hörhöilemään sinne kaupalle.

En ole saanut sitä avaattua millään johtuen koulun huonoista koneista, mutta nyt vihdoin sain sen avattua. Mutta nyt kun pääsin "toimiston koneella" katsomaan niin...

White Pale Punisher näyttää olevan "livenäkin" ihan kahjo. Olisin luullut sitä normaalimmaksi, tuntuu sinällään jotenkin sairaalta... No kumminkin todella hauska video. Miken nauru kruunasi kaiken... :)

Jos Pode painoi tuossa suunnilleen sen 67 kiloa ja oli noinkin löysä, niin kisoihin sen pitäisi tiputtaa painoa varmaan 55 kiloon, että olisi yhtä tiukka kuin muut. Lihasta ei ollut, hauikset olivat siedettävän kokoiset.

Tuon videon täytyy katsoa uudestaan ja uudestaan ja uudestaan... :)

Sitä poden julkisuudenhinkua tuli ruokittua liikaa.Onneksi ei asu täälläpäin.Ei välttämättä huumorintaju riittäs jos näkisin sen.

Juniori sanoi:
Ei saatana mikä jätkä! Miten joku voi olla noin urpo? Ottakaa Mike se porukalla kunnon puhutteluun kun seuraavan kerran tulee hörhöilemään sinne kaupalle.

Podehan vaatii vähintään kunnon "porukan" :lol2:

Ei toi musta ole lupsakka kaveri. Tyypillinen keravalainen idiootti.

Ps. olen muuten nähnyt kaverin livenä. ;)

JWO sanoi:
Tyypillinen keravalainen idiootti.
Hei hei nyt kyllä yleistetään ihan liikaa :D Ei pode ole mikään rotu johon me kaikki keravalaiset kuulutaan :D On tämä onneks sen verran iso kaupunki etten ole itse sankaria kertaakaan livenä nähnyt.

Hummerivirta sanoi:
Hei hei nyt kyllä yleistetään ihan liikaa :D Ei pode ole mikään rotu johon me kaikki keravalaiset kuulutaan :D On tämä onneks sen verran iso kaupunki etten ole itse sankaria kertaakaan livenä nähnyt.

Mun tyttökaveri asustelee siellä keravalla joten kerran näin sankarin juna-asemalla tässä joku varmaan reilu kuukausi sitten. Et tunnista kaveria koska on livenä viellä pienemmän ja tymemmän näköinen kuin kuvissa. :lol2:

JWO sanoi:
Mun tyttökaveri asustelee siellä keravalla joten kerran näin sankarin juna-asemalla tässä joku varmaan reilu kuukausi sitten. Et tunnista kaveria koska on livenä viellä pienemmän ja tymemmän näköinen kuin kuvissa. :lol2:
Heheh, meinasinkin just mainita että tyttökaverishan asuu kans täällä, ollaan samassa koulussakin vielä :D Pitää varmaan alkaa pitää silmät auki kadulla ja koittaa bongailla pientä omituisen näköistä tyyppiä päkki light siideriä kädessä :lol2:

Mitäs ton poden tarvis tehdä,että se sais kilpailukiellon?Mun mielestä lajia ei sais päästää noin naurunalaiseksi.Kun pode kohta astuu taas lavalle,on sillä varmaan jotain muutakin mielessä kuin posettaa rivissä.Ja sellaset pellet ansaitsee musta kilpailukiellon.(voi tietysti olla,että on kp:n kanssa sopinutkin jostain sirkusnumerosta)

Ville1Suuri sanoi:
Mitäs ton poden tarvis tehdä,että se sais kilpailukiellon?Mun mielestä lajia ei sais päästää noin naurunalaiseksi.Kun pode kohta astuu taas lavalle,on sillä varmaan jotain muutakin mielessä kuin posettaa rivissä.Ja sellaset pellet ansaitsee musta kilpailukiellon.(voi tietysti olla,että on kp:n kanssa sopinutkin jostain sirkusnumerosta)

Veikkailisin, että eiköhän KP nauti Poutiaisen sirkusnumerosta aika paljon. Poutiaisen suomenmestaruus on tuonut aika paljonkin uusia kisaajia tuonne höyhensarjoihin, ja uudet kisaajat on aina yhtä kuin uutta rahaa.

Jaa,mahtaako pode luopua "manttelistaan"?Tai joutua luopumaan?Tähän astihan se on ollut voittamaton kilpalavoilla. :)

Mike sanoi:
Joo ja tuo vitun sekoilu on jo mennyt IRL liian pitkälle. Tuo vitun säätäjä tulee aina kaupalle lokkimaan, vetää maidot ja hajotti meidän termoskannun survomalla sitä väkisin vaikka siinä oli lukitus päällä. Bannit tuli kaupalle, ei sitä voi sinne enää päästää. Jää roikkumaan tuntikausiksi ja häiritsee pahasti meidän työskentelyä. Toi Nyyssölä juttu menee jo vitusti yli.

hahhhaaa!! bannit kaupalle!

:lol2:

Hauskinta tossa videossa oli Mikan nauru. :D
Ei käy tosin kateeksi Poden kanssaeläjiä, onkohan sillä edes kavereita?

Ville1Suuri sanoi:

Mä veikkaan ettei Pode edes nouse lavalle, puhuu vaan saadakseen huomiota.. ja jättää sit menemättä vedoten johonkin yllättävään loukkaantumiseen tai jotain.
Vähän isompi kynnys nousta sinne lavalle kun sarjassa on tällä kertaa muitakin kilpailijoita joista jokainen paremmassa kunnossa...

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom