Myytti puhki, White Pale Punisher uncovered! Video!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Mä taas veikkaan,että nousee lavalle,mutta pitää siellä ihan toisenlaisen shown,kun lihasten esittely.Sillä se saa lisää julkisuutta,eikä nolaa itseään sillä kuntopuolella,nolaa muuten vaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaveri näytti tämän videon jokunen kuukausi sitten -> lopputulos täydellinen repeäminen :)

Vedin maidot väärään kurkkuun, ihan hauska video. :D Tällasissa pätkissä pitäs olla kuvaajan puolelta joku disclaimeri ettei korvata vakavia tapaturmia tai vastaavia videota katsellessa :)
EDIT: Noi kommentit oli kaiken suola... tossa "most muscularin" jälkeen "VOI VITTU" ja sit perään: "NONIIN" :D

On se ihmellinen epeli. Heh :D

e. yllättävän hyvässä kunnossa oli :thumbs:

Uusin Body-lehti tarjosi kans hyvät naurut, s. 34.

ei saatana. repesin ihan totaalisesti. kiitokset päivän pelastamisesta :D

Mä oon ihan sanaton, tosta nyt ei tiedä onko toi tosissaan vai ei...

Sai paljon positiivisemman kuvan hemmosta tuon videon perusteella.

Täytyy sanoa että on ukolla munaa, monet mollaa ja pitää kahelina. Kuitenkin vaan porskuttaa omalla tyylillään.

Asiallista, paskat muiden mielipiteestä. :rock:

On sitten muuten Miken ottama kuva tuolla Galtsussa Podella. Onkohan pyytäny luvan käyttää sitä?

En nyt tunne tätä kaveria enkä hänen mainettaan, mutta onko hän todella käynyt kilpailemassa kisoissa?

rilliturpa sanoi:
En nyt tunne tätä kaveria enkä hänen mainettaan, mutta onko hän todella käynyt kilpailemassa kisoissa?

On.

En jaksais yhden "positiivisen" videon perusteella alkaa sanomaan että jätkällähän onkin asennetta tai että vitsillähän se kaikkea vaan tekee kun muistaa että niitä sen laittamia todella hämäriä viestejä ei ihan yhdellä kädellä lasketa.Sairas jätkä, joka nyt yhden pelkästään huvittavan (ei siis säälittävän, kuten muu ulosanti) pätkän on saanut aikaiseksi.

Onha se pode aika kovas kunnos mut silti :hyper: :hyper:

anna palaa Pode pidä lippu korkeella :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom