Myytti puhki, White Pale Punisher uncovered! Video!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
se taisi pode treenata tuossa tunti sitten eräällä pohjois-helsingin liikuntaviraston salilla? olin itse pumppaamassa selkääni siellä ja juuri tuon videon avulla tunnistin. sama t-paita päällä ja solariumissa käyneen näköinen mies. tai sitten näin vain podemanian aiheuttamia harhoja.

ozzie sanoi:
Saattaa päästä vielä pitkälle komiikan alalla. Selvästi aika fiksu jätkä siellä klovnin roolin alla. Pientä hiomista vielä, mutta olen varma, että tuosta kundista kuullaan vielä yhteydessä tai toisessa. Suomi on niin vitun pieni maa. Yksi Pode mahtuu kyllä.

Sepä on tietysti eri asia, että miten tuo menee ns. suureen yleisöön? Täytyisi hieman laajentaa repertuaaria. Mutta tuolla pokerilla ja etten sanoisi weirdolla neroudella tulee taatusti pärjäämään elämässä.

Itse itseäni lainaten. Tuo kundi tulee menestymään. Ehkei kehonrakennuksessa, mutta ehkei ole tarkoituskaan..Tsemppiä Pode! Tämä maa tarvitsee esimerkkejä mihin luovalla hulluudella voi päästä!

Täälläkin on jo podemania ja se on vasta alkua.

Ihan nätti poikahan tuo on, ku Pode lakkaat vaan höpsöilemästä.. bodaile rauhassa pari vuotta lisää, ja käy sit lavalla koittamassa. Satsaa ihan oikeasti siihen ruokapuoleen(muutaki ku sokeria ja KALOREITA) niin kehityt takuulla samallalailla ku muutkin:thumbs:

Ulkonäkö pikkusen muuttu, viime kuvista. Miken repeilyt taustalla oli jotain ihmeellistä :D

Siish pakko sanoo, et viimestään siinä vaiheessa kostu paikat, kun Pouttu repäs housut päältään Miken estelyistä huolimatta!!! :hyper: Loisto viihdettä!!!
k025.gif

Heheh, just katoin seittemättä kertaa pätkän ja vieläkin vedet ihan silmissä :D Miken repeily on jotain ylisanoinkuvaamatonta :lol2:

Jotenki ei vaikuttanu yhtään "foorumi Podelta". Sellanen kuva jäi tosta jutustelusta että ei olekaan niin *kröhöm* kun on jutuista päätelly mutta toi posettelu.. :lol2: Upea video!

Onhan Pouttu parantanut merkittävästi viime kisoista :) Vaikutti kuitenkin paljon järkevämmältä kuin muiden juttujen perusteella.

Repesin kyllä huolella kun se veti kunnon Lee Priest- tyyliin housutkin alas ja posetti reisiään. Kommentti: "Älä nyt vittu rupee!" "Pistä nyt helvetti jo se paita päälle, liike auki ja sä riehut täällä." :D

Tulee mieleen Jackassin Party Boy :D

Mike ja Poutsi vois alkaa kiertelemään kameran kanssa tavaratalojen hifiosastoilla. Laittas tehokkaimmasta vermeestä tulemaan kunnon bassojytkettä ja sit Pode toteais "I wanna pose. I wanna pose right now". Sit vaan vaatteet helvettiin ja vapaaohjelmaa kaupan asiakkaille. Kyllä jackass kalpenis ton rinnalla.

Hellion sanoi:
En tiedä miten muut saivat tuosta videosta positiivisen kuvan Poutiaisesta, mä olen edelleen sitä mieltä ettei se ihan täydellä pakalla pelaa.

Ihmettelin ihan samaa... Kun tässä jo ajatellaan että kaveri on saannut aikalailla negatiivista palautetta pakkikseltakin niin eikun vaan kaveri talsii "esiintymään" pakkiksen kauppaan. Ja nuo jutut videon alussa kyllä lisäsivät vaan kaverin epätasapainoisuuden epäilyä.

Luultavasti tää haluaa vaan huomiota osakseen, oli se sitten negatiivista tai positiivista. Mikäpä oiskaan tuon helpompi tapa.. Välillä vaikutti että poutsi ois itsekin huumorilla mukana, mutta alun selitykset kumosivat tuon teorian.

Syntynyt koomikoksi, halusi poutsi sitä tai ei. :D

ps. Millos Pode on kaupalla? Oishan tuokin eräänlainen vetonaula...
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Helvetti tota miken repeilyä. :lol2:
edit:
Pode posettaa ja Mike hirnuu!!
Onko tolla muuten joku sotamaalaus päällä? :D

HAhahahha :D Aivan mahtavaa! Hauska ku mikä, mutta kaikista eniten repeilytti, kun Mike hajos videolla ihan täysin :D

Mulle toi herätti vähän ristiriitaisia tunteita. Huvittavaa toki, mutta jotenkin tunsin myös myötähäpeää... En tiedä, kyllä Pode on ihan oma ainutlaatuinen persoonansa. :D Siideridieetti... :rolleyes:

Ihanasti Mike kikatti taustalla...

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom