Deleted member 48743
Otan riskin:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikea sanoa onko tullu lihaa lisää, kun ylimäärästä on senki edestä joka puolella.
EI saa loukkaantua mutta treenaatko oikeasti tosissaan vai onko koko homma trollausta?
Erikoista tässä on se, että et ole kehittynyt käytännössä ollenkaan. Kaduilta voi napata treenaamattomia jamppoja jotka näyttää palttiarallaa samalta. Joko trollaat, eli et todellakaan treenaa ollenkaan, tai sitten...en tiedä. Paskallakin treenillä pitäisi saada viidessä vuodessa JOTAIN aikaan...Ei millään pahalla, mutta näin minä asian näen.
voiko joku valottaa mikä tää tredi on, selailin jotain sivuja läpi , en tajunnut :S
Tiedän miltä treenaavan ihmisen pitäisi näyttää tietyn ajan jälkeen. En vai näe sitä sinussa. Läski ei hämää, sillä tuosta kuvasta näkee selvästi että lihaa ei juurikaan ole. Läskinkin kanssa hartialinjaa, hauista, selkää, no, kaikkea pitäisi olla enemmän.Sinä näet asian väärin. Olen vasta viime aikoina oppinut treenaamaan "oikein", mitä se ikinä tarkoittaakaan. Ja muistathan että Ove Rytter ei ole saanut kuin 0.7 kg lihasta vuodessa, joten olen kyllä kehittynyt paremmin kuin hän. Vuonna 2006 paino oli 64 kg ja nyt 89 kg. Että kyllä sitä lihasmassaa on tullut niin kuin sitä aina tulee painon lisäyksen myötä.
Tiedän miltä treenaavan ihmisen pitäisi näyttää tietyn ajan jälkeen. En vai näe sitä sinussa. Läski ei hämää, sillä tuosta kuvasta näkee selvästi että lihaa ei juurikaan ole. Läskinkin kanssa hartialinjaa, hauista, selkää, no, kaikkea pitäisi olla enemmän.
Hyvä että treenaat, mukava harrastushan se on. Ikävä kyllä taidat vaan olla geneettisesti todella lahjaton. Tuon kuvasi perusteella voisi arvella ettet ole ikinä salilla käynytkään, ja treenitaustaa oli mitä, viisi vuotta? Mutta antaa sen olla. Tsemppiä vaan, ja toivotaan että jotain alkaa näkymään jossain vaihessa.
katso liitettä 70822
ihan hyvin esim. tällä jätkällä on ollut lihaa läskin alla :D
Mut joo näyttää, että käy puntilla jo ekasta kuvasta..
Oon jo vuosia venannu että pode tulee kunnossa ja sit tulee tällasta shaissea, ite olin ekan treenivuoden jälkeen kovemmassa kunnossa. Pode suhun luotettiin, vaan alkaa luotto karisemaan pikkuhiljaa. Nyt sitä kunnon treeniä!
Mitä vittu, eikö sulla oo housuja jalassa? Mäkin posetan kavereille aina aatamin asussa.
Mä en vertaa itseäni muihin. Ja treenipuoli on kyllä kunnossa.
housut ovat jalassa
Tämä on alunperin ollut keskustelu videosta jonka Mike laittoi nettiin ja jossa minä poseeraan.
Otat sä proteiinia treenin päälle?
Ja joit kylmää kahvia ja sokeripaloja!
Siksi olenkin Legenda. Nykyään ruoka- ja juomapuoli on vähän fiksumpia.