Myytti puhki, White Pale Punisher uncovered! Video!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Onhan noita muitakin juttuja tullut elämään. On musiikkiharrastus, joka poikii vielä 2 dj-keikkaa tämän vuoden puolella. Tykkään fillaroida ja katsella maisemia. Kissanhoito on myös tullut tutuksi. Viihteellä en käy, mutta silloin tällöin saatan juoda pari olutta/lonkeroa. Eikä treenaaminen ole mulle enää pakkomielle, vaan tykkään oikeasti käydä salilla ja salin ulkopuolella teen sitten kaikkia muita juttuja, mitä nyt ikinä sitten tykkäänkään tehdä. Tyttöystäväkin mulla on ja se on tuonut lisää sisältöä "laiffiin".

Hyvältä kuulostaa! Tsemppiä vaan ja hyvä ettei se boudaus oo koko elämä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvältä kuulostaa! Tsemppiä vaan ja hyvä ettei se boudaus oo koko elämä.

olihan mulla huumeongelmaakin tuossa vuosia sitten, mutta olen päässyt yli noista jutuista ja jättänyt sekoilut pois, joka vois sanoa että mun elämä on nykyään tylsää ja ikävää, mutta olenpahan itse tyytyväinen ja se riittää =)

Tänään nostin 92,5 kg penkkipunnerruksessa, eli kehitystä on tullut ihan hyvää tahtia =).

Tänään nostin 92,5 kg penkkipunnerruksessa, eli kehitystä on tullut ihan hyvää tahtia =).
Sori nyt vain niin ei ole kovin hyvää tuo sinun kehitys. Sun panoiselle treenaamattomalle kaverille tuo 92,5 kg ois ihan hyvä tulos mutta ei viisi vuoden treenanneelle.

Olen vienyt useita ystäviäni salille ja poikkeuksetta jo puolen vuoden treenillä ollaan päästy suhteessa noihin sinun tuloksiisi (eli esim. penkissä vähän reilusti oma paino ylös). Se kun ei oikeastaan vaadi muuta kuin, että osaa nostaa jotenkin oikein ja että osaa ottaa lihaksistaan penkissä voiman irti. Mun tyttöystäväkin on kehittynyt parissa vuodessa sua paremmin ja saa jo melkein oman painonsa ylös penkistä.

Sori nyt vain niin ei ole kovin hyvää tuo sinun kehitys. Sun panoiselle treenaamattomalle kaverille tuo 92,5 kg ois ihan hyvä tulos mutta ei viisi vuoden treenanneelle.

Olen vienyt useita ystäviäni salille ja poikkeuksetta jo puolen vuoden treenillä ollaan päästy suhteessa noihin sinun tuloksiisi (eli esim. penkissä vähän reilusti oma paino ylös). Se kun ei oikeastaan vaadi muuta kuin, että osaa nostaa jotenkin oikein ja että osaa ottaa lihaksistaan penkissä voiman irti. Mun tyttöystäväkin on kehittynyt parissa vuodessa sua paremmin ja saa jo melkein oman painonsa ylös penkistä.

No tuo on vaan sinun näkemys asiasta.

No tuo on vaan sinun näkemys asiasta.
Ei, ei ole. Kyllä viidessä vuodessa pitää mennä enemmän kuin 92,5kg, vaikka et voimaa hakisikaan. Aika moni äijän painoinen nostaa tuommoisen täysin treenaamattakin. Älä sentään valehtele itsellesi...

Todella kovaa kehitystä imo. Kovin moni ei tuohon pystyisi. Ja kyllä huomaa kuvasta, että salilla on käyty.

Ei, ei ole. Kyllä viidessä vuodessa pitää mennä enemmän kuin 92,5kg, vaikka et voimaa hakisikaan. Aika moni äijän painoinen nostaa tuommoisen täysin treenaamattakin. Älä sentään valehtele itsellesi...

höpö höpö

ja mä en edelleenkään vertaa itseäni kehenkään muuhun!

Todella kovaa kehitystä imo. Kovin moni ei tuohon pystyisi. Ja kyllä huomaa kuvasta, että salilla on käyty.

Kiitos kehuista! :puntti:

Ei ole pakko vastata, mutta mietin oletko mahdollisesti aloittanut steroidien käytön? Ensin nostat penkkitulosta viidessä vuodessa 10 kiloa, mutta nyt on tullut 7.5 kiloa parissa viikossa.:wtf:

Ei ole pakko vastata, mutta mietin oletko mahdollisesti aloittanut steroidien käytön? Ensin nostat penkkitulosta viidessä vuodessa 10 kiloa, mutta nyt on tullut 7.5 kiloa parissa viikossa.:wtf:

No kun en ole. Kreatiinia olen ottanut aika paljon ja syönyt puhdasta bodyruokaa. Treenityyliäkin olen muuttanut aika paljon. Palaset on loksahdelleet kohdalleen mun kehon rakennuksessa :).

Ei ole.Legenda on noviisien sm mestari ihan todistetusti.
Juu, olen törmänny samaan infoon ja tiedän kyllä kuka hän on. Tarkoitin sitä, että kukaan ei voi olla noin naivi että luulee kaiken olevan ok tuolla "kehityksellä". Hän tietää itsekin miten asia on, mutta on päättänyt hauskuuttaa muita vetämällä tuota roolia.

Menikö tuo stopista niinkuin 85kg? Vai tuliko valtava kehitys tyylin kustannuksella?

Hidas alaslasku, pysäytys ja räjähtävästi ylös. Eli ihan puhtaasti.

Juu, olen törmänny samaan infoon ja tiedän kyllä kuka hän on. Tarkoitin sitä, että kukaan ei voi olla noin naivi että luulee kaiken olevan ok tuolla "kehityksellä". Hän tietää itsekin miten asia on, mutta on päättänyt hauskuuttaa muita vetämällä tuota roolia.

Sä oot kyllä pihalla.

höpö höpö

ja mä en edelleenkään vertaa itseäni kehenkään muuhun!

Miten sitten voit sanoa, että kehitystä on tullut hyvin. Kyllähän sille kehitykselle täytyy tällöin olla jokin mittari, että voi sanoa kehitystä tulleen "hyvin". Mielestäni omaan kehitykseen vertaamista ei voi tässä mielessä käyttää mittarina ainakaan jos kerrot, että "hyvin" on tullut kehitystä koko treeniajanjaksolla koska tällöin sinulla ei ole vertailupohjaa. Voisit käyttää itseäsi ja omaa kehitystäsi vertailukohtana jos vertaat esim. parin viime treenivuoden kehitystä vaikkapa ensimmäisiin treenivuosiin. Tällöin sinulla olisi jokin mihin suhteuttaisit nykyistä kehitystäsi, mutta nyt puhut koko treeniajastasi ja sanot, että kehitystä on tullut "hyvin" vaikka sinulla ei ole vertailukohtaa. Joten kysymys kuuluukin: Mihin verrattuna sinulla on tullut kehitystä "hyvin"?

Joka tapauksessa on se jonkinlaista itsepetosta jos uskottelee itselleen, että on tullut "hyvin" kehitystä (vaikkapa itseensä verrattuna), vaikka todellisuudessa yleiseen tasoon verrattuna kehitystä on tullut äärimmäisen huonosti.

Vitun hyvää kehitystä toi on, kun sm kondiksesta tahkonnu 25 kiloa lisää lihaa ja penakin noussu noin paljon.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom