Myytti puhki, White Pale Punisher uncovered! Video!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Pode, onko toi bodauksessa kisaaminen sinulle ihan välttmätöntä, tai siis onko se mielestäsi paras mahdollinen tavoite sinulle?
Katooko sulta puntillakäymisen mielekkyys jos unohtaisit sen kisaamisaspektin ja nostaisit punttia ja nauttisit tuloksista ihan ilman lavalle menoa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pode, onko toi bodauksessa kisaaminen sinulle ihan välttmätöntä, tai siis onko se mielestäsi paras mahdollinen tavoite sinulle?
Katooko sulta puntillakäymisen mielekkyys jos unohtaisit sen kisaamisaspektin ja nostaisit punttia ja nauttisit tuloksista ihan ilman lavalle menoa?

Ei pidä koskaan sanoa että ei koskaan. Mä haluan kuitenkin olla bodaustähti ja olen aina ihaillut kilpatason fysiikkaa. Joten kilpaileminen tulevaisuudessa tuntuu luontevalta ajatukselta.

Onko sulla mitään kommentoitavaa niihin huhuihin thaikkujen rouhimisesta?

on. mitään en oo ottanu.

se siitä, tänään otin vinopenkistä 80 kg, ranskalaista punnerrusta 42,5 kg ja muita liikkeitä vähän pienemmillä painoilla suhteessa voimatasoon. dippi penkillä on muuten jännä liike, tulee tosi hyvä pumppi ojentajiin siitä :rock:

Kuka nyt tällaista huhuilee. Luulis jo, että pelkkä viiden vuoden kehittymättömyys leikkaisi tällaisilta huhuilta siivet.

Tuo kondis ja thaikut

4mceko5.gif

Ajatelkoot muut mitä ajattelee, minä vaan porskutan eteenpäin :puntti:

Ajatelkoot muut mitä ajattelee, minä vaan porskutan eteenpäin :puntti:
Tai sitten vain pysyt paikallasi...

Sori että nyt jankutan tästä samasta aiheesta, mutta jäi mietityttämään se, minkälaisena itse näet oman kehityksesi? Pakkohan sinun on ymmärtää, että viiden vuoden treenillä kuuluisi olla huomattavasti kovemmassa kunnossa. Joko trollaat, tai sitten et todellakaan suostu näkemään totuutta. Sanot että treenit ja ruoka yms. on kunnossa, mutta kai itsekin käsität, että jossain mättää ja todella pahasti?

Tai sitten vain pysyt paikallasi...

Sori että nyt jankutan tästä samasta aiheesta, mutta jäi mietityttämään se, minkälaisena itse näet oman kehityksesi? Pakkohan sinun on ymmärtää, että viiden vuoden treenillä kuuluisi olla huomattavasti kovemmassa kunnossa. Joko trollaat, tai sitten et todellakaan suostu näkemään totuutta. Sanot että treenit ja ruoka yms. on kunnossa, mutta kai itsekin käsität, että jossain mättää ja todella pahasti?

Sun asenteessas.Luulet sä oikeesti että tuo sun kirjottelu lannistaa legendaa?

Sun asenteessas.Luulet sä oikeesti että tuo sun kirjottelu lannistaa legendaa?
Tuskin tässä nyt kenelläkään on tarkoitus podea lannistaa mutta tottahan se on, että jos ruoka ja treeni on kunnossa niin jossakin on mätettävä ja pahasti jos viidessä vuodessa ei kehitystä tule. Kyllähän jokaisella jamppalla joka alkaa salilla käymään ja nostelee painoja (edes väärin) tulee kehitystä saman verran jo puolessa tai viimeistään vuodessa. Joko pode tekee jotain helvetin väärin tai sitten hän on erityisen lahjaton bodaukseen.

Viidessä vuodessa kehitystä on tullut. Paino on noussut 25 kg, lihasmassa kasvanut ja treenipainot lisääntyneet. Ei ole mitään ongelmaa. Ja jokaisella on jotain lahjakkuutta.

Viidessä vuodessa kehitystä on tullut. Paino on noussut 25 kg, lihasmassa kasvanut ja treenipainot lisääntyneet. Ei ole mitään ongelmaa. Ja jokaisella on jotain lahjakkuutta.

Kehitystä missä suhteessa? 25 kilon painonnousu voi tarkoittaa pelkkää fläsää ja lihasmassan kasvua tuskin pystyt mitenkään mittaamaan, ennenkuin olet kireä ja vertaat sitä aikaisempaan kireään kuntoon.

En käsitä miksi olet pöhöttänyt itsesi tuolla tavalla, kun se on selkeästi tehty syömällä epäpuhdasta ruokaa, herkkuja, kaljaa yms.

Pode hyvä,jos et olisi karvainen kuin karhu,kehottaisin sinua mittauttamaan testotasosi lääkäriasemalla. Ei se kuitenkaan mahdotonta ole,etteikö silti saattaisi tasot olla melko matalat ja silloin ei kehitys ole kovin kummoista.

Jos legenda kelaa et laitti siideri ei lihota? :D

"Kun Timo Poutiainen, 22, muistelee vuosia taaksepäin, miehen kasvoilla häivähtää suru. Pakkomielteinen salitreenaaminen teki Poutiaisen elämästä hetkeksi yhtä tuskaa. Itsekurista, terveellisestä ruoasta ja jatkuvista treeneistä tuli miehen elämän sisältö. Mikään muu kuin urheilu ei merkinnyt hänelle mitään."

http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/artikkeli.shtml/565062

Vieläkö pakkomielteinen treenaaminen on ongelma ja elämä yhtä tuskaa?

mies on sentään Suomen mestari...kait se olis itekkin vaan uskottava sokeripalojen ja siiderin voimaan ;)

"Kun Timo Poutiainen, 22, muistelee vuosia taaksepäin, miehen kasvoilla häivähtää suru. Pakkomielteinen salitreenaaminen teki Poutiaisen elämästä hetkeksi yhtä tuskaa. Itsekurista, terveellisestä ruoasta ja jatkuvista treeneistä tuli miehen elämän sisältö. Mikään muu kuin urheilu ei merkinnyt hänelle mitään."

http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/artikkeli.shtml/565062

Vieläkö pakkomielteinen treenaaminen on ongelma ja elämä yhtä tuskaa?

Onhan noita muitakin juttuja tullut elämään. On musiikkiharrastus, joka poikii vielä 2 dj-keikkaa tämän vuoden puolella. Tykkään fillaroida ja katsella maisemia. Kissanhoito on myös tullut tutuksi. Viihteellä en käy, mutta silloin tällöin saatan juoda pari olutta/lonkeroa. Eikä treenaaminen ole mulle enää pakkomielle, vaan tykkään oikeasti käydä salilla ja salin ulkopuolella teen sitten kaikkia muita juttuja, mitä nyt ikinä sitten tykkäänkään tehdä. Tyttöystäväkin mulla on ja se on tuonut lisää sisältöä "laiffiin".

mies on sentään Suomen mestari...kait se olis itekkin vaan uskottava sokeripalojen ja siiderin voimaan ;)

en kyllä suosittele tuollaista ruokavaliota kenellekään....

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom